Sesongavslutningen i Neglebiterligaen anno 2013 (var 2012 og 2011)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
"Alltid blodsprengt"!
Fong/Macho
Even NordlienKommentar
-
Kommentar
-
Ja selvsagt var det det. My bad, sorry. Litt for tidlig på dagen her."Alltid blodsprengt"!
Fong/Macho
Even NordlienKommentar
-
Tvert om. Tror det ville hjelpe familien Kippe om laget unngikk nedrykk og tok plassen hjem så fort som mulig. Én bekymring mindre.Kommentar
-
Nå vet jeg selvfølelig veldig lite om deg, men jeg tviler på at du har en eller annen form for superkrefter som gjør deg i stand til endre på hva jeg føler...Knurr...Kommentar
-
Kommentar
-
-
Kommentar
-
-
Overrasket over foreløpig resultatet. Med denne boosten som ulf får her skal ffk passe seg, med to tap på rappen. Det tærer nok på selvtilliten. Vi må passe oss vi og, men poeng mot brann og Stabæk er plassen sikret.
Blir sterkere i trua nå.Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
*Brasseberget*Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Jeg mener at storseier til Ulf var det værste som kunne skje. Hvis de vinner mot TIL, skjønner jeg ikke hva som er positivt med dette. Jeg stoler mer på RBK og Molde enn Ulfs motstandere. Hønefoss som Ulf har igjen har vunnet 1 av de siste 10 kampene.
Vi får uansett ordne plassen selv ved å vinne mot Stabæk og plukke noen poeng uttover det , så spiller det uansett ingen rolleKommentar
-
Jeg mener at storseier til Ulf var det værste som kunne skje. Hvis de vinner mot TIL, skjønner jeg ikke hva som er positivt med dette. Jeg stoler mer på RBK og Molde enn Ulfs motstandere. Hønefoss som Ulf har igjen har vunnet 1 av de siste 10 kampene.
Vi får uansett ordne plassen selv ved å vinne mot Stabæk og plukke noen poeng uttover det , så spiller det uansett ingen rolleKommentar
-
Sandnes Ulf har forsåvidt ikke noe enkelt program de heller. Møter to gode lag hjemme (tromsø og godset), mens de møter tradisjonelt gode hjemmelag borte (Hønefoss og Aafk) Aafk og Hønefoss har tapt til sammen 4 av 26 hjemmekamper hittil i år så det blr tøft for dem.Kommentar
Kommentar