Tipper 10-11 poeng på de neste 5.
Sesongavslutningen i Neglebiterligaen anno 2013 (var 2012 og 2011)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Jeg sa under oppvarminga til kampen på søndag at vi vinner 7 av de 10 siste. Det kan vel være at Carlsberg hjalp på selvtilliten, men jeg står for det den dag i dag. Det gir oss minimum 21 poeng og en respektabel plassering. Jeg tror også semifinalen i cupen blir vår siste kamp i den turneringen, bare så ikke folk skal tro jeg har mistet bakkekontakten fullstendig***Større baller enn vett***Kommentar
-
Vi kan være uenige om trener, spillere, spillestil, sportsdirektør, Per Mathisen, Ståle Solbakken og fandens oldemor. Men én ting må vi alle kunne være enige om nå: Denne tråden kan stenges for året!
Nesten uvirkelig, men desto mer herlig!Elska þetta félagKommentar
-
Vi trenger 4-5 poeng til tror jeg.Kommentar
-
Du har sikkert rett i det for at vi også teoretisk skal være 100% sikre. Men det er 21 poeng igjen å spille om og vi klarer nok å ta en del poeng til. Samtidig skal også lagene i bunnen møte hverandre. Så jeg går fortsatt for stenging!Elska þetta félagKommentar
-
Kommentar
-
Litt dersom atte, hvis, om og hvis hadde tante pikk - ville hun vært onkel. Uansett står jeg for det.Kommentar
-
Etter dagens resultater så tror jeg vi unngår direkte nedrykk med seier hjemme mot Hønefoss. Kvaliken kan dog bli mer spennende. Tromsø ser ut til å være på gang mot rbk og vinner de den er det seks poeng mellom kvalik og syvende.Kommentar
-
Vi kan rykke rett ned med 33 poeng, eller ta 6 plass.Kommentar
-
Dessverre er ikke plassen sikret i år heller. Jeg tror det skal mye til for at vi ryker, men det er ikke ufarlig å tro at plassen er sikret.Enøyd i de blindes dal.Kommentar
-
http://fotball.bladet-tromso.no/elit...ableCalculator
Vi kan rykke rett ned med 33 poeng, eller ta 6 plass.
Lillestrøm-Tromsø 1-2
Odd-Sarpsborg 08 1-2
Sogndal-Sandnes Ulf 1-1
Vålerenga-Haugesund 2-1
Hønefoss-Sogndal 0-1
Sandnes Ulf-Brann 2-0
Sarpsborg 08-Molde 3-1
Start-Lillestrøm 2-0
Tromsø-Strømsgodset 2-1
Brann-Tromsø 1-1
Lillestrøm-Rosenborg 1-1
Sogndal-Aalesund 2-0
Viking-Sarpsborg 08 0-1
Vålerenga-Sandnes Ulf 1-3
Selvfølgelig lite sannsynlig at alt går feil vei, men hver for seg ikke usannsynlige resultater.Kommentar
-
Mannskapet vårt er ikke sååå bra anno 2013. Merkelig overvurdert vil jeg si. GIFKanari kan utrede mer om det faktiske ferdighetsnivået.Kommentar
-
Kommentar
-
Herregud, se på Tippeligaen, da. Stallen vår burde vært i medaljekampen. Jeg aksepterer ikke noe annet med merittene våre spillere har. At vi atter en gang driter oss ut og må tenke på nedrykk tre runder før slutt er totalt uakseptabelt.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
Kommentar