Og jeg gjentar meg selv igjen: Svesengen, når skal du begynne å omtale tingenes tilstand? Eller ser du fortsatt et lag i fremgang?
Sesongavslutningen i Neglebiterligaen anno 2013 (var 2012 og 2011)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Helt korrekt.Kommentar
-
Hvorfor skal ikke LSK være med helt i toppen, når lag som Aafk og Haugesund er helt der oppe? Ta med Viking også, som har hatt en meget god sesong. Det burde være en selvfølge når MH har hatt to år på seg, og med disponibelt mannskap burde topp seks være skrevet i veggene på Åråsen.Kommentar
-
2008: 12
2009: 11
2010: 10
2011: 13
2012: 09
2013: 7-14?TS05 - Felt CKommentar
-
Hvorfor skal ikke LSK være med helt i toppen, når lag som Aafk og Haugesund er helt der oppe? Ta med Viking også, som har hatt en meget god sesong. Det burde være en selvfølge når MH har hatt to år på seg, og med disponibelt mannskap burde topp seks være skrevet i veggene på Åråsen.
Så da skjønner jeg ikke hvorfor de som styrer vil ha Haglund med videre, når det ikke blir levert resultatmessig og Åråsen er like folketomt som Mururoa.Kommentar
-
Når laget i går hadde gjennomsnittsalder på 29.4 år og de lokale ulandslagsspillerne forsvinner fra landsdelen så ser jeg heller ikke hvordan vi skal utvikle oss så voldsomt.Kommentar
-
Kommentar
-
Du har selvfølgelig helt rett i dette! Og hvem er det som har hatt, og fortsatt har, det øverste ansvaret for klubbens prestasjoner og resultater i alle disse årene hvor vi har vært i eller farlig nær nedrykksstriden?Elska þetta félagKommentar
-
Når vi ikke har tatt de nødvendige poengene mot Hønefoss, Ålesund, Sandnes U og Haugesund så ser jeg ikke hvordan vi får poeng i de tre siste. Tromsø har ALT å spille for til helga. Neste kamp er Start som til helgen taper for Godset og MÅ vinne mot oss helga etter. Etter det venter RBK som MÅ vinne for å sikre seriegull. LYKKE TIL!Kommentar
-
Den kampen betyr nok ingenting for Til. Tipper at all fokus er rettet nok kampen på Åråsen. Jeg er ikke sikker på noen ting. Frykter at vi kan rote det til og at vi havner i poengnød før Bart kommer.Kommentar
-
Kippe spilte faen meg da jeg var på Haugesund stadion og så Pelleruds avslutningskamp som trener for fugla i '97 (http://vglive.no/#match=4598).
Uansett får dem reisebelastningen. TIL har ikke noen 22 manns stor tropp som kan spille hver sin kamp.Sint og tverr på felt NKommentar
-
Moro med tabellkalkulatorer. Klarte å få til en perfekt sesongavslutning utifra det vi kan få til.
Vi ender opp med en 7.plass (6. om vi putter masse mål), snyter barteland for seriegull på overtid i siste serieomgang, og søpla på nedrykk.
Hadde det vært moro om det ble sånn? Definitivt.
Tror jeg på det selv? Nei.
Setter jeg penger på det? Definitivt nei.LasseNKommentar
-
Det er klart et halmstå er det, men gutan kommer til å være heltent og det er jeg ikke sikker på om vi vil være.Kommentar
-
Moro med tabellkalkulatorer. Klarte å få til en perfekt sesongavslutning utifra det vi kan få til.
Vi ender opp med en 7.plass (6. om vi putter masse mål), snyter barteland for seriegull på overtid i siste serieomgang, og søpla på nedrykk.
Hadde det vært moro om det ble sånn? Definitivt.
Tror jeg på det selv? Nei.
Setter jeg penger på det? Definitivt nei.Kommentar
-
Trur ikke det blir noe særlig mer Vodka-drikking der enn de vanligvis drikker i fiskelandsbyen sin. 11 fyllesjuke sjøsamer trur jeg uansett slår 11 umotiverte jenter fra LSK Herrer any day. Hvertfall når det nå drar seg til. Her er det bare å hamstre på polet for detta kan gå rakt til helveteI år så tar vi altKommentar
-
Mener alt jeg har sagt om mannen, men fuck det. Vi er stuck med han, så ny sjanse!Kommentar
-
Kommentar
Kommentar