Når jeg øker antall simuleringer til 10000, jevner tallene seg ut og du får effekten du etterlyser, tilnærmet:
0 : 0(0)
1 : 0(0)
2 : 14(14)
3 : 32(46)
4 : 114(160)
5 : 279(439)
6 : 528(967)
7 : 820(1787)
8 : 1215(3002)
9 : 1563(4565)
10 : 1391(5956)
11 : 1618(7574)
12 : 1111(8685)
13 : 484(9169)
14 : 689(9858)
15 : 0(9858)
16 : 142(10000)
17 : 0(10000)
18 : 0(10000)
19 : 0(10000)
0 : 0(0)
1 : 0(0)
2 : 0(0)
3 : 2(2)
4 : 11(13)
5 : 37(50)
6 : 143(193)
7 : 312(505)
8 : 521(1026)
9 : 758(1784)
10 : 1215(2999)
11 : 1548(4547)
12 : 1383(5930)
13 : 1578(7508)
14 : 1156(8664)
15 : 509(9173)
16 : 680(9853)
17 : 0(9853)
18 : 147(10000)
19 : 0(10000)
0 : 0(0)
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3 : 32(46)
4 : 114(160)
5 : 279(439)
6 : 528(967)
7 : 820(1787)
8 : 1215(3002)
9 : 1563(4565)
10 : 1391(5956)
11 : 1618(7574)
12 : 1111(8685)
13 : 484(9169)
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7 : 312(505)
8 : 521(1026)
9 : 758(1784)
10 : 1215(2999)
11 : 1548(4547)
12 : 1383(5930)
13 : 1578(7508)
14 : 1156(8664)
15 : 509(9173)
16 : 680(9853)
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