Sesongavslutningen i Neglebiterligaen anno 2013 (var 2012 og 2011)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Må si meg enig med Svesengen; bedring siste tre kamper og fortsetter vi med det i dag så har jeg fortsatt tro på Prosjekt Haglund.Kommentar
-
Nå er vi iallfall halvveis til en halvering av blodtrykket mitt inn mot de neste kampene. Men førsteomgangen mot Odd har vært av siste sort spillemessig. Bare et inspirert øyeblikk fra PVM gjør at vi er i ledelsen. Får bare håpe det holder.Last edited by trigz; 21.10.2012, 01:09.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Elska þetta félagKommentar
-
Det gjør dem samma faen hvem som er trener, for her er det ikke treneren som er sjefen.. Kaptein Kippe f.eks. har fått gjøre akkurat som han vil i 5 RÆVA år, hele støtteapperatet er vel det samme som under tidligere trenere og selveste sportsklubben presterer uke etter uke å trykke ut "fort åråsen" statuser ut av rompehullet sitt.. Nei faen, her må det ryddes opp og det innebærer langt mer enn Haglund.Kommentar
-
Tommy! Kom ut av pensjonist-tilværelsen, og ta over ihvertfall de siste kampene. Vi trenger en frelser nåCustodesI med og motgangKommentar
-
Her er det bare å håpe på at FFK og Sogndal avgir like mye poeng som oss fremover. For en kvalikk klarer vi ikke med denne insatsen.
Sogndal har:
Viking borte
Aalesund hjemme
Vif hjemme
Odd borte
Brann hjemme
Jeg tipper de tar 4-6 poeng og ender på 31-34 poeng
FFK har:
Brann hjemme
Ulf borte
Odd hjemme
Rosenborg borte
Molde hjemme
Jeg tipper de tar 7-9 poeng og ender på 31-34poeng
LSK har:
Brann borte
Stabæk hjemme
Vif borte
Haugesund hjemme
Jeg tipper 3 poeng og ender på 32 poeng
Dette blir et helvete, et sant helvete.Kommentar
-
Fredrikstad tar neppe mer enn 4 poeng resten av sesongen.....jeg tror (tro det eller ei) at vi tar det samme...vi klarer oss med god margin. Sesongen er alikevel totalt katastrofal, men vi rykker ikke ned...det er bombesikkert.Kommentar
-
Tipper da tabellen blir:
FFK 33p (31 med uavgjort mot Brann, her ligger vår mulighet. Men tror som sagt de vinner denne)
Sogndal 33p
LSK 32p
Ulf 25p
Stabæk 13pKommentar
-
Ja gud hjelpe meg det var viktig.
Uvirkelig at vi har klart å spille oss ned i en sånn jævla situasjon igjen...overlever vi dette, bør ikke ledelsen budsjetterte med 6000+ tilskuere pr kamp. Kommer nok til å ta lang tid for å snu denne trenden uansett om vi spiller i tl neste år. Eneste som kan vekke sofasliterne er umiddelbar suksess, og usikker på om den kommer med svensken ved roret...Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
*Brasseberget*Kommentar
-
Sånn jeg ser det, etter de siste tiders(års) begredelige spill føler jeg meg på ingen måte trygg.
Selv om vi kan klare dette på egenhånd tror jeg nok vi må ha hjelp av andre.
Vi har fire kamper igjen.
- Brannkampen taper vi.
Tror Brann Hjemme blir for sterke for oss.
Tipper det løsner for Pusekjepp.
- Stabæk kan vi slå. På papiret. Men tipper på uavgjort eller tap.
Belsvik veit åssen han skal slå oss. Stabæk uten mye å spille for, kontrer oss i senk.
Vi klarer ikke å styre kampene. Lag vi "skal "slå har vi en eelendig record mot.
- Vifkampen tror jeg vi klarer uavgjort i.
De er nesten like fucka som oss og stemninga der med Martin på utgående kontrakt tror jeg er heller laber.
Her får vi litt ekstra boost og innsats pga av kampens natur.
- Haugesundkampen tror jeg også vi taper.
På hjemmebane er vi jo en vits. Det vet alle.
Og haugesund er jo et mye bedre lag enn oss. I praksis.
Og blir det kvalikk er vi jo nede. Det vet jo alle.livet er en gamp for de som ikke kan si k
https://twitter.com/#!/KjetiIKommentar
-
Vi ender på kvalik. Var der mot Eik og Bryne i 1990, og det er hittil i livet noe av det jævligste jeg har vært med på.- Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.
Stuart Baxter har forstått det.Kommentar
Kommentar