Sesongavslutningen i Neglebiterligaen anno 2013 (var 2012 og 2011)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • *46*

Jeg har regna litt på nedrykk, kvalik og den skiten der. Vinner LSK hjemme mot Stabæk, så er det bankers etter min mening. Og 1 poeng mot ÆSJ eller FKH så blir det 12 plass. Tror jeg.

Laget må virkelig legge seg i stroppene, så går dette. Vi som holder med laget kan gjøre vår del med å ha litt trua selv også!

Kommentar

• jeykey
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Sep 2012
      • 452

Vi får håpe Brann vinner i dag. Ellers så tapte jo Sogndal, så vi økte ihvertfall ledelsen mot dem.
      "Jeg hater søpla så intenst at jeg ikke kan spille med Korea på civilization fordi de er røde og blå."
      - Sitat Grusom B

Kommentar

• Herman
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Feb 2010
        • 1101

Jeg blir ikke overrasket dersom FFK slår Brann i dag. I så fall er vi to poeng over kvalikk. I neste runde skal vi møte Brann borte, som jeg tipper vi taper. FFK møter Ulf borte, som de fort kan vinne. Sogndal møter AaFK hjemme, som er et elendig bortelag og en kamp de kan vinne.

Skjer dette så er vi på kvalikk etter neste runde. Dette kommer til å bli et mareritt.
        Twitter

Kommentar

• Rønnern
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 6690

Opprinnelig skrevet av Herman
          Jeg blir ikke overrasket dersom FFK slår Brann i dag. I så fall er vi to poeng over kvalikk. I neste runde skal vi møte Brann borte, som jeg tipper vi taper. FFK møter Ulf borte, som de fort kan vinne. Sogndal møter AaFK hjemme, som er et elendig bortelag og en kamp de kan vinne.

Skjer dette så er vi på kvalikk etter neste runde. Dette kommer til å bli et mareritt.
          Sogndal har tre hjemmekamper igjen og kan godt vinne alle tre (Aalesund, søpla og Brann), i tillegg til Stabæk borte som de nok også bør ha en forhåpning om poeng. Det blir vanskelig å holde Sogndal bak oss på tabellen.

Vinner Fredrikstad i dag, blir det et rotterace om kvalikkplassen. Regner ikke med at de tar poeng borte mot trøndera og hjemme mot fittegjengen, men borte mot Ulf og hjemme mot Odd, bør de klare 4 poeng.

Ulf har vel det tøffeste programmet igjen med både Tromsø og Godset hjemme og Hønefoss og Aalesund borte. I tillegg da til kampen mot Fredrikstad hjemme. Blir vel overrasket om de tar mer enn 4 poeng også. Virker som de er fortapt sammen med Stabæk.

Dæven døtte, kampen mot Stabæk blir en gedigen skjebnekamp, tre poeng her vil smake utrolig godt. Men vi kan godt risikere at vi må reise til Ullevaal og vinne for å sikre plassen, men trolig vil den kampen ikke være avgjørende med tanke på kvalikk/nedrykk. Og takk og lov for det. Rykker vi ned etter å ha tapt mot søpla, ville det medført kollektivt Harakiri på tribunen...
          Last edited by Rønnern; 22.10.2012, 12:44. Begrunnelse: Hjemmekamp for Frddrikstad mot fittegjengen
          Mvh Ronnie "The Runner"
          LSK for alltid

Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

Kommentar

• DoubleHi5
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2011
            • 4263

Opprinnelig skrevet av *46*
            Jeg har regna litt på nedrykk, kvalik og den skiten der. Vinner LSK hjemme mot Stabæk, så er det bankers etter min mening. Og 1 poeng mot ÆSJ eller FKH så blir det 12 plass. Tror jeg.

Laget må virkelig legge seg i stroppene, så går dette. Vi som holder med laget kan gjøre vår del med å ha litt trua selv også!
            Håper du får rett. Når du skriver at vi som holder med laget kan gjøre vår del med å ha trua selv, høres det nesten ut som om du mener at det oss som tør å kalle en spade for en spade som er skyld i situasjonen. Selvsagt mener du ikke det, jeg forstår det, og jeg er enig med deg i at vi må gå på kampene og støtte laget! Men sånn som laget blir disponert og fremstår, er det pokker meg lett å miste trua! Håper vi klarer oss og at klubben aldri mer setter seg i en slik situasjon!

Så jeg stemte usikker på pollen din.
            Elska þetta félag

Kommentar

• *46*

Opprinnelig skrevet av DoubleHi5
              Når du skriver at vi som holder med laget kan gjøre vår del med å ha trua selv, høres det nesten ut som om du mener at det oss som tør å kalle en spade for en spade som er skyld i situasjonen. Selvsagt mener du ikke det, jeg forstår det, og jeg er enig med deg i at vi må gå på kampene og støtte laget!
              En gang i tiden kjørte jeg motocross. Der lærte jeg en viktig ting jeg alltid har tatt med meg videre i livet. Var på treningleir på Dal med en gjeng flotte ungdommer og en hyggelig fyr som trener, jeg var 15 år og den dårligste til å kjøre. Treneren sa til meg: "når du er ute og kjører på banen her og du ser en stein foran deg. Stirrer du på den, da treffer du og kjører av. Hev blikket, se deg ut en vei rundt steinen og sikt deg inn på den. Da treffer du ikke steinen".

Det er det jeg mener - hev blikket og se mot noe annet enn nedrykk. Kjemp på. Og selvsagt så mener jeg ikke noen her inne er skyld i situasjone. Den skylda har spillere og støtteapparatet i sin helhet som lag - ikke han eller hun som møter opp i all slags vær, tykt og tynt.

Kommentar

• sholen
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Sep 2009
                • 381

Jeg tror at med uavgjort eller Brann seier i kveld mot FFK så er vi trygge. FFK klarer ikke å ta igjen 4-5 poeng på oss med 4 kamper igjen. Mulig de slår Odd hjemme, men de klarer ikke mer enn maks uavgjort mot Ulf og det blir tap mot gullkandidatene Molde og RBK.

Kommentar

• heg
                  Seniormedlem
                  Forumsadist
                  • Oct 2007
                  • 112

Tror det meste avgjøres i kveld, hvis Fredrikstad taper hjemme mot Brann , er jeg ganske sikker på at de kommer på kvalik. De har RBK og Molde i de to siste kampene, og blir det gullkamp til siste slutt ser jeg ikke for meg at Molde er lite skjerpet på hjemmebane hvis de må vinne for å være sikker på gull...

Kommentar

• Leif A
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Dec 2003
                    • 3962

Opprinnelig skrevet av G-Man
                    Jeg avskyr den situasjonen mitt kjære LSK setter meg i. Forrige helg måtte jeg te meg som en skitten prostituert og holde med vif, og i morgen må jeg støtte en gjeng snørrhovne bergensere. Forferdelig...
                    Etter hva jeg har sett av FFK sin oppførsel på og utenfor banen de siste årene, har jeg overhode ingen problemer med å foretrekke Brann fremfor den gjengen. Uavhengig av LSK sin plassering.
                    Knurr...

Kommentar

• *46*

Opprinnelig skrevet av Leif A
                      Etter hva jeg har sett av FFK sin oppførsel på og utenfor banen de siste årene, har jeg overhode ingen problemer med å foretrekke Brann fremfor den gjengen. Uavhengig av LSK sin plassering.
                      Men putta først gjorde FFK.....

Kommentar

• bjarmann
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Sep 2005
                        • 2994

Nå er vi fucked
                        I år så tar vi alt

Kommentar

• holmiz
                          The kjøkken-kanariz
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Apr 2006
                          • 6064

Under tre minutter er spilt og de skitne hankattene fra östfold leder. Er dette begynnelsen på slutten?
                          Dette blir en helt jævlig høst....
                          Hilsen Anders

Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
                          Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

Kommentar

• Holterkanari
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Aug 2009
                            • 590

Opprinnelig skrevet av bjarmann
                            Nå er vi fucked
                            Jobben må gjøres selv, det må noen og en hver ta inn over seg!!!!!

Kommentar

• GIFKanari
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Apr 2009
                              • 8243

Opprinnelig skrevet av holmiz
                              Under tre minutter er spilt og de skitne hankattene fra östfold leder. Er dette begynnelsen på slutten?
                              Eller starten på noe nytt og bedre?

Er faen meg tilbøyelig til å mene at nedrykk hadde vært til det bedre. Utrenskning og samling i bånn, vekk med "36 år og rekorden står"-regla, som etterhvert har blitt hele identiteten til LSK. Jada, vi mister masse inntekter og noe direkte opprykk igjen er ingen selvfølge. Men klubben har nå tatt valg etter valg som har vist seg pill råtne, alt med Tippeligaputen som sikring. Klubben lærer ikke av sine feil.

Uten den kan kanskje fornuften og den langsiktige tenkinga få bedre kår. En rød tråd kan forhåpentligvis skimtes.

Kommentar

• Mikki Mifsud
                                Seniormedlem
                                Forumonanist
                                • Sep 2005
                                • 244

Takk Ojo!

Kommentar

• Mikki Mifsud
                                  Seniormedlem
                                  Forumonanist
                                  • Sep 2005
                                  • 244

Faen Pusic!

Kommentar

• Gjest

pusic :-(

Kommentar

• Mikki Mifsud
                                      Seniormedlem
                                      Forumonanist
                                      • Sep 2005
                                      • 244

Puseklepp!

Kommentar

• GIFKanari
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Apr 2009
                                        • 8243

FFKs forsvarsspill minner meg om noe.....

Kommentar

• Gjest

kampfiksing,- takk kristoffer larsen

Kommentar

Working...