Ja, kan havne på kvalikk. To tap og tre Ulf seire så er det opp til målforskjellen.
Sesongavslutningen i Neglebiterligaen anno 2013 (var 2012 og 2011)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Ja det er usannsynlig at de tar oss igjen, men orker ikke tanken på at den kan skje siden vi sitter igjen med engen og Haugesund. To kamper vi fort kan tape.
99% sjanse for at vi holder oss, men læll.Kommentar
-
Får virkelig håpe på poengtap for Ulferne til onsdag i hengekampen mot Tromsø.
Ja det er usannsynlig at de tar oss igjen, men orker ikke tanken på at den kan skje siden vi sitter igjen med engen og Haugesund. To kamper vi fort kan tape.
99% sjanse for at vi holder oss, men læll.
Uansett: Det er altfor mange usannsynlige resultater som må gå inn for at vi skal havne på kvalik nå. Ja, det er fortsatt teoretisk mulig, men usannsynlig at det skjer. Nå ser vi oppover tabellen og frem mot 2013!
Edit: Glemte at VIF også skal møte Sogndal i dag, så da må de også tape den for at mitt scenario skal gå inn. Men kan fort skje!Elska þetta félagKommentar
-
Jeg velger å se oppover. Vi kan havne på 41 poeng, og passere VIF. Hvis Sogndal slår Vålerenga i dag, så kan alt skje.
Ved poenglikhet mellom oss og VIF, så er det vi som har den beste målforskjellen. Det er jo lov å håpe, og sannsynligheten for det er kanskje større enn kvalikk?Kommentar
-
På tide å bite negler for neste sesong nå. Faen jeg gruer meg!Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
-
Kommentar
-
Ulf må ikke bare vinne sine siste tre, og vi tape våre to siste. Ulf må vinne 3 mål per kamp og vi tape med minst to mål per kamp for at det skal skje. Vi har 13 mål bedre målforskjell enn dem per dags dato. Helt urealistisk at det blir kvalik etter min mening. Jeg har heller trua på at vi går forbi enga!KFL - medlem nr 23Kommentar
-
Kommentar
-
Ulf må ikke bare vinne sine siste tre, og vi tape våre to siste. Ulf må vinne 3 mål per kamp og vi tape med minst to mål per kamp for at det skal skje. Vi har 13 mål bedre målforskjell enn dem per dags dato. Helt urealistisk at det blir kvalik etter min mening. Jeg har heller trua på at vi går forbi enga!Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
A football team is like a piano. You need eight men to carry it and three who can play the damn thing.
Twitter-brukerKommentar
-
4-0 da. Hvem var det som sa at dette ikke var mulig?"And I never thought this life was possible.
You're the yellow bird that I've been waiting for."
Bright Eyes - Poison OakKommentar
-
4-0 i Sandnes. Vi blir med andre ord ikke sikre i dag. Ulf er i rute til å ta oss igjen. Jeg tror fortsatt ikke på det, men det er mulig.Enøyd i de blindes dal.Kommentar
-
-
Ikke så skremt egentlig.
Odd har igjen AAFK hjemme og Tromsø bort.
Hønefoss har igjen Molde hjemme og Rosenborg borte.
Sogndal har igjen Stabæk borte og Brann hjemme.
Ulf har igjen Godset hjemme og AAFK borte.Kommentar
-
Små flaut av NFF å gi Ulf denne "fordelen", hadde jeg styrt FFK nå ville jeg blitt sint.. Kampen skulle gått under andre omstendigheter, da hadde TIL hatt noe å spille for og resultatet veldig sansynlig blitt noe annet. Dog pinlig av TIL å fremstå på denne måten. Men jeg frykter ikke nedrykk, sjeldent jeg har hatt så ro ovenfor det som nå.. Selv med to strake tap på slutten så blir det ikke nedrykk tror jeg!Kommentar
Kommentar