LSK-RBK, 30. september 2011

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Gullars
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Aug 2005
    • 355

Gislason var stor i første omgang, virket mer sliten i andre omgang. Tør ikke tenke på hvordan det kunne gått uten han fra start. Tror han blir viktig resten av sesongen. Han blir bare bedre med kamptrening.

Kommentar

• dollyholly
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jul 2007
      • 965

Opprinnelig skrevet av *46*
      Må inn en etablert til på midten (Obi leverte bra ved siden av Stefan) og i angrep, samt i hvertfall en etablert back. Steffensen og Pedersen spilte til godkjent som stoppere. Faktisk så bra at Kippe ikke bør være selvskreven når han blir skadefri. Stefan er etter min mening en utfordrer på kapteinsbindet
      Møkkamann, vi tapte 5-2, Frode Kippe er den eneste spilleren som har klasse her, ikke bør være selvskreven? Møkkamann

Kommentar

• dollyholly
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jul 2007
        • 965

Gislason er stor, en klubbnomade, jeg blir kvalm, møkk

Kommentar

• dollyholly
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jul 2007
          • 965

For en gjeng tapere

Kommentar

• dollyholly
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jul 2007
            • 965

Herreud, den dagen en sier at Kippe er en bra spiller skal jeg roe meg, men den dagen kommer ei, møkk

Kommentar

• Kimito
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jan 2004
              • 2602

Opprinnelig skrevet av trigz
              Vakkert å se at det ikke bare er saueflokken som har en stemme her.

Vakkert.
              Kremt. En saueflokk? Trodde jeg (og Grusom B, for å velge en åpenbar) hadde ment nok her inne til ikke å bli lempet i saueflokken. Riktignok hadde jeg også brukbar promille utpå natta, og jeg kan kanskje ta en ny titt på det hele. Dette går uansett også på helhetsinntrykket. Magnusson har aldri levert i nærheten av debuten sin igjen.

Motargumentene i denne kampen går på at han bare kan lastes for ett, og måtte vært veldig god for å ta enda ett til. Vel, vi må han en keeper som er så god innimellom. Dessuten er det, for en keeper, mye å kunne lastes for ett mål i en kamp. Da har man hatt en dårlig dag. Det burde være unødvendig å minne fotballfolk på viktigheten av ett mål.

Ellers kan man kanskje la hovedpersonen snakke selv:

– Det er bare å si unnskyld. Det er helt elendig å slippe inn fem mål. Nå etter kampen føles det absolutt som om jeg burde tatt noen, sier keeperen til rb.no.

Den samme følelsen satt jeg med etter kampslutt. Tror noen har glemt hvordan det er når man har en keeper som vinner kampen innimellom. Jeg kan dessverre bare huske VIF-kampen. Kanskje noen andre kan minne meg på flere. Jeg liker Magnusson godt som type og han er ærlig og ambisiøs, men hadde håpet på mer enn det jeg har sett. Det tror jeg strengt tatt han hadde også. Kanskje han kan heve seg med denne "smellen" eller ved konkurranse senere. Det hadde gledet meg.
              Ferdigskåra

Kommentar

• *46*

Opprinnelig skrevet av dollyholly
                Møkkamann, vi tapte 5-2, Frode Kippe er den eneste spilleren som har klasse her, ikke bør være selvskreven? Møkkamann
                Og argumentet var møkkamann? Tar budbringeren og ikke ballen... Bra argumentert!

Står fortsatt på at Kippe ikke var noe savn i går.

Kommentar

• Rønnern
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2003
                  • 6690

Og argumentet var møkkamann? Tar budbringeren og ikke ballen... Bra argumentert!

Står fortsatt på at Kippe ikke var noe savn i går.
                  Makan. Kippe har vært vår beste spiller og kaptein i hele år, selvfølgelig savnet vi ham. At Steffi vikarierte med bravur, betyr ikke at jeg ikke savnet Kippe. Steffi og Kippe som stoppere hadde jeg absolutt sett.
                  Mvh Ronnie "The Runner"
                  LSK for alltid

Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

Kommentar

• tonkro
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jan 2009
                    • 359

Greit nok at Logi kan lastes for mange mål imot denne sesongen, men forsvaret lekker da for f... som en sil!!!!! Ny keeper, nye backer, en notorisk målscorer og langtidskontrakt på Stefan er det eneste som kan redde oss neste sesong.

Kommentar

• *46*

Opprinnelig skrevet av Rønnern
                      Makan. Kippe har vært vår beste spiller og kaptein i hele år, selvfølgelig savnet vi ham. At Steffi vikarierte med bravur, betyr ikke at jeg ikke savnet Kippe. Steffi og Kippe som stoppere hadde jeg absolutt sett.
                      Kippe har som alle andre bra av å ha konkuranse.

Kommentar

• Bukkenbruse
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • May 2008
                        • 515

Jeg synes at det er sesonger siden Andresen viste noe som helst. På 1-1 scoringa i går er han alt for langt unna Moldskred og for seint oppi, på 2-0...gjett hvem som markerer Larsen, glepper markeringa og plutselig står det 1-2 - joda, det er Andresen. Legg til at han generelt sliter med markeringer og smartness, slår akkurat like dårlige oppspill som Pedersen og Kippe og at han ikke er stort flinkere til å støte...så har vi strengt tatt 3 midtstoppere som alle har vært betydelig bedre før og kun en (Kippe) som kan sies å holde god tippeligastandard. Midtforsvaret er (sammen med backer og keeper) svært delaktig i at det renner inn baklengsmål og at det har gjort det i hele år.

Det jeg digger med Andresen er kamikaze-løpene hans offensivt...han var helt oppe ved 5-meteren når vi reduserte til 2-3. Skal også sies at jeg glatt har Andresen på banen istedetfor Pedersen som jeg synes har vært helt katastrofal den siste halve sesongen...sånn sett støtter jeg deg i at Kippe og Steffi bør spille stoppere...men ideelt sett hadde vi byttet ut 3 av 4 mann i forsvarsrekka vår.

Kommentar

• Rønnern
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2003
                          • 6690

Opprinnelig skrevet av Bukkenbruse
                          Jeg synes at det er sesonger siden Andresen viste noe som helst. På 1-1 scoringa i går er han alt for langt unna Moldskred og for seint oppi, på 2-0...gjett hvem som markerer Larsen, glepper markeringa og plutselig står det 1-2 - joda, det er Andresen. Legg til at han generelt sliter med markeringer og smartness, slår akkurat like dårlige oppspill som Pedersen og Kippe og at han ikke er stort flinkere til å støte...så har vi strengt tatt 3 midtstoppere som alle har vært betydelig bedre før og kun en (Kippe) som kan sies å holde god tippeligastandard. Midtforsvaret er (sammen med backer og keeper) svært delaktig i at det renner inn baklengsmål og at det har gjort det i hele år.
                          Du er jo en smart fyr Bukkenbruse, i hvert fall vil du gjerne fremstå som det, hvilken stopper vil du anbefaler LSK å hente sånn bortsett fra LSK-hateren Mads Dahm... Broren til Obifule?
                          Mvh Ronnie "The Runner"
                          LSK for alltid

Kommentar

• Bukkenbruse
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • May 2008
                            • 515

Du er jo en smart fyr Bukkenbruse, i hvert fall vil du gjerne fremstå som det, hvilken stopper vil du anbefaler LSK å hente sånn bortsett fra LSK-hateren Mads Dahm... Broren til Obifule?
                            Solid motargumentasjon du kommer med her. Jeg er ihvertfall smart nok til å servere bedre innlegg enn det du klarer klokka 02.38 natt til søndag.

Drømmestopperen min til Lillestrøm måtte vært Marvin Matip fra 2.bundesligaklubben Ingolstad. Han er akkurat det vi trenger, tjener nok ikke stort mer enn vi kunne lønnet, men tror han har kontrakt et år til og da er det nok utopi. Ingolstadt har jo vært interessert i Ringstad, så kanskje en byttehandel kunne vært mulig å fått til? Ugochukwu Ukah som spiller i polske Widzew Lodz og Maciej Sadlok som spiller for Polonia Warzawa i Polen hadde også vært særs solide forsterkninger...finnes masse solide spillere i øst-europa og det vil forundre meg om ikke både ungarsk, bosnisk, serbisk og regionalliga i tyskland inneholder flere solide hurtige stoppere som kunne dannet et meget godt stopperpar med Kippe neste år.

Kommentar

• Rønnern
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2003
                              • 6690

Opprinnelig skrevet av Bukkenbruse
                              Solid motargumentasjon du kommer med her. Jeg er ihvertfall smart nok til å servere bedre innlegg enn det du klarer klokka 02.38 natt til søndag.
                              Jeg skal gi deg rett i akkurat det, skrive innlegg når man er full og følelsene blir litt vel store, er nok ingen genistrek:-)

Uten at jeg er helt sikker på hva jeg tenkte i natt, så er i hvert fall min mening nå som jeg er edru og "litt" mer reflektert, at jeg synes det er viktig at man har spillere i stallen som er LSK. Jeg synes absolutt Steffi forsvarer en plass i stallen, både sportslig sett og med tanke på at han tross alt er det som man så fint om dagen kalles "hel ved".

Jeg ønsker ikke at LSK skal bli en klubb hvor man ikke har spillere med sjel. I dag så er det vel kun Kippe av de mer etablerte spillerne som har et hjerte for LSK som vi også vet at vi har med oss videre. Vi har flere unggutter som har gått gradene og som kan bli viktige bærebjelker i fremtiden, men synes det er flaut om vi i det store og hele skal belage oss på spillere som ser på det å spille for LSK som hvilken som helst jobb.

Tror det er viktig at man har spillere i stallen som er ambassadører for Sportsklubben og som ikke til enhver tid er på jakt etter en ny klubb og ser på LSK som et springbrett til en bedre tilværelse i et annet land.

Og, om det ikke kom godt nok frem i startet av innlegget, så legger jeg meg flat for mitt flåsete innlegg i natt. Du er smartere enn meg som ikke tyr til fylleinnlegg!
                              Mvh Ronnie "The Runner"
                              LSK for alltid

Kommentar

• Yellow-not-jella
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Mar 2009
                                • 1606

Må inn en etablert til på midten (Obi leverte bra ved siden av Stefan) og i angrep, samt i hvertfall en etablert back. Steffensen og Pedersen spilte til godkjent som stoppere. Faktisk så bra at Kippe ikke bør være selvskreven når han blir skadefri. Stefan er etter min mening en utfordrer på kapteinsbindet
                                Steffi var dessverre sterkt medvirkende til miseren der bak. Steinar P har vel falt i kvalitet, og blir ikke yngre. Kippe var veldig savnet, en av få soleklare på laget neste år.

Kommentar

• tullebukk
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2006
                                  • 5446

Opprinnelig skrevet av Yellow-not-jella
                                  Steffi var dessverre sterkt medvirkende til miseren der bak. Steinar P har vel falt i kvalitet, og blir ikke yngre. Kippe var veldig savnet, en av få soleklare på laget neste år.
                                  I PSA sitt forsvar kan man jo nevne at han var sterkt redusert på noen av baklengsmåla..Han var så skada at han nesten ikke kunne gå.....Henning burde ha bytta han ut når han blei skada.

Kommentar

• antikris
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Oct 2005
                                    • 520

Enig. Det jeg syns var litt rart var at HB selv sa dette etter kampen. Det sier jo litt om stallen vår...

Kommentar

• trigz
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Jan 2004
                                      • 7154

Opprinnelig skrevet av tullebukk
                                      I PSA sitt forsvar kan man jo nevne at han var sterkt redusert på noen av baklengsmåla..Han var så skada at han nesten ikke kunne gå.....Henning burde ha bytta han ut når han blei skada.
                                      Enig der. Pål Steffen sa han hadde vondt fra kneet og langt ned i ankelen. Men så lenge han kom seg tilbake på banen etter at han var ute, signaliserer han jo at han er klar for å fortsette.
                                      Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

Kommentar

• general
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Apr 2004
                                        • 1150

På den grove markeringfeilen på 1-2 målet er han ikke skada!
                                        Seriegull 2016!!!

Kommentar

• Leif A
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Dec 2003
                                          • 3962

Opprinnelig skrevet av trigz
                                          Enig der. Pål Steffen sa han hadde vondt fra kneet og langt ned i ankelen. Men så lenge han kom seg tilbake på banen etter at han var ute, signaliserer han jo at han er klar for å fortsette.
                                          Hvor ofte ser du en spiller gå av banen frivillig?
                                          Der skulle treneren tatt ansvar.
                                          Knurr...

Kommentar

Working...