LSK-RBK, 30. september 2011

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Yellow-not-jella
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Mar 2009
    • 1606

Opprinnelig skrevet av tullebukk
    I PSA sitt forsvar kan man jo nevne at han var sterkt redusert på noen av baklengsmåla..Han var så skada at han nesten ikke kunne gå.....Henning burde ha bytta han ut når han blei skada.
    Isåfall katastrofe for berg. Kunne dratt ned gabriel, og inn med bass/knøtt på midten. Ser du bevegelsene til steff på 1-1.. ikke helt hundre nei. Mot larsen ble det bare vondt-flaut-leit. Sier bare KJEPPE!

Verst er jo skogturen til pedersen mot vif, fy f. Får ikke den tyn han fortjener. Men kapteins-emne, det er han faktisk. Problemet til SP er at han vil for mye. Noe klikker i knollen hans. Steff er for defensiv on the other hand.

Kommentar

• Marit
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • May 2010
      • 885

Opprinnelig skrevet av tullebukk
      I PSA sitt forsvar kan man jo nevne at han var sterkt redusert på noen av baklengsmåla..Han var så skada at han nesten ikke kunne gå.....Henning burde ha bytta han ut når han blei skada.
      Det er da ingen unnskyldning. Kunne Bert Trautman prestere bra keeperspill med brukket nakke i 17 minutter burde jo Steffensen tåle litt smerter i beinet uten å glippe på markeringene
      Andas in och andas ut
      Orkar jag så orkar du

Kommentar

• mooph
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Aug 2005
        • 1496

Opprinnelig skrevet av Marit
        Kunne Bert Trautman prestere bra keeperspill med brukket nakke i 17 minutter ...
        Bert deltok på festen etter cupfinaleseieren også, uten å kunne bevege hodet. Sjukehus ble det først dagen etter. Dagens idrettsfolk tåler lite...
        Fugla mot nye høyder

Kommentar

• tullebukk
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2006
          • 5446

Opprinnelig skrevet av Skinke
          helt uten evne er jeg uenig i, mot VIF med gisslason tror jeg fort vi kunne scoret ett mål, og kampen kunne strengt tatt gått begge veier. Mot RBK spiller vi en veldig god 1.omgang. Klarer vi å fortsette med å spille som den omgangen eller som mot vif så er ikke dette noe problem.
          Mot rbk er vi nære 3-3 når Ohi får en kjemesjanse og bare et dårlig treff på ballen hindrer mål...Isteden blir det 2-5 ..

Kommentar

Working...