LSK-RBK, 30. september 2011
Collapse
X
-
Tror neppe det blir dommeren som blir avgjørende i denne kampen... Slik vi fremstår om dagen mot et RævBK i medgang så bør ingen bli skuffet om det blir 0-5. Det kan fort bli mer enn det også.. Men ungutta våre fortjener den oppbackingen de kan få når ikke arbeidsgiveren deres kan gi de bedre arbeidsvilkår.... Alle man til Åråsen.Fugla ForeverKommentar
-
Dette er en kamp jeg virkelig ikke har lyst til å se. Det lar seg jo ordne ganske greit iom. at jeg ikke er velkommen på feltet på ett år. Men kanskje jeg tar med meg minstemann og setter meg på RB istedet***Større baller enn vett***Kommentar
-
Det har du helt rett i men det siste vi trenger nå er en dommer som med vilje dømmer mot oss, kun for å knekke det lille håpet unggutta har. Skjerven er en slik dommer. En sadist som nyter å se oss lide. Forøvrig er vel nesten hele dommerstanden i Norge slik. Men han er vel den værste, sammen med Øvrebo og Roy Helge OlsenI år så tar vi altKommentar
-
Da er Start-kampen ute av systemet, og det er bare å se framover til neste kamp.
Her har LSK alle fordeler: vi har ingenting å tape!
Av en eller annen grunn har jeg en liten klovn på skuldra som visker meg i øret at det kommer til å bli en (overraskende) hjemmeseier. Trur jaggu det er verdt et forsøk på Oddsen (eller lignende) også.Knurr...Kommentar
-
Vil ha dette laget...
Logi.
LKE.(Karim) Pedersen. PSA. Ringstad.(LKE)
Karim.(Erling) Gislason. Bassey. Erling.(Bolly)
Bukken. Ruben.
Ruben må opp som spiss da vi trenger en som kan vinne hodeduellene og stusse til Fredrik. Ohi har ikke bevist noe som gjør at han forsvarer en startplass og blir for veik her. Fikk plutselig litt troa her jeg nå ...Forza Fugla.Kommentar
-
Svein Oddvar Moen er dommer.
Kommentar
-
Langt i fra den verste vi kunne fått. Han har vel fått litt pepper i internasjonale kamper, men jeg kan ikke huske noe større ting han har imot eller for hverken oss eller ræv.
Tør vi håpe på en kamp hvor kampen avgjøres av 22 spillere, og ikke dommern?LasseNKommentar
-
Kom igjen nå a fugla! Nå må vi vise hvilken stolt klubb vi er! Lillestrøm, klubben ingen skal kødde med what so ever. Jeg har vært utrolig pessimistisk de siste dagene, kanskje med rette, men nå må vi prøve å snu tankene selv om det ser mørkt ut. Jeg har spydd eder og galle her på forumet de siste dagene også, jeg innrømmer det men NÅ må vi synge som aldri før. Vi har vært langt nede før og da har hvertfall fansen vist at vi støtter gutta. Huske med glede når vi snudde det mot Godset borte i 09 var det vel og Godset hjemme i 08? Fy faen for et trøkk vi laga da. Nå trenger gutta hjelp igjen og vi skal faen meg hjelpe dem. Samma om vi taper bare vi maner til innsats og vi får det er jeg fornøyd. Jeg skal hvertfall til Åråsen og synge meg hes på fredag, bli med da vel?
Elsker sportsklubben!!!!I år så tar vi altKommentar
-
Mange optimister her nå, da for jeg være pessimist. Jeg tror rett og slett dette går rett til helvete i denne kampen. Taper vi med mindre enn 3 mål så blir jeg overrasket. Jeg klarer ikke så noe som tilsier att det blir seier til LSK i denne kampen. Men jeg tar gjerne feil i mine vurderinger.Kommentar
-
Mange optimister her nå, da for jeg være pessimist. Jeg tror rett og slett dette går rett til helvete i denne kampen. Taper vi med mindre enn 3 mål så blir jeg overrasket. Jeg klarer ikke så noe som tilsier att det blir seier til LSK i denne kampen. Men jeg tar gjerne feil i mine vurderinger.I år så tar vi altKommentar
-
3-1 hørte det her først osv.Kommentar
-
Nå har sinnafølelsen etter sist kamp lagt seg litt og da er det på høy tid å se fremover. Ikke bare til neste kamp, men også for fremtiden. Det er i motgang vi viser hva vi er lagd av, det som skjer på fredag setter en standard for hvem vi er. Spillerne, trenerne og klubben generelt får vi som supportere gjort lite eller ingen ting med på kort sikt. Men vi kan bidra med oss selv og støtte til de gutta som trenger det, vi kan vise ovenfor spillere/sponsorer/ledelse/fotball-Norge at Lillestrøm er fotballbyen med de mest trofaste supporterne. Alle til Åråsen på fredag, gi støtte til laget i vårt hjerte uansett hvordan det går på banen. Vis ovenfor de som trenger det mest at "vi" er til å stole på - Vi trøkker til uansett!
Så pararelt med dette kan/skal man fortsette å stille spørsmålstegn til trener, ledelse o.l. for å få frem i dagslys hvordan situasjonen er med klubben og hvordan de ser for seg at fremtiden skal bli. Brevet fra KFL er en unik sjanse til ett mer åpent og inkluderende LSK som på sikt kan sikre klubben mer støtte og inntekter enn noen sinne, her forventer jeg ett seriøst svar fra LSK med en åpen og inkluderende dialog rundt dette i tiden som kommer!
NB! Selvsagt er alt annet enn stortap en "seier" mot RBK på fredag, men uansett resultat i den kampen så er LSK laget i mitt hjerte. For alltid!Kommentar
-
Prøver meg på en spenstig lagoppstilling, under forutsetning at Fredrik blir klar.
Logi
Essediri - Pedersen - Steffi - Ringstad
Ohi - Bassey - Obi - Bolly
Messi
Gulbrandsen
Odd klare Eriksen tar seg en tur på benken. Gabrielsen har vært en av de minst dårlige, men Paul er en bedre spiller, derfor starter han. Vi trenger mer pondus, vi må ikke være så jævla forutsigbare. Knutzon har vært så dårlig de siste kampene at det er en jævla skam, ut me'n.Kommentar
-
Det har du helt rett i men det siste vi trenger nå er en dommer som med vilje dømmer mot oss, kun for å knekke det lille håpet unggutta har. Skjerven er en slik dommer. En sadist som nyter å se oss lide. Forøvrig er vel nesten hele dommerstanden i Norge slik. Men han er vel den værste, sammen med Øvrebo og Roy Helge Olsen
For de som mener at dommeren ikke vil være avgjørende for denne kampen, så er det vel best å vente å se hva våre gutter kan stille opp med, og hva NFF kan ødelegge først.
Potensialet for bortedømming i en kamp LSK-RBK er alltid enormt og meget sannsynlig dessverre, potensialet for at hjemmedømming skal finne sted: eksisterer overhodet ikke. Helt motsatt av kamper RBK-LSK med andre ord, der hjemmedømming er på dagens orden.
Så lenge NFF kun kan velge blant norske dommere og ikke har noen nordisk utveksling el likn. samt all den tid RBK er NFF yndling i kraft av å være rikeste klubb så kan vi drite i å håpe på noen fair dømming.
Fair play eksisterer ikke.LSK Norges beste lagKommentar
-
Uansett om LSK ved et mirakel slår RBK på fredag, må man ikke friskmelde noe som helst.
Laget har stor problemer og bærer preg av alle salg/utskiftinger og juniorer som spiller.
En trener som ikke leverer og alt det andre som står i brevet til LSK fra KFL.
Men JØSSES. Kommer på freddan jeg og er selvsagt Optimist. ( iallfall til dommer`n blåser igang )Kommentar
-
siden det er rett kamp så kan vel behind the scenes photoshoot av Ohi nevnes her og
http://www.lsk.no/no/sportslig/a-laget/nyheter/Bli+med+bak+kulissene.b7C_wlvI5C.ips
er det bare meg eller klarer han å kalle seg selv Ohi Bolt? Det siste han sier er det, Holmlia Batman? Her er det bare å forlenge kontrakt, spiller med super potensiale på banen som også bidrar til gode kallenavn og spillersanger skal jeg klare å leve lykkelig lenge med!
Litt mère on topic, jeg har veldig tro på Ohi fredag, håper virkelig at han har litt flaks på sin side og får et mål eller to, da tror jeg han vil vokse ganske bra iløpet av matchen! Ohi, hodet kaldt, fokuser på det du skal, tørr å være kreativ, ikke drible bare en til hver gang.. dette blir bra!*Kjempe gutta fighte gutta!!*
-RagnarRock-Kommentar
-
Denne kampen kan bli kontringenes eldorado dersom Lustig og Dorsin fortsetter tendensen med mange løp framover. Slår dette til må vi ha tempo på kantene og folk som kan ta imot innleggene foran goalen. Bolly og Erling på hver sin kant ?Kommentar
-
Pluss at vi må ha noe som demmer opp for mikke mus og dorsin når de kommer framover. Her hjelper det ikke med backer som har ryggesyke. Er livredd for hva som kommer til å skje når to angripere, fire midtbanespillere + to backer kommer løpende mot "forsvaret" vårt.Kommentar
Kommentar