Jeg tipper aldri på tap, så derfor tipper jeg ikke noe resultat denne gangen. Forsvaret lekker ujevnt, midtbanen taper det meste av dueller og ballmottak og makter ikke å presse over motstanderens halvdel. Det gjør at Gulbrandsen må løpe 40meter for å nærme seg skuddhold.....jo det lover godt for å snu trenden!
LSK-RBK, 30. september 2011
Collapse
X
-
Pluss at vi må ha noe som demmer opp for mikke mus og dorsin når de kommer framover. Her hjelper det ikke med backer som har ryggesyke. Er livredd for hva som kommer til å skje når to angripere, fire midtbanespillere + to backer kommer løpende mot "forsvaret" vårt.Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.Kommentar
-
Kommentar
-
4,40 i odds på på LSK (Unibet)Kommentar
-
Logi
Karim Steinar PSA LKE
Bolly OBI Gislason Ringstad
OHI
Erling
Så 1-0 scoringen til Erling mot rævbk nå, og er redd det er den eneste måten vi kan score på.
Blir glad vi bare kommer til noen sjanser og kan se antydninger til eget spill.Dette er en ballKommentar
-
Jeg håper de velger noe annet enn Obiefule sammen med Gislason. De er for like. Gislason-Ruben/Bassey er mitt ønske. Kanskje Gislason blir flytta ned som midtstopper?Kommentar
-
Her kjører vi 4-5-1 (hahahaha, som om det skjer).
Logi
Esset-SP-PSA-Ringen
Erling-Obi-Gisle-Ruben-Fredrik
OhiAdvarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
deilig å se at Gisle er tilbake. Trenger sårt en ballfordeler og anker på midten. Forhåpentligvis går feilpasningsstatistikken ned. At laget ligger kompakt er alfa omega i denne kampen. Det har tidvis vært store mellomrom mellom forsvarsfireren og midtbanen de siste kampene, og er det noen som vet å utnytte det så er det Rævbk.
Håper vi kommer til å ligge dypt med aggressivt ballpress og kompakt lag og satse på kontringene.Kommentar
Kommentar