LSK-RBK, 30. september 2011

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • antikris
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Oct 2005
    • 520

Opprinnelig skrevet av Kimito
    Joda, fem mål slippes inn, men RBK scorer på mye og Gislason var dårlig, så... Jeg vet ikke. RBK er faktisk langt bedre enn oss nå. De er bedre enn Molde og alle andre lagene i Tippeligaen. De vinner Tippeligaen neste sesong. Det er dessverre sant. De vinner til og med dette året dersom Molde plutselig får nerver.

I den andre omgangen, det er klart vi rakner, men fader, til tross for et visst press, (går til liveside og sjekker), Rosenborg skapte sju sjanser i den andre omgangen, scoret på fem. Det er drøyt og har ikke alt å gjøre med taktikk. Normal uttelling på sjanser er én per fire iflg. Drillo på 90-tallet, så de skulle hatt ett og et halvt. Det ville gitt seier eller uavgjort dersom vi fortsatt scoret ett til.
    Kunne godt klart uavgjort, men da vi man ha en keeper som faktisk redder noe.

Kommentar

• antikris
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Oct 2005
      • 520

Opprinnelig skrevet av Grusom B
      Pissprat. Ruben er en kommende klassespiller. Kampen i dag går på to ting: Fru fortuna og Karma er to billige horer som begge fortjener nakkeskudd, og Andreas Fjeldstad er et faktisk et bedre alternativ enn Logi på tross av sin åpenbare mangel på rekkevidde.

Antikris: Ja. Søpla hadde flaks. Som de har hatt i fem år på rad.
      Joda, de hadde flaks, men ofte skyldes flaks udugelighet hos motstanderlaget (i disse tilfeller, oss)

Kommentar

• maxpayne
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Apr 2006
        • 1311

Jeg tror Håkon Oppdals kontrakt går ut om noen få uker så jeg forventer at noen i LSK setter seg på toget i kveld!!!

Kommentar

• holmiz
          The kjøkken-kanariz
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2006
          • 6064

Jeg sier det gladelig. Bart hadde flaks i kveld. Og forrige gang. Og forrige gang.
          Å vinne 5-2 på bortebane kan dessverre sjeldent forklares med flaks, dessverre. Men vi spiller over evne i førsteomgang og leder, før vi kollapser. Er vi rett og slett for dårlig trent (ref. tidligere innlegg om mye kos og fjas på treningene)?
          Hilsen Anders

Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
          Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

Kommentar

• GIFKanari
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2009
            • 8243

Pissprat. Ruben er en kommende klassespiller.
            Hva er egentlig klasse med Ruben, utenom fysikken?

Kommentar

• Kimito
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jan 2004
              • 2602

Opprinnelig skrevet av antikris
              Kunne godt klart uavgjort, men da vi man ha en keeper som faktisk redder noe.
              Ja, jeg har redigert innlegget. Gislason var bra, Magnusson var dårlig. Fæl tastefeil av meg.
              Ferdigskåra

Kommentar

• antikris
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Oct 2005
                • 520

Opprinnelig skrevet av holmiz
                Å vinne 5-2 på bortebane kan dessverre sjeldent forklares med flaks, dessverre. Men vi spiller over evne i førsteomgang og leder, før vi kollapser. Er vi rett og slett for dårlig trent (ref. tidligere innlegg om mye kos og fjas på treningene)?
                Nei, tror egentlig ikke det. Min forklaring er at hele forsvarslinja begynner å rygge istedet for å stå oppog vise litt brøstkasse. Og da spiller rævbk 5 a side rundt vår 16 meter. I tillegg fikk ræv øynene opp for gisse og vi hadde ikke noe mottrekk til deres markering.

Kommentar

• Uwes disippel
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2006
                  • 6039

Klarer ikke være forbanna, vet ikke om det er for at mitt engasjement har blitt borte eller hva det er.
                  Første omgang var bra, klarte å holde på ballen og stresse trøndera. Burde ledet 2-0 til pause. Andre omgang er ræva, hvor er press på ballfører of hvor er forsvaret? Karim lunter hjem når rbk angriper. Logi burde kanskje også tatt 2-3 av måla. Registrerer at rbk hadde 8 skudd på mål, 3 i metallet og 5 i mål. Vi hadde vel noe sånt som 5-6, men vi har desverre ikke målteft i laget lenger.

Kommentar

• Fotball24/7
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Sep 2008
                    • 266

Trøster meg med denne setningen jeg så på live dekningen til tv2Sporten "44. LSK prøver seg igjen, og er flinke til å holde ballen i laget. Rosenborg -spillerne blir jagende etter hele veien." Skal ikke mer til etter denne perioden vi har vært inne i nå. Mager trøst dog!
                    Dette er en ball

Kommentar

• Playboy1
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Dec 2003
                      • 2200

Pissprat. Ruben er en kommende klassespiller. Kampen i dag går på to ting: Fru fortuna og Karma er to billige horer som begge fortjener nakkeskudd, og Andreas Fjeldstad er et faktisk et bedre alternativ enn Logi på tross av sin åpenbare mangel på rekkevidde.

Antikris: Ja. Søpla hadde flaks. Som de har hatt i fem år på rad.
                      Jeg har sansen for Gabrielsen og han utvikler seg posetivt,men klassespiller blir han nok aldri.Men nyttig for oss kan han bli.Men Logi stakkar..... han virker som en sympatisk kar,så det er med vondt hjerte å si,at han er udugelig.En god keeper kan redde mange poeng for et lag,men vi taper desverre mange poeng på å ha han i mål.Fjeldstad har desverre ike størelsen til å bli en topp keeper,så her må noe gjøres snarest.Nesten viktigere enn å skaffe oss klasse sentralt på midtbanen,selv om vi selvfølgelig må ha det også.

Kommentar

• heidar
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Sep 2004
                        • 2131

Savnet av Kippe ble stort idag
                        En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

Endelig er mørketida over.

Kommentar

• Folke
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jun 2008
                          • 5955

Det var jaggu meg morro å være på Åråsen i dag, hvertfall i 50 spilte minutter. Så jeg driter i om det ble tap, håper bare ledelsen ser hva som må gjøres før neste sesong. Trenger virkelig noen som kan hjelpe disse heltemodige unggutta våre!

Kommentar

• Grusom B
                            Generalissimo Bellisimo
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2003
                            • 6248

Gislason på fireårs og Opdal. Det er realistisk og ville gjort underverker. Enkelt og greit.
                            Ni principe ni rey...

D10S!

Kommentar

• Xavi
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • May 2008
                              • 1275

RBK traff desverre på det meste i dag og var dødelige effektive. Logi må ta skylda her.

MEN

Utelukkende positiv utvikling fra de foregående 5 kampene. 1 omgang og til tiden i andre jobba gutta livet av seg. Klarer de å mønstre samme glød og innsats neste kamp har jeg stor tro på seier igjen.
                              Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
                              Anders, Tidligere styremedlem KFL

Kommentar

• Folke
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Jun 2008
                                • 5955

Opprinnelig skrevet av heidar
                                Savnet av Kippe ble stort idag
                                Savnet hverken Kippe eller noen andre i stallen, koste meg med de som spilte frem til det "raknet". Tviler på at Kippe hadde tilført laget så mye at det hadde holdt seg inn, laget rakner jo jevnlig med han på banen også.

Kommentar

• fjacob82
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Sep 2005
                                  • 1509

Syntes det skinte klart igjennom at vi ikke hadde nok ork og energie til å fullføre etter en heltmodig første omgang. Alle kunne se hvor slitne spillerne var etter 1 omgang, og når RBK kjører på med samme energi som de gjorde i starten av første omgang, måtte det nesten ende med scoring.

Bra jobba før 2-3 scoringen, og vi prøver å sette ett press og trykk, men man kan klart se spillerne er helt utkjørt og ikke klarer å fullføre helt.

Kan det ligge noe i ryktene om manlende intensitet på treningene?

Og hva skjedde med innleggene idag da Karim? Har vi i det hele tatt noen alternativer?

RBK var dødelig effektive, og skulle gjerne sett at Logi gjorde noen match avgjørende redninger idag. Desverre gikk alt inn...
                                  Last edited by fjacob82; 30.09.2011, 21:04. Begrunnelse: fikk ikke med alt..
                                  Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
                                  *Brasseberget*

Kommentar

• Grusom B
                                    Generalissimo Bellisimo
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2003
                                    • 6248

Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                                    Hva er egentlig klasse med Ruben, utenom fysikken?
                                    Fordel om du ser på fotballkampene før du diskuterer. Ruben har egentlig alt, men må få tid. Savner kanskje enn litt mer offensiv innstilling, men fotballforståelsen, teknikken og fysikken er langt over hva det er rimelig å forvente av en nittenåring. Et like stort talent som f.eks. Harmeet Singh på samme alder.
                                    Ni principe ni rey...

D10S!

Kommentar

• Totti21
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Mar 2004
                                      • 3501

En av de beste lagmessige kampene våres synes jeg. Vi var veldig gode frem til RBK sin første scoring, men blir dessverre litt nervøse etter den. Lenge siden så mange LSK spillere hadde en god dag samtidig.

Kommentar

• trigz
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Jan 2004
                                        • 7155

LSK fantastiske og med senkede skuldre så lenge Gislason holdt. Førsteomgangen hans sto til 10. Da han merket kjøret, falt vi fullstendig sammen. Logi kunne tatt nummer fire, og burde utvilsomt unngått det siste baklengsmålet. Men gangsynet på dette forumet er dessverre like begredelig som vanlig. De to første målene kan han umulig lastes for, og Dockals avslutning er strålende.
                                        Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

Kommentar

• Grusom B
                                          Generalissimo Bellisimo
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Nov 2003
                                          • 6248

10 heroes. One stupid icelander.
                                          Ni principe ni rey...

D10S!

Kommentar

Working...