Var det ikke idag vi skulle få se den? Iallefall jeg så den ikke.
Drakta...
Collapse
X
-
Fra lsk.no :
Presentasjon av LSKs nye utstyrsleverandør
LSK er enige med sin nye utstyrsleverandør om å vente til kampen LSK-Brann før man presenterer den nye drakten.Mvh
Gammer´n (Per T)Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av gamle-pertaFra lsk.no :
Presentasjon av LSKs nye utstyrsleverandør
LSK er enige med sin nye utstyrsleverandør om å vente til kampen LSK-Brann før man presenterer den nye drakten.LSK FOR GULL 2006Kommentar
-
-
Produktleverandør: Diadora..
Javel, har hørt at den blir osm italia drakta, altså vil jeg bruke noen minutter på å få den på, (vom) :lol:
Håper den ikke skærer helt ut slik som de nye Arsenal draktene, de syntes jeg ikke noe om!Ultras Felt C
www.ultrasfeltc.comKommentar
-
Opprinnelig skrevet av SupermannProduktleverandør: Diadora..
Javel, har hørt at den blir osm italia drakta, altså vil jeg bruke noen minutter på å få den på, (vom) :lol:
Håper den ikke skærer helt ut slik som de nye Arsenal draktene, de syntes jeg ikke noe om!
Dusje kan du gjøre med den på...
Vi ser frem til presentasjonen av trøya, og gratulerer Uwe Rösler & Co. for enda et avensement i cupen 2005...FUGLA -- TIL DØDEN SKILLER OSS AD
Bjørn LindahlKommentar
-
Endelig har alle gutter i KFL med bilring en unnskyldning for å slanke seg frem til jul!NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Jeg bestiller bare altfor mange størrelser for stor. Hva med deg frodekippe? :lol:Ultras Felt C
www.ultrasfeltc.comKommentar
-
Om noen fortsatt vil se den er det vel bare å be Petter sprette opp jakka? :PKommentar
-
Opprinnelig skrevet av Thomas PNoen som vet når den nye drakta kommer i salg?
PetterKommentar
-
Opprinnelig skrevet av petterOpprinnelig skrevet av Thomas PNoen som vet når den nye drakta kommer i salg?
PetterKanarifugla flyr høyt i år!Kommentar
Kommentar