For klubbens del er det utvilsomt nettopp dette som er spørsmålet. Pyro er forbudt. Mener du klubben stilltiende skal akseptere at folk med viten og vilje driter i regelverket? Jeg tipper han som fikk brannskader på ryggen, de astmatikerne som befant seg på hovedtribunen og en god slump med barn som satt like ved siden av ikke syns pyro er like fett som UFC, og det er altså ikke lov. Men det er bra klubben og Morten fant en løsning begge parter fant rettferdig.
LSK motarbeidelse av aktivt tribuneliv
Collapse
X
-
Mener du klubben stilltiende skal akseptere at folk med viten og vilje driter i regelverket? Jeg tipper han som fikk brannskader på ryggen, de astmatikerne som befant seg på hovedtribunen og en god slump med barn som satt like ved siden av ikke syns pyro er like fett som UFC, og det er altså ikke lov.
Jeg syns ikke bluss skal flyte fritt, av de samme årsaker som du ramser opp. (Dog tilhenger av blussing i noe mer kontrollerte former en gang i blant) Det er et ganske stort sprang fra å sitte stilltiende, til den reaksjonsformen som klubbens styre opprinnelig gikk for her. Og det er også en ganske stor forskjell på å straffe blussere som gjemmer seg unna, og de som tar ansvar for hva de gjør...
Her er vi enige, vi sees i kveld!Kommentar
-
Kommentar
-
Jeg kjenner ikke saken spesifikt hvor involvert de var i selve handlingen, det har blitt nevnt ting, om det er riktig vet jeg ikke. MEN! Jeg antar at de/kfl styre med enkelhet kunne pekt ut skyldige i saken, når de (på forespørsel?) velger å ikke gjøre det anses det som om de medvirker til det som har skjedd.
Hvis man snakker om rettspraksis og hva som skjer i rettsaker når man er vitne til lovbrudd så må man faktisk fortelle sannheten og ikke tilbakeholde informasjon om hva som er skjedd med mindre din forklaring inkriminerer deg selv eller nær familie.Kommentar
-
Gutta som har blitt straffa har nå vedtatt straffen noe dem garantert ikke hadde gjort om dem var uskyldige , voksen gjort av gutta synes jeg selv om straffen fortsatt er for streng i mine øyne... Passe straff hadde hvert utestengelse til boten kom og blei betalt...Kommentar
-
Jeg kjenner ikke saken spesifikt hvor involvert de var i selve handlingen, det har blitt nevnt ting, om det er riktig vet jeg ikke. MEN! Jeg antar at de/kfl styre med enkelhet kunne pekt ut skyldige i saken, når de (på forespørsel?) velger å ikke gjøre det anses det som om de medvirker til det som har skjedd.
Hvis man snakker om rettspraksis og hva som skjer i rettsaker når man er vitne til lovbrudd så må man faktisk fortelle sannheten og ikke tilbakeholde informasjon om hva som er skjedd med mindre din forklaring inkriminerer deg selv eller nær familie.
Når det er sagt. Vi skal nok komme oss gjennom denne runden med uenigheter, på samme måte som vi har kommet oss gjennom alle andre stridigheter med klubben opp gjennom årene. Vi som står igjen får bare fortsette å gi full gass fremover for å støtte de stakkars gutta som må spille for det jævla surrelaget.
Lykke til i kveld folkens. Kan noen på felt c synge for to idag? Får ikke tatt turen...***Større baller enn vett***Kommentar
-
Går det ann og være litt sakelig???
Gutta som har blitt straffa har nå vedtatt straffen noe dem garantert ikke hadde gjort om dem var uskyldige , voksen gjort av gutta synes jeg selv om straffen fortsatt er for streng i mine øyne... Passe straff hadde hvert utestengelse til boten kom og blei betalt...
Passende straff for to gutter som ikke har gjort en dritt er: *drrrrrrrrrrrrumrrrrrrrrroooooooll* Ingenting...***Større baller enn vett***Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
En liten presisering: Det at vi har blitt enige om en straffereduksjon, må ikke nødvendigvis tolkes som en innrømmelse av skyld. Derimot har vi to tenkt at med den nye straffen, kan vi leve med den i viten om at de 20-30 (?) som blussa går fri.Kommentar
Kommentar