Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Mentaliteten i går var herlig. Agro stemning ved feil, mot dommeren, herlig synging i toget og fantastisk på stadion. Ålreit blussing, mye bra flagg og skjerf i går og årsbeste når det gjelder hopping på feltet.
Ja, var enormt bra synging!! Og når det gjelder antallet som er med og hopper så blir vi flere og flere (allez allez allez...!!) og det ser knalltøft ut! Og vi er mange... Vanvittig moro!!
-- Lenge Leve Lillestrøm!! --
Galskap er bare begynnelsen når du blir med...
Viktig med etterfylling under kampen, og skikkelig restitusjonsfyll etter match 8)
Megetbra i går.. Keep up the good work! 8)
C-feltet var som vanlig i en klasse for seg, serie A om du vil :wink:
trommeberget med Tony i spissen kommer seg og har rykket opp et nivå, til Serie C..... :lol:
Mentaliteten i går var herlig. Agro stemning ved feil, mot dommeren, herlig synging i toget og fantastisk på stadion. Ålreit blussing, mye bra flagg og skjerf i går og årsbeste når det gjelder hopping på feltet.
Alt i alt er jeg meget fornøyd i dag!
Takk til alle som var med i toget og på stadion
Satt for første gang i år på nye langsiden og det var herlig å få Kanarifansen i ett nytt perspektiv! NYDELIG!
Helt enig i forhold til at det er flere og flere som hopper. Jeg var på motsatt langside - i går virka det som om 80-90% av feltet sto og hoppa. Helt suverent. Det første kvarteret i går er noe av det aller beste jeg har hørt fra noen norske supportere, noen sinne.
Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum
Kommentar