LSK - Stabæk, Åråsen stadion, lørdag 15. okt. kl. 18.00
Collapse
X
-
Både Drillo og Arne Erlandsen satt like ved meg idag. Erlandsen er kanskje LSK-supporter (?),men hva Drillo gjorde der lurer jeg fælt på. Han kan ikke ha blitt veldig imponert ihvertfall. Men creds til Fredrik som løper og løper, og løper og løper... Skal ikke stå på innsatsen hans ihvertfall!Kommentar
-
Kommentar
-
Jeg ønsker meg Hedenstad.. kjenner du en rik jævel, overtal ham til å kjøpe hedenstad til oss, ble livredd hver gang han fikk ballen idag!
Slik spiller vi trenger
Tar gjerne imot mr. pontus og.
er tydelig hvor på banen vi sårest trenger forsterkninger, lurer på om ikke gutta hadde spilt med litt mere iver om de som alle oss andre igjen får se at klubben forsøker å satse litt neste år. den iveren hadde vi trengt resten av sessongen!
dritt kamp, dritt dag*Kjempe gutta fighte gutta!!*
-RagnarRock-Kommentar
-
Og det var sesongens tredje. Med Ohi og Henrik Kjelsrud Johansen på Kypros med G18 er jeg spent på spissparet mot Viking. Nico Solberg og Bolly er er alternativer, selvsagt, men det ser kanskje en anelse spinkelt ut. Snakker vi Kippe på topp?Kommentar
-
Tar seg en pause til mars 2012..Kommentar
-
Må Ohi og Johansen være med til Kypros?"Wax on, wax off!" (Mr. Miyagi, 1984)Kommentar
-
2 spillere på landslagsoppdrag kvalifiserer vel til utsettelse?Kommentar
-
4 gule kort til hjemmelaget, ingen til bortelaget. Hvor ofte opplever man det Norge, må jo være høyst uvanlig? Standarden er jo den motsatte, at hjemmelagene slipper unna kort. Ser endel meldinger om at ikke bare LSK var dårlige, men også dommeren.
-Går det an å utbrodere?LSK Norges beste lagKommentar
-
Kan feks være at Viking også ønsker å spille kampen på et annet tidspunkt, da de også nok har noen spillere fraværende pga samme kamp.Kommentar
Kommentar