Skremmende at det ikke er en tråd om denne kampen og på forsiden til kfl står det ikke en dritt om denne kampen
LSK - Stabæk, Åråsen stadion, lørdag 15. okt. kl. 18.00
Collapse
X
-
Jeg regner med at noen tar ansvar og fikser noen morsomme bannere til denne kampen. Mye bra materiale å ta av denne uken.
Sportslig sett:
------------Fjeldstad-------------
Karim-Steinar-Steffensen-Stian
-----------Gisle-Ruben-----------
--Knudtzon---------------Bolly---
----------------Ohi----------------
--------------Fredrik--------------"A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Utgangspunktet er det samme som før siste match mot filmerne fra Bærum.
Ingen forventer noe særlig storspill av LSK.
Jeg forventer hjemmeseier. Stabæk er et klassisk dritlag, som vi med våre stolte tradisjoner og mange gode talenter skal banke dritten utav.
Snart er de konkurs, og ikke vits i å gi vekk noen flere poeng til de før de endelig skjer.LSK Norges beste lagKommentar
-
Spiller for spiller er Stabæk bedre enn oss per i dag. Med hjemmebane og KFL i ryggen kan vi håpe på seier.
Dersom Kippe er klar ville jeg prøvd:
Logi
Essediri - PSA - Pedersen - Stian
Knudtzon - Stefan - Ruben - Bolly
Kippe - Gulbrandsen
Tror Fredrik hadde fått utnyttet sine kvaliteter mye mer med en skikkelig hodesterk duellspiller på topp. Det vil være overraskende på Stabæk og gjør at forsvaret deres må opptre på en helt annen måte enn med Ohi.
Selv med Stefan på midten slår vi fortsatt mye langt, og da kan krigeren Kippe sloss om alt som kommer med snø på og lage rom for Fredrik.Kommentar
-
Herlig oppstilling, Mynten. Få inn tyngde på motstandernes halvdel.
Få spillere i Norge som er så målfarlige som Kippe, vår egen "ustoppelige Carew".
Det ville være modig, og jeg er enig med deg, det ville overraske og trolig virke.
Gitt at strekken hans er blitt bra nok nå.LSK Norges beste lagKommentar
-
Utgangspunktet er det samme som før siste match mot filmerne fra Bærum.
Ingen forventer noe særlig storspill av LSK.
Jeg forventer hjemmeseier. Stabæk er et klassisk dritlag, som vi med våre stolte tradisjoner og mange gode talenter skal banke dritten utav.
Snart er de konkurs, og ikke vits i å gi vekk noen flere poeng til de før de endelig skjer.Kommentar
-
Tipper følgende: Logi; Essediri, Pedersen, Andresen, Eriksen; Knudtzon, Obiefule, Gislason, Bolly; Fredrik, Henrik.
Midtbanen og angrepet er på papiret meget habilt. Forsvarsrekka er tynn. Det kan bli mange mål på lørdag.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Glemmer dere Johansen? Tipper han er klar for å starte på lørdag.Kommentar
-
Er dette kampen vi "MÅ" ha poeng?? Etter min mening er det det, og her må alle gutta brette opp armene, og kjempe med nebb og klør!!
Det er mulig med poeng hvis vi spiller som de første 60 mot RBK. De "gamle" må går forran nå, og så kommer ungutta etter, håper på et tidlig mål så vi får roet nervene både på banen og ikke minst tribunen!!
Jeg håper selvsagt at captein Frode er klar, men jeg vil heller at han venter en uke til hvis det er best, slik at han holder resten av sesongen, enn at han nå spiller litt og slår opp skaden og er ute i mange uker.
Full innsats på tribune og bane i fra første spark!!!!!Kommentar
-
Ikke så overraskende er jeg uenig i det. Det er mye mer trøkk i Kippe, og jeg mener han kan lage mye mer uro i forsvarsleddet enn en Johansen eller Ohi for den saks skyld. Kippes duellstyrke er det ingen i LSK som kan matche og jeg mener han er et svært godt valg for å gi mer rom til Fredrik. I den situasjonen vi er i nå ønsker jeg meg også masse rutine på banen. Skal heller ikke se bort fra at Kippe kan krige til seg et frispark eller to, og da kan venstrefoten hans lades.Kommentar
-
Tar meg den frihet og siterer en viss mann: "Noldusopplegg"."Alltid blodsprengt"!
Fong/Macho
Even NordlienKommentar
-
Start 11-ern virker nokså klar
Logi
Esset - Pedersen - PSA - Eriksen
Knudtzon - Stefan - Ruben - Bolly
Johansen - Gulbrandsen
Men hva med å starte med Ohi som spiss ved siden av mini-bukken?
Har ikke mange forventninger til akkurat denne kampen akkurat, men kanskje Johansen kan sprudle og gi oss trua på 2012?
Faktisk fornøyd med uavgjort og ett poeng her.
Nøkkelen er vel å få ut diskerud og hedenstad.Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
*Brasseberget*Kommentar
Kommentar