Fy faen for noen bedritne kontringer vi hadde i dag. Stusselig.
LSK - Stabæk, Åråsen stadion, lørdag 15. okt. kl. 18.00
Collapse
X
-
Hvorfor? Synes ikke det er noe klar filming. Ser ut rart ut, men ikke noe forsøk på å filme synes jeg.Skjønner også dommeren.
Fint å se Gabrielsen dytta unna kvalmt bærumspakk som skal hakke på gutten!Tar seg en pause til mars 2012..Kommentar
-
Godkjent første, ræva annen.
Dagens klovn: Dommer Hagen. Gult kort til Fredrik fordi motspiller får krampe.Kommentar
-
Tilbake til en trend vi har hørt før: klapper sammen fullstendig i 2. omgang. Dette er så nært tap som det kan komme i min bok. Forferdelig!
Ja, jeg syter, men er det noe annet å gjøre? Ikke et halvt positivt tegn å henge seg på i denne kampen.For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
-
Det var fighting i første, det er positivt.Kommentar
-
Et poeng? fra 31 til 32?Kommentar
-
Vi taper ikke kamp nummer syv på rad. Nærmeste du kommer ihvertfall...Tar seg en pause til mars 2012..Kommentar
-
To lag i motgang, enda er det klasseforskjell på lagene. Klubben er råtten tvers igjennom, det er absolutt ingenting som tilsier at vi noen gang skal kunne kjempe oss inn i toppen av norsk fotball igjen. Ingenting! Ingen relasjoner mellom spillerne og en helt åpenbar mangel på spilleglede. Igjen sitter man bare og venter på baklengsmålet, er faen meg deja vu i kamp etter kamp etter kamp.
Adecco i 2013, om ikke klubben drar frem noe helt utenom det vanlige på spillerfronten.Kommentar
-
Uff, det vil seg virkelig ikke. Vi spiller ikke en god kamp i dag, og har jævla få målsjanser. Pluss til Fredrik og Ohi som kriger og skaper det som er på egenhånd. Jeg har sagt det mange ganger før, men herregud så håpløs Logi er. Bruker sikkert 30-45 sekunder på HVERT ENESTE UTSPILL, selv når vi jager vinnermål. I tillegg så ender utspillene opp utenfor banen 95% av gangene. Men jeg skjønner jo at det ikke er lett å holde en ball i spill på en 60 meter bred bane. Selv om du er upresset.Kommentar
-
Uavgjort nå, seier neste? Ja takk!
To lag i motgang, enda er det klasseforskjell på lagene. Klubben er råtten tvers igjennom, det er absolutt ingenting som tilsier at vi noen gang skal kunne kjempe oss inn i toppen av norsk fotball igjen. Ingenting! Ingen relasjoner mellom spillerne og en helt åpenbar mangel på spilleglede. Igjen sitter man bare og venter på baklengsmålet, er faen meg deja vu i kamp etter kamp etter kamp.
Adecco i 2013, om ikke klubben drar frem noe helt utenom det vanlige på spillerfronten.Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
Anders, Tidligere styremedlem KFLKommentar
-
Jeg begynner å bli sikker på att NFF og de norske fotballklubbene driver å lurer oss for penger. Tenk, her betaler man 200-300 kroner for å se drittfotball som for en vegg som tørker etter ett malingstrøk til å bli hysterisk morsom og jævla underholdende.
Makan til dritt. Sorry, jeg vet vi ikke tapte, men jeg forlanger en del mer enn det som jeg så i dag.
Hvis LSK vil ha tusen i snitt på tilskuerne neste år, så er det bare å fortsette i samme stil, for dette går jo rett vei!!!! 2 timer bortkastet tid.Kommentar
-
Kommentar
-
Jeg begynner å bli sikker på att NFF og de norske fotballklubbene driver å lurer oss for penger. Tenk, her betaler man 200-300 kroner for å se drittfotball som for en vegg som tørker etter ett malingstrøk til å bli hysterisk morsom og jævla underholdende.
Makan til dritt. Sorry, jeg vet vi ikke tapte, men jeg forlanger en del mer enn det som jeg så i dag.
Hvis LSK vil ha tusen i snitt på tilskuerne neste år, så er det bare å fortsette i samme stil, for dette går jo rett vei!!!! 2 timer bortkastet tid.03.08.08 på felt F skjedde det for første, andre og tredje gang!
Nei til NFF!Kommentar
Kommentar