Det er en link der hvor du kan laste ned episoden rett under mediaplayeren. "Kan du ikke se video? Last ned her. "
Kanari-TV "brukerstøttetråd"
Collapse
X
-
Ok. Jeg fikk til designet (rart hvordan et tegn for mye kan ødelegge en hel nettside).
I IE vises imidlertid ikke filmene i vinduet, det gjør de i Mozilla.
Uansett, så er nedlastingsmuligheten der, til venstre under filmvinduet.
Skal kikke nærmere på IE-problemet.Kommentar
-
Kommentar
-
Bruker du denne adressen?
Husk at du må ha QuickTime installert!Kommentar
-
Mediaplayer gjelder på de gamle videoene. KTV skiftet til QuickTime fra og med 24. juli i fjor. For å se fra Start-kampen i år må du ha QuickTime. Skal du se kamper før 24. juli i fjor, må du ha Windows Media Player.
Jeg har ikke lagt inn noen feilmelding i den tekniske løsningen som sier i fra hvis "noe mangler". Får du beskjed om at noe mangler (som er et vagt begrep) er det sannsynligvis operativsystemet ditt som melder fra om dette.
Tips: Kan du ta print screen av feilmelding, gjør det.
Hvis ikke så, sitér ordrett den feilmeldingen som kommer slik at vi enklest kan finne løsninger på området.
KTV funker topp i både Firefox og Internet Explorer hos meg.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av xeR"Avant Browser har et problem og må lukkes. Vi beklager det inntrufne."
får samma meldinga når jeg bruker IE også...
Last den ned Start-episoden, så ser jeg på problemet senere:
Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av FritzForsøk en annen nettleser (feks. Firefox), evt. last ned Internet Explorer på nytt.
PetterKommentar
-
Noen som kan hjelpe???
Når jeg skal starte k-tv så kommer det opp finner kodek, deretter kommer det opp feil nederst i vindu. Jeg har jo alt som trengs?!
Er jeg helt på jorde eller?Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av PaddisNoen som kan hjelpe???
Opprinnelig skrevet av PaddisNår jeg skal starte k-tv så kommer det opp finner kodek, deretter kommer det opp feil nederst i vindu.
Hvis ikke det hjelper kan vi fortsette i brukerstøttetråden.Kommentar
Kommentar