Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Oppfordrer heller å laste ned VLC på http://www.videolan.org/
Den støtte stort sett alle formater og man slipper all unødig "dritt" som følger med mediaplayer og quicktime. Det er nå min mening.
NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Oppfordrer heller å laste ned VLC på http://www.videolan.org/
Den støtte stort sett alle formater og man slipper all unødig "dritt" som følger med mediaplayer og quicktime. Det er nå min mening.
Litt usikker, men jeg tror man må ha QuickTime på maskinen for å streame KTV. Selv bruker jeg VLC når jeg spiller av KTV lokalt på maskinen.
Litt usikker, men jeg tror man må ha QuickTime på maskinen for å streame KTV. Selv bruker jeg VLC når jeg spiller av KTV lokalt på maskinen.
Jeg har lasta ned siste versjon av VLC og prøver å spille av filen lokalt, men får feilmeldingen "Failed to open file. Please check that it is a valid AVI or MPEG-4 file."
Jeg har lasta ned siste versjon av VLC og prøver å spille av filen lokalt, men får feilmeldingen "Failed to open file. Please check that it is a valid AVI or MPEG-4 file."
Pussig. Det fungerer helt ypperlig hos meg. Nå skal det sies at jeg bruker Mac til å spille av filen, men det bør strengt tatt ikke ha noe å si.
Har du forsøkt å laste ned filen en gang til? Det kan tenkes at data i filen du lastet ned første gang har blitt korrumpert, av en eller annen grunn.
VLC skal støtte streaming, men hvis du laster ned filmen først, kan du bruke VLC. Det fungerer hos meg.
NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Bryne? Hva f.... har de å gjøre i dette forumet? Dette er en tråd om Kanari-TV, eventuell andres web-tv bør ligge under forumet for "Fotball, generelt og alt annet" hvis noen skulle være interessert - but I doubt it....
Bryne? Hva f.... har de å gjøre i dette forumet? Dette er en tråd om Kanari-TV, eventuell andres web-tv bør ligge under forumet for "Fotball, generelt og alt annet" hvis noen skulle være interessert - but I doubt it....
Tenkte at dere som interesserer dere for KTV og evt Web-tv, kanskje hadde interesse for dette.
Det var da voldsomt?:???:
Spør du meg er det helt relevant å vise til at andre supporterklubber begynner med web-tv i en tråd om KTV - det er bare fint å kunne sammenligne det KFL gjør med hva andre får til.
Får feilmeldingen; "Feil under nedlasting av kodeks"... hva er feil med computer'n min? får ikke lastet ned episodene heller? litt småkeen på newcastle episoden...
Kommentar