Hvis det blir sånn at lsk og slumenga kommer til en finale. Får Fugla og enga like mange plasser eller får enga mer plasser siden de har flere tilskuere i gjennomsnitt? :roll:
I en evt. Cup finale
Collapse
X
-
Opprinnelig skrevet av TonyEnga får flere grunnet gjennomsnittetKommentar
-
Det betyr vel at enga får ca 7000 billetter og vi 5000... hvis ikke færre.
i tillegg får vel nsa 400 billetter hvor dem gir 200 til klanen og 200 til kanari-fansen.
Latterlig at over halvparten av billettene til cupfinalen går til sponsorer og andre "viktige" folk som ser 1 kamp i året!!Kommentar
-
Har alltid ment at lagenes suppportere får for lite billetter :evil: Skulle LSK komme til finalen(som vi gjør) så vil nok mange med lsk hjerte måtte se finalen hjemmifra - ikke morro. Jeg skal uansett på kampen!!!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av kulfuglEr det ikke slik at det blir loddtrekning mellom de to supportergruppene a? den ene får Cola-svingen og den andre får VG? Tror ihvertfall det har vært sånn før... :roll:Fugla 4 Life!Kommentar
-
-
Så jævlig irriterende at folk som gir faen i fotball skal få fler billetter enn finalelagenes publikum.
Sendte forresten en mail om bla. dette til nff i går, fikk et ganske grinete svar tilbake.
Skulle vi få 5000 bill. bør alle kfl's medlemmer få bill.I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)Kommentar
-
Nei, men Tony skal gi ut en CD med bare tromme-solo...NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Jeg håper virkelig at dere som ikke skrev El Caco bare prøvde være morsomme. Kleen Cut går faen ikke an. Samme går for Rudberg. Trenger ikke mer harrybranding. El Caco hadde vært tøft, men noe får meg til å tvile. Sånne sanger suger hardt så å si uansett.Ni principe ni rey...
D10S!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av OlaOpprinnelig skrevet av Do'hI finalen pleier de fleste lag å lage en sang til det. Kommer LSK også til å gjøre det ved en evt. Cup Finale?Forza LSKKommentar
-
Opprinnelig skrevet av Grusom B (Lasse Kongo)Jeg håper virkelig at dere som ikke skrev El Caco bare prøvde være morsomme. Kleen Cut går faen ikke an. Samme går for Rudberg. Trenger ikke mer harrybranding. El Caco hadde vært tøft, men noe får meg til å tvile. Sånne sanger suger hardt så å si uansett.Alle veier fører til Kløfta. Bortsett fra motorveien som går rett forbi.Kommentar
Kommentar