Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Vi harda sannelig klart å lage trøbbel for Viking i Stavanger før og, vi. Tar gjerne en gjentagelse type 1-1 eller 1-2. Dessverre ikke så sannsynlig med 0-1 siden årets fugler samt keeper tydeligvis ikke er skikket for defensive "clean sheets".
Vi harda sannelig klart å lage trøbbel for Viking i Stavanger før og, vi. Tar gjerne en gjentagelse type 1-1 eller 1-2. Dessverre ikke så sannsynlig med 0-1 siden årets fugler samt keeper tydeligvis ikke er skikket for defensive "clean sheets".
Mer sannsynlig at Berg blir værende ut sesongen enn at vi klarer smultringen mot Viking....
Men hey, mirakler skjer!
Satser på at vi ligger tungt defensivt og satser på kontringer. Blir vel 4-5-1 vi går for.
Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
*Brasseberget*
Ut fra dagens trening ser det ut til at det blir 4-5-1, men med Bolly og Knutzon som offensive flanker på henholdsvis høyre og venstre side. Tror disse 2 kan være nøkkelen til en event seier på søndag. Regner med at LSK legger seg lavt, og satser på lynraske kontringer ved Bolly og Knutzon. De var meget gode i dag på trening. 1-2 er mitt tips.
Vi møter ikke akkurat Barcelona heller, da. Viking har vært pesse ræva i år, det er stor misnøye med Hareide og de kommer til denne kampen fra et tap. Vi kan fint sikre plassen på søndag.
Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum
Vi møter ikke akkurat Barcelona heller, da. Viking har vært pesse ræva i år, det er stor misnøye med Hareide og de kommer til denne kampen fra et tap. Vi kan fint sikre plassen på søndag.
Det som bekymrer meg, er at Kompis 2.0 er skadd. Han var meget viktig i 4-4 oppgjøret på Lerkendal i vår når han spilte for RBK.
Hareide brukte også en god del av frdagstreningen til å terpe dødballsituasjoner. - De er sterke på dødball. Vi ønsker å være det samme, og det gjelder å være forberedt, sier Hareide.
Utrolig at til og med fotballtrenere i dette landet lever i troen om at vi er et farlig dödball-lag i år. Dette er langt fra förste gangen motstanderens trener har utbasunert denne typen av uvitende tull. Misforstå meg ikke, jeg skulle gjerne se at vi putta mer på dödball, men er det ikke meningen at fotballtrenere skal studere motstandere för kamp?
"A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor
Hareide brukte også en god del av frdagstreningen til å terpe dødballsituasjoner. - De er sterke på dødball. Vi ønsker å være det samme, og det gjelder å være forberedt, sier Hareide.
Utrolig at til og med fotballtrenere i dette landet lever i troen om at vi er et farlig dödball-lag i år. Dette er langt fra förste gangen motstanderens trener har utbasunert denne typen av uvitende tull. Misforstå meg ikke, jeg skulle gjerne se at vi putta mer på dödball, men er det ikke meningen at fotballtrenere skal studere motstandere för kamp?
Hysj, la hareide tro att LSK er noen jævler på dødballer, innleggsfoten til essediri er like presis som en full pilot som lander på rygge, men egentlig skulle landet på bardufoss. Men la dem nå tro, så for vi finne på noe annet lurt.
Åsaken til at vi er så dårlige på dødball er at motstanderne er så godt forberedt.
Nja, er det nok mer grunnet all tyngden vi har tapt. Det sier jo seg selv at jo flere tunge spillere vi har i boksen, jo større sjanse for mål. Idag har vi Gulbrandsen og Ohi, før hadde/har vi Occean og Sundgot. Dette er selvfølgelig ikke hele årsaken, men at det har hatt noe å si, er det ingen tvil om. Dødballene har heller ikke vært der de skal være i år.
De må jo være livredde for oss i Stavanger hvis de sitter å ser på 10 år gamle videoer i forbederelsen til kampen. Vi var jo ikke bare gode på dødballer i 2001.
Kommentar