Er jo helt åpenbart at han blir løpt ned der, han er foran forsvarsspilleren og går i bakken med ham oppå seg. Helt rævva av Staberg, men like jævla symptomatisk for høstsesongen vår.
Viking - Lillestrøm 23. oktober kl:18:00
Collapse
X
-
Tipper vi sier syting jeg... For å kjefte må man ha ryggrad !!!Jaren-kanari
Fugla tar gull, fugla tar gullet i år !!Kommentar
-
Kommentar
-
1-0 er Kippe sin feil. Men synes ikke han til vanlig gjør særlig mange feil i løpet av sesongen sammenlignet med de andre fire faste bakerste.
2-0 kan Gislason og Pedersen dele. Gislason burde fulgt han som kommer i mellomrommet, så hadde vi sluppet 3 mot 3 og ryggende forsvar. Pedersen er ikke tett nok på.
Vi har hatt uflaks. Og tror faktisk det fremdeles er muligheter her!Kommentar
-
Nå fikk vel en Viking-spiller også gult for munnbruk litt tidligere i omgangen. Synes det i såfall er greit at dommeren er konsekvent.Kommentar
-
Jeg sier ikke at vi skulle hentet uday igjen men KIL forstod at nå hastet det og gjorde noe. De har nesten ikke sluppet inn mål siden han kom tilbake. Vi har en trener som ryker men som fortsatt får lov å mene noe om vårt deffensivspillKommentar
-
Kommentar
-
ÅÅÅÅÅ..... Herregud, så dårlig!!!! Bytter ???Jaren-kanari
Fugla tar gull, fugla tar gullet i år !!Kommentar
-
Alle Henning Berg fans kan komme med alle sine fantastiske drømmer for neste år i divisjonen under. Hadde LSK hatt baller som før så hadde han ryki når brannen starta. Jeg gikk på skole med vår kjære trener og han var uspiselig allerede den gang.Kommentar
-
Kommentar
Kommentar