Jeg blir flau........... Blir kvalm av å høre "LSK" og "Lillestrøm". Kommer til å spy hvis jeg må høre kvalme sure Henning Berg snakke.
Viking - Lillestrøm 23. oktober kl:18:00
Collapse
X
-
Kommentar
-
Etter å ha sett denna kampen uten noen form forbedringer, så kan Per Berg gjerne bestille henting av den statuen som står langs sidelinja for min del.Kommentar
-
Jepp. Det er horribelt. Det var en stund hvor Tv2 omtalte Essediri- Pedersen - Kippe- Eriksen som den gjerrigste forsvarsrekka i ligaen, pga Henning Bergs fortid som forsvarsspiller og vi slapp så vidt inn mål. Hvor i helvete har det blitt av den????Kommentar
-
er de ikke såkalt PROFESJONELLE fotballspiller? Må kunne kreve et minimum av innsats, selv om trener'n er fjern... Flaut å se flere av de i den hellige drakta! Playstation-pingler brorparten av demKommentar
-
Viking har blitt bedre på høsten, og har vært gode hjemme. I første omgang hadde vi så store sjangser at vi "burde" ha ledet.
Både uflaks og udyktighet har skylden i at vi ligger under, men bortsett fra starten av andre så har spillet vært bra til tider. Bare synd nesten alle spissene er utilgjenglige i dag.Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
Anders, Tidligere styremedlem KFLKommentar
-
Det minns jag inte...Kommentar
-
Før var vi vanligvis i angrep. Nå er vi vanligvis i forsvar.Kommentar
-
Viking har blitt bedre på høsten, og har vært gode hjemme. I første omgang hadde vi så store sjangser at vi "burde" ha ledet.
Både uflaks og udyktighet har skylden i at vi ligger under, men bortsett fra starten av andre så har spillet vært bra til tider. Bare synd nesten alle spissene er utilgjenglige i dag.Kommentar
-
Kommentar
-
Husk nå at vi ikke spiller med spisser. Ellers er alt som vanlig, erfaringa bak er ikke verdt en sur sild, og offensiven er avhengige av at et kobbel unggutter har dagen. Når unggutta i tillegg alle er norske så får man lett problemer.Kommentar
Kommentar