Dunderpinlig andre omgang! Beg: det er på tide at du ser deg selv i speilet og spør deg selv, er jeg rett mann for denne jobben? gjør jeg og har jeg gjort en god nok jobb? Samtidig kan du bli litt mer ydmyk, du kan faktisk innrømme at vi ikke er gode nok, at du ikke er god nok, at spillerne ikke er gode nok og at hele trenerteamet ikke har gjort en god nok jobb. Prøv og vær ærlig i stedet for å skylde på vær og vind, dårlig bane, dårlig dommer, uflaks, at vi må selge spillere hele tida, at vi er fattige, at vi kun kan satse på unge spillere, skader osv osv. Se deg sjøl i speilet Berg. Det eneste du gjør er å drite deg ut, søndag etter søndag. Du fremstår som en uspiselig fyr, og lutrævva trener.
Viking - Lillestrøm 23. oktober kl:18:00
Collapse
X
-
-
Kommentar
-
-
Essediri viser seg nok en gang fram som den beste dødballtakeren i landet. Han presterer å slå frisparket fra 50 meter i den en mann store muren. En mann med to beinproteser hadde slått den bedre. Kom deg ut av klubben, udugelige nissefarI år så tar vi altKommentar
-
Trist, trist, trist, trist, trist, trist, trist, trist, trist, trist, trist, trist, trist, trist, trist..............
Og Start har fire kamper igjen. Hvem sier at vi ikke kan rykke ned?For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
He-he. Og du snakker om hersketeknikker. Fortell meg hva det er å bygge videre på av det du så i Stavanger i dag da, din klovn.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Sogndal er faktiskt et bra lag for tiden. De har et veldig kompakt forsvar, og bærer tegn på at de har spilt sammen lenge. I tillegg har de ikke slitt med skader og unngått salg.
Start kjemper for plassen for tiden, og samtidig er litt i flytsonen.
Er mange variabler som teller inn i fotball, spesielt flaks når det kommer til Tippeligaen. Kampen vår mot Sogndal i våres var jo perfekt eksempel på det.Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
Anders, Tidligere styremedlem KFLKommentar
Kommentar