Nei. Ingen kan holdes igjen. Derimot kan kampen utsettes dersom 2 faste er ute. Vi har 1 fast ute. Kampen må spilles uten spisser.
Viking - Lillestrøm 23. oktober kl:18:00
Collapse
X
-
Edit: Er Mezquida såpass rævva at han ikke engang blir vurdert? Han er vel i alle fall en spiss...Last edited by Oddis; 18.10.2011, 07:43.Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.Kommentar
-
Mezquida er ingen spiss, men mer en ving, samme med Solberg.
Begge to har spilt spiss i 2. laget. Starter vi med de på topp, bør vi spille langs bakken.Årets supporter 2010!!
-
Osvold, har han noe å bidra med på tippeliga nivå enda? Noen andre av junior gutta som fortjener en sjangse på benken?
Ser for meg at Solberg får Ohi rollen, om vi står helt uten noen av de øvrige spissene skulle jeg likt å se PSA eller KIPPE fungere som ballvinner på topp, så har vi iallefall noen å slå de lange ballene på..*Kjempe gutta fighte gutta!!*
-RagnarRock-Kommentar
-
Kommentar
-
Må si jeg har mest troa på Erling som spydspiss av de som er tilgjengelige. Han er jo uansett best på å løpe rett fram og kan vel fungere greit som en kontringsspiss i en bortekamp hvor vi sannsynligvis blir presset bakover og må satse på hurtige overganger. Erling viste seg jo som en dødelig avslutter alene med keeper i vår også (men da var han jo en helt annen spiller enn han er nå).Kommentar
-
Må si jeg har mest troa på Erling som spydspiss av de som er tilgjengelige. Han er jo uansett best på å løpe rett fram og kan vel fungere greit som en kontringsspiss i en bortekamp hvor vi sannsynligvis blir presset bakover og må satse på hurtige overganger. Erling viste seg jo som en dødelig avslutter alene med keeper i vår også (men da var han jo en helt annen spiller enn han er nå).Kommentar
-
Mezquida og psa på topp! Ikke noe førstevalg, men når alle spissene er ute er dette noe jeg kunne tenke meg å se.***Større baller enn vett***Kommentar
-
Da er det vel klart at Ohi Omoijuanfo og Håvard Nielsen er nå trukket tilbake fra G18-kvaliken. Utvilsomt gode nyheter.A football team is like a piano. You need eight men to carry it and three who can play the damn thing.
Twitter-brukerKommentar
-
Kommentar
-
A football team is like a piano. You need eight men to carry it and three who can play the damn thing.
Twitter-brukerKommentar
-
Bra at Ohi er med mot Viking, men trist at han ikke får være med på kvalifiseringen. Håper laget uansett klarer å kvalifisere seg så Ohi får være med senere. Trist at de ikke kan legge disse kampene på internasjonale datoer.Kommentar
-
Nå kan LSK få bruk for 4-1-4-1-formasjonen fra i vinter:
Ohi
Bolly - Obiefule - Ruben - Knudtzon
Gislason
Eriksen - Kippe - Pedersen - Karim
Logi
Jeg er ikke nødvendigvis enig i forsvarsrekka, men har satt opp den oppstillingen jeg tror er mest sannsynlig hvis Henning velger 4-1-4-1. Fordelen med formasjonen er defensiv trygghet med tre sentralt og at kantene kan jukse litt defensivt og ha mer sprut offensivt. Formasjonen kler dessuten en sterk Ohi og en relativt stasjonær Gislason godt. Som innbyttere ser jeg gjerne Bassey eller Tokstad inn for Obiefule når han er tom, Ringstad inn for Bolly og Nico inn for Knudtzon.
Dette er en kontringsformasjon av dimensjoner, med Gislason til å slå pasningene, Ohi som oppspillspunkt og Bolly og Knudtzon til å true bakrom.Kommentar
-
Veldig, veldig bra. Gir også rom for å la Kippe/Pedersen gå opp og være en trussel på faste situasjoner, mens Gislasson dekker deres plass bakover når så skjer. Har trua. Så spørs det om trener og spillere også har trua på en borteseier eller en uavgjort.LSK Norges beste lagKommentar
-
Nå kan LSK få bruk for 4-1-4-1-formasjonen fra i vinter:
Ohi
Bolly - Obiefule - Ruben - Knudtzon
Gislason
Eriksen - Kippe - Pedersen - Karim
Logi
Jeg er ikke nødvendigvis enig i forsvarsrekka, men har satt opp den oppstillingen jeg tror er mest sannsynlig hvis Henning velger 4-1-4-1. Fordelen med formasjonen er defensiv trygghet med tre sentralt og at kantene kan jukse litt defensivt og ha mer sprut offensivt. Formasjonen kler dessuten en sterk Ohi og en relativt stasjonær Gislason godt. Som innbyttere ser jeg gjerne Bassey eller Tokstad inn for Obiefule når han er tom, Ringstad inn for Bolly og Nico inn for Knudtzon.
Dette er en kontringsformasjon av dimensjoner, med Gislason til å slå pasningene, Ohi som oppspillspunkt og Bolly og Knudtzon til å true bakrom.Kommentar
-
Logi
Steinar - PSA - Kippe - Ringstad
Ruben - Gislason - Obi
Fredrik - Björn - BollyKommentar
-
Spennende å se om Berg leder laget på søndag eller ikke...
Kan man se at Belsvik tar over og styrer showet?Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
*Brasseberget*Kommentar
Kommentar