Haha, kongerepriser TV2, jævla drittkanal!
Viking - Lillestrøm 23. oktober kl:18:00
Collapse
X
-
-
Kommentar
-
HATER å se at vi taper alt som er av fysiske dueller. Ungutta er for spede....Jaren-kanari
Fugla tar gull, fugla tar gullet i år !!Kommentar
-
Henning Berg etter kampen: En godt gjennomført kamp som vi ikke burde tape. Vi kjemper bra og er fantastiske på overganger. Hvordan Viking kan vinne dette er for meg ubegripelig. Stolt av gutta og spesielt forsvaeret i dag.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Igjen er det de etablerte som svikter. Er så fryktelig lei av dette. Av de fem bak er det kun Kippe som bør ha startplass neste år, selv om han må ta skylda for det første.
Er så utrolig lei av dette nå. Ingenting går vår vei, det begynner nesten å bli komisk. Vi hadde faktisk fem store sjanser i omgangen, Viking hadde to og litt trykk på dødballer. Når skal vi egentlig få som fortjent? Og hvorfor blir det ikke straffe når Mathis beines ned? Dette føles så fordømt urettferdig og urimelig at jeg knapt vet hvor jeg skal gjøre av meg.Ni principe ni rey...
D10S!Kommentar
-
Jeg skulle til å si at det ikke finnes noen rettferdighet i dette, men med tanke på hvor dårlige "de erfarne" er i dag, så er det vel kanskje helt fortjent. Kippe, Pedersen og Eriksen i dag. Karim hakke värt så verst. Trist at dem ödelegger for resten av laget. Pedersen på 2008 nivå. Gislason har värt sjef i overgangsspillet."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Kommentar
-
Er så utrolig lei av dette nå. Ingenting går vår vei, det begynner nesten å bli komisk. Vi hadde faktisk fem store sjanser i omgangen, Viking hadde to og litt trykk på dødballer. Når skal vi egentlig få som fortjent? Og hvorfor blir det ikke straffe når Mathis beines ned? Dette føles så fordømt urettferdig og urimelig at jeg knapt vet hvor jeg skal gjøre av meg."Wax on, wax off!" (Mr. Miyagi, 1984)Kommentar
-
Kommentar
-
Urettferdig? Jeg er eitrandes forbanna på det spillere, trenere, ja til og med fysioterapeuter presterer for Sportsklubben om dagen! En full elefant kan bedre enn det vi viser om dagen. For å stjele metaforen brukt om Tommy Steine i en annen tråd, så er det antakelig mer behagelig å bli tatt i ræva av en grizzlybjørn enn å se på det begredelige greiene vi presterer. Når holdt vi nullen sist, egentlig?Hilsen Anders
Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namnKommentar
Kommentar