Hvis vi vil ha seriegull? Er det bare å ringe Tom Lund. Fullsatt Åråsen på hver eneste hjemmekamp, det i seg sjøl er 3 poeng..
Hvem bør bli ny hovedtrener for LSK?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
I følge en svensk kollega, så er Jesper Blomqvist blitt en dyktig trener. Er vel assistenttrener for Hammarby i Superettan og har også ansvaret for spillerutviklinga der.
Spillerkarrieren hans er det ihvertfall ingenting å si på.
Er vel noen her på forumet som følger svensk fotball litt mer enn meg og kanskje kan opplyse mer om hans trenerevner?Kommentar
-
"A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Kommentar
-
Ikke akkurat et solid CV. Forövrig er det få spillere som har värt så kjeks som han har. Virker veldig comeback-kåt. Regner med at han hadde kjört rekdal-stil og bytta inn seg selv om han leda et lag i straffekonk."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Mulig vi ikke skal lete etter noe ny lenger, vi har jo to trenere i Powell og Belsvik som sikkert kan utrette noe bra når de nå kan få bestemme.Kommentar
-
Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.Kommentar
-
Fremgangsmåten styret valgte i sparkingen av Berg har skapt et press på at man kommer opp med noe som innfrir forventningene og som viderefører alt det positive Berg tross alt innførte. Kåre Ingebrigtsen vil ikke skape noen entusiasme, det blir noe ufrivillig komisk over det hele, karisma redder ikke LSK aleine. Hva utretta han egentlig i Bodø? Han gikk ned med laget så fort forventningene var der, og da var han heller ingen sjarmbombe lenger.
I TL nå er det to alternativ, Deila og Lennartsson. Men utlandet bør friste mest for styret, de skal jo tenke både unorsk og fremtidsretta. Anledningen til å vise akkurat det kan faktisk ikke bli bedre enn her og nå.Kommentar
-
Kommentar
-
Hvis vi sparker Berg for og ansette Jörgen Lennartson så har jeg ikke ord for hvor skuffet jeg blir. Makan til slesk og ekkel type.Kommentar
-
Slesk og ekkel.
Syntes Jørgen virker som en sympatisk og blid gutt i media som ikke er potte sur hver gang han får em mic i trynet.
I tilegg spiller Stabæk bra fotball med ikke altfor bra stall. Kom til LSK og ta med deg 3 - 4 spillere i samme slengen.
Off topic: hvem er keeper trenern til Stabæk, mannen må være et geni som har klart å få Jan Kjell til å bli en stabil og trygg keeperKommentar
-
Vi trenger en Solskjær type som kan komme inn og sørge for engasjement, sportslige resultater og dra flere sponsorer til klubben.
Og siden Solskjær er opptatt med Molde og sikkert etterhvert også Man U, så er det bare en mann som burde være aktuell.
O store GUD Ståle Solbakken!!!
Selvfølgelig helt utop i dagens situasjon. Men det hadde vært gøy om Per Berg hadde virkelig knallet til å gitt oss muligheter for å hente hjem Ståle + spiller forsterkninger.
Ellers så tror jeg Deila er en bra mann for LSK, men det blir nok vanskelig nok å hente ham også.
Skal ratt se at de henter inn Erlandsen eller Nordlie igjen...Kall meg gjerne naiv! Jeg kaller meg supporter!Kommentar
-
Phil Tompson er jo i Norge hele tiden, og ser jo ut til å trives bra her. :-) Det er iallefall en mann som kan skape engasjement rundt seg, og Liverpool gjorde det bra med han som midlertidig manager når Houllier lå på sykehus.
Det er selvfølgelig nok ett forslag som kanskje er urealistisk, men bare avisoverskriftene, og medieoppmerksomheten som vil komme med LSK sitt forsøk på å hente inn en mann som Phil Thompson til klubben vil være verdt forsøket.
Har sagt det flere ganger, men tanken på en ny 40-åring som la fotballskoene på hylla for få år siden frister ikke. Jeg vil ha inn erfaring i en tid hvor nesten alt av eliteserieklubber satser på unge eks-Drillos spillere. Det eksluderer Ronny Deila og Kjetil Rekdal. Jeg kan heller ikke se hva Ronny Deila har gjort bedre med Godset enn hva Henning Berg gjorde i Lyn.Kommentar
-
Lennartson, Deila, og Ingebretsen er det nesten pinlig å lese om. Det er så lite nytenkende som det går an. Skal Uen i GULLrekka stå for Uredd, så bør styret komme opp med noe nytt. Selv skulle jeg gjerne sett at vi hentet inn noen ifra kontinentet.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?Kommentar
-
Tja, helt utopisk er det vel ikke. Trenere skiftes gjerne ut ganske kjapt i Bundesliga, etter noen sure tap, så Ståle sitter vel ikke helt trygt i jobben der. Skulle det skje, så ser jeg gjerne at godeste Hr. Berg tar en kjapp telefon den veien Ståle er den eneste norske trenern jeg kan se for meg som ny trener i LSK.Kommentar
Kommentar