Jeg vil gjerne tror at vi i det hele tatt har en liten sjangs for at ståle kan trene fugla i 2012. Men det tror jeg det er 0 prosent sjanse for at han gjør. HVIS Ståle skulle være så uheldig og få sparken, noe som jeg tror ikke kommer til og skje. Så vil det være flere store utenlandske klubber med peilerne ute. Og å gå tilbake til tippeligaen, vil være et stoort tilbakeskritt for Ståle's trenerkarriere. Så folkens.... Dream on! Det skjer ikke de første 15 årene i hvertfall.
Hvem bør bli ny hovedtrener for LSK?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
-
Kåre har jeg allerede skrevet nok om.Kommentar
-
Se til utlandet for pokkern. Klubben og norsk fotball trenger sårt nye impulser. Da bør man ikke ansette enda en av disse ubehøvlede norske fjøsnissene/apekattene i treningsdress. Få inn en gentleman i dress. Hvor forbanna vanskelig kan det være å skjønne dette?LSK Norges beste lagKommentar
-
Har nesten problemer med å beskrive hvor enig jeg er. Slutt å resirkulere norske trenere!!!
Se til utlandet for pokkern. Klubben og norsk fotball trenger sårt nye impulser. Da bør man ikke ansette enda en av disse ubehøvlede norske fjøsnissene/apekattene i treningsdress. Få inn en gentleman i dress. Hvor forbanna vanskelig kan det være å skjønne dette?
Men det er jo tidlig ennå, får tillegges.Last edited by GIFKanari; 28.10.2011, 14:54.Kommentar
-
Jeg ønsker meg en trener som kan utvikle spillere, vinne seriegull og som ikke fremstår som en erke dust.
Jeg ønsker meg en trener som blir ansatt for x-antall år, fullfører kontrakten sin, og forlenger!
Utover det så kunne jeg ikke brydd meg mindre om han er fra spania, nederland, somalia eller toten. Om noen sitter på kunnskap om en trener som er så fantastisk at han klarer det overnevnte, da skal dere ta kontakt med klubben! Om du ikke kjenner en slik, så er det vel meningsløst å sitte å diskutere hvilket land en fremtidig trener bør være fra?
Kom dere ut av huset litt, smell a flower, få litt frisk luft i hjernen, tenk positive tanker.. og husk å kom på match på søndag!*Kjempe gutta fighte gutta!!*
-RagnarRock-Kommentar
-
Lennartson?
Hva har han oppnådd i Stabæk? Mannen fikk forsvarsrekka til å funke som en sil. Bravo !!!Nå bosatt på Rasta !!!!!
Alltid Celtic og LSKKommentar
-
Så lenge vi ikke henter Fagermo er jeg fornøyd - så lave krav og forventninger har jeg dessverre. Kommer sjarmtrollet fra Skien vil jeg måtte vurdere hele forholdet mitt til klubben, men så gale tror jeg faktisk ikke styret er. Men, for å snakke om noe mer konstruktivt - hva med å hente tilbake Tjernås som assistent? Han virker til å være en kar som fungerer meget godt i en sånn rolle, men ikke som hovedtrener.Kommentar
-
Lennartson har slitt med salg av spillere på samme måte som LSK. Stabæk ligger over LSK på tabellen. Har der noen gang hørt han klage på salg av spillere eller dårlig økonomi. NEI det har dere ikke gjort fordi han har aldri klaget på dette. Han har utelukkende hatt fokus på å stå på videre og gitt positiv feedback i motsetning til Henning Berg. Som tidligere U21 landslagstrener for Sverige så har han også god oversikt over spillere i sverige og det kan komme godt med. JA til Lennartson.Fugla ForeverKommentar
-
Lennartson har slitt med salg av spillere på samme måte som LSK. Stabæk ligger over LSK på tabellen. Har der noen gang hørt han klage på salg av spillere eller dårlig økonomi. NEI det har dere ikke gjort fordi han har aldri klaget på dette. Han har utelukkende hatt fokus på å stå på videre og gitt positiv feedback i motsetning til Henning Berg. Som tidligere U21 landslagstrener for Sverige så har han også god oversikt over spillere i sverige og det kan komme godt med. JA til Lennartson.
De har faktisk endel gode etablerte spillere fra tidligere. Vi byttet ut praktisk talt hele laget.
Er enig med Oppsal her.Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
Anders, Tidligere styremedlem KFLKommentar
-
Tar man med Lennartssons resultater med de svenske u-gutta og hans helt klare formening om måten han vil spille fotball på, så er det sprøyt å anklage ham for å være en del av den norske trenerinnavlen der tempo står i høysete uansett kvalitet på det som skjer med ballen. Berg var aldri i nærheten av å skape noe mer enn et kontringslag, det er jeg overbevist om at både Lennartsson og forsåvidt Deila kan få til i en situasjon der vi har en investor i ryggen og kun 13 spillere på kontrakt ved sesongslutt.Last edited by GIFKanari; 28.10.2011, 19:43.Kommentar
-
Det er vel ikke direkte pinlig, men en 11, 12, 7 og hittil i år 7. plass er vel ikke sånn helt fantastisk når han har hatt 4 år (pluss en periode som assistent?) å jobbe med...for all del, bedre plasseringer enn Lillestrøm - men ingen ting tyder på at han er den frelseren det virker som om mange i fotballnorge tror (ikke rettet mot deg eller noen andre her). Jeg synes Deila har mye å bevise, laget hans varierer fra himmel til helvete og har gjort det i flere år....høres kjent ut spør du meg.
På disse 3,5 årene har Deila inkludert årets sesong vel klart å føre Godset til seier i totalt 6? bortekamper i serien...en hel seier på bortebane i år tyder ikke på at han er i ferd med å klare å finne opp kruttet heller.
Min kandidat (som jeg har nevnt før) er tyskeren Torsen Lieberknecht. Han er nå manager i Braunschweig på 2.nivå i Tyskland. Han har i tilsvarende periode som Deila har hatt i Godset snudd Braunschweig fra å være et bunnlag på nivå 3, til å ha gradvis fremgang hver sesong som kulminerte i 85-22 i målforskjell i fjor og opprykk...og ligger jevnt med på øvre halvdel på nivå 2 i år.
Førstelagets eldste spiller er født i 1980 og den store bermen av spillere er født fra 84-89 og han har bygd et offensivt imponerende lag, med ryddig defensiv struktur og med stort potensiale. En upcoming mann i Tyskland som har bør snappes nå hvis det skal være noe håp.
Aner ikke om han kunne vært lokket til en toppserieklubb i Norge, men noen burde ihvertfall forhørt seg...han har bare bevist ett sted, men har gått den tyske skole - har gjort en meget god jobb der han er - er populær og har fått laget til å spille fin fotball!Kommentar
-
Det er vel ikke direkte pinlig, men en 11, 12, 7 og hittil i år 7. plass er vel ikke sånn helt fantastisk når han har hatt 4 år (pluss en periode som assistent?) å jobbe med...for all del, bedre plasseringer enn Lillestrøm - men ingen ting tyder på at han er den frelseren det virker som om mange i fotballnorge tror (ikke rettet mot deg eller noen andre her). Jeg synes Deila har mye å bevise, laget hans varierer fra himmel til helvete og har gjort det i flere år....høres kjent ut spør du meg.
På disse 3,5 årene har Deila inkludert årets sesong vel klart å føre Godset til seier i totalt 6? bortekamper i serien...en hel seier på bortebane i år tyder ikke på at han er i ferd med å klare å finne opp kruttet heller.
Min kandidat (som jeg har nevnt før) er tyskeren Torsen Lieberknecht. Han er nå manager i Braunschweig på 2.nivå i Tyskland. Han har i tilsvarende periode som Deila har hatt i Godset snudd Braunschweig fra å være et bunnlag på nivå 3, til å ha gradvis fremgang hver sesong som kulminerte i 85-22 i målforskjell i fjor og opprykk...og ligger jevnt med på øvre halvdel på nivå 2 i år.
Førstelagets eldste spiller er født i 1980 og den store bermen av spillere er født fra 84-89 og han har bygd et offensivt imponerende lag, med ryddig defensiv struktur og med stort potensiale. En upcoming mann i Tyskland som har bør snappes nå hvis det skal være noe håp.
Aner ikke om han kunne vært lokket til en toppserieklubb i Norge, men noen burde ihvertfall forhørt seg...han har bare bevist ett sted, men har gått den tyske skole - har gjort en meget god jobb der han er - er populær og har fått laget til å spille fin fotball!"A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Er litt lysten på Per-Mathias Høgmo. Erfaren og faglig ekstremt sterk. En fyr med selvinnsikt og evne til å bygge opp et sterkt fagmiljø rundt seg. En av få trenere i Norge som skjønner at fotballferdighetene må suppleres med BÅDE fysisk og mental trening av høy kvalitet.
Dessuten spiller ikke Tromsø spesielt kjip fotball. Problemet til Tromsø er at de er Tromsø, og derfor blir sett på som kjipe. Tromsø er et av de 4-5 lagene som er best offensivt i Norge, og muligens det beste defensivt.
Hvorfor skulle han gå til LSK, vil mange spørre seg. Vel, familien hans bor i Moss, og det ville ikke forundre meg om han har lyst til å flytte tilbake til Østlandet.
Anbefaler for øvrig dette utfyllende portrettintervjuet med Høgmo: http://www.nettavisen.no/sport/fotba...cle3255681.eceKommentar
-
Hvis en ser bort i fra oppholdet hos bart så har Høgmo fått Tromsø opp i toppen med begrensede midler. Imponerende trener!
Stort rungende JALast edited by Ketil Cantona; 29.10.2011, 09:36.Kommentar
-
Uansett hvem vi ansetter, så bør vedkommende være klar over at vi kommer til å innkalle til pressekonferanse om to til tre år, pælme kisen på dør og informere om at assistentene hans tar over hovedansvaret for laget ut sesongen.Hilsen Anders
Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namnKommentar
Kommentar