Hvem bør bli ny hovedtrener for LSK?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Kommentar
-
NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Høgmo? Er det det beste dere kan komme opp med?
Kom igjen 'a folkens. Makan til tusseladd. Dette er ekstremt lite innovativt. Stolleken med norske middelmådigheter på rotasjon i TL må stoppe.
Kommer Høgmo så skal Benny opprette en "Høgmo må gå!"-tråd før han har tatt på seg LSK-boblejakka.Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
-
Kom igjen 'a folkens. Makan til tusseladd. Dette er ekstremt lite innovativt. Stolleken med norske middelmådigheter på rotasjon i TL må stoppe.
Kommer Høgmo så skal Benny opprette en "Høgmo må gå!"-tråd før han har tatt på seg LSK-boblejakka.*Kjempe gutta fighte gutta!!*
-RagnarRock-Kommentar
-
Hvem vil du at vi skal ansette Benny? Hadde vært greit for de som bestemmer å vite dette. Så slipper de noe surving i etterkant."Alltid blodsprengt"!
Fong/Macho
Even NordlienKommentar
-
Kommer Høgmo så skal Benny opprette en "Høgmo må gå!"-tråd før han har tatt på seg LSK-boblejakka.Kommentar
-
Greit at det kanskje er på tide å få rydda opp defensivt ute på banen, men heller baklengs enn Høgmo. Fra grått til svart.Kommentar
-
Kommentar
-
Matta vår er jo like jevn og grønn som noe kunstgress, så den overgangen blir smoooth
Men ærlig talt da, vi skal være unorske og fremtidsretta, hvilket signal gir den lespende og stramt defensivt organiserte Peg-Mathias?Kommentar
-
Det er vel ikke utenkelig at en ny trener tar med seg sin egen assisterende, så de føler vel kanskje at de har kniven på strupen. Jeg er ikke overrasket over at Belsvik går offensivt ut og sier han vil ha jobben.Alle veier fører til Kløfta. Bortsett fra motorveien som går rett forbi.Kommentar
-
Disse trenerne i TL er mulig å hente og flinke nok for en klubb med ambisjoner: Høgmo, Deila, Rekdal, Lennartsson og Mjelde. Disse vil jeg igjen dele inn i to grupper: Rekdal og Høgmo skiller seg ut som de klart dyktigste og mest erfarne, mens Deila, Lennartsson og Mjelde også ville vært OK valg.
Når det er sagt, så hadde det vært kult om klubben fant en bra trener i utlandet. Men da må det gjøres en omfattende kartlegging først, og det er jeg usikker på om klubben er i stand til. Det blir håpløst å ansette en utlending bare fordi han er utlending.Kommentar
-
Kommer Høgmo så skal Benny opprette en "Høgmo må gå!"-tråd før han har tatt på seg LSK-boblejakka.Kommentar
-
Kommentar
-
Er det ikke greit at jeg setter ned foten med en gang, slik at vi slipper nok en ulykkelig ansettelse?
I "gamle dager" var LSK innovative, både med profesjonalisering og trenervalg. Noe slikt kan jeg tenke meg igjen. Ikke nødvendigvis at det å være utlending gjør deg god, men talentpoolen her hjemme er av naturlige årsaker begrenset. Kort oppsummert: dyrt og dårlig.
Nå skal jeg innrømme at jeg ikke sitter på full oversikt over kandidater som trenere, men det må da være mulig å se til England eller Nederland for eksempel. Flere andre som følger med på internasjonal fotball (det gjør ikke Benny lengre) har lansert gode forslag her allerede.Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
-
Kan umulig være verre enn (de andre) klovnetrenerne i tippeligaen. Om alt som skal til er å ha spillernes tillit og være "positive" er det liten vits i å bytte. Klubben bør imidlertid på sikt se etter en ambisiøs trenerkandidat internasjonalt - helst tysker eller nederlender - som har topp kvalifikasjoner og moderne tanker om fotballen. Gjerne en yngre som har erfaring fra ungdomsarbeidet i f.eks. ajax og som også har jobbet sammen med noen store trenernavn.Kommentar
Kommentar