Hvem bør bli ny hovedtrener for LSK?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • thomasg
    Seniormedlem
    Forumsadist
    • Nov 2003
    • 122

Michail Laurdrup er vel ledig på markede og han har norsk kone så kanskje de vil bo litt i Norge nå

Kommentar

• Kjell.T.Ring
      Poll St. Ring
      --==FORUMRUNKER==--
      • Dec 2005
      • 11796

Opprinnelig skrevet av thomasg
      Michail Laurdrup er vel ledig på markede og han har norsk kone så kanskje de vil bo litt i Norge nå
      Han er vel fortsatt sur fordi han ikke fikk Ujah for 13 millioner monopolpenger?

Dessuten har han både for bra navn og CV til at han vurderer oss. Uansett et spenstig forslag.
      Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

Kommentar

• *46*

Opprinnelig skrevet av trigz
        Enig i at Deila har vist at han er god på å rendyrke spillestil og få fram gode, unge spillere. Om han duger til å lede medaljejagende lag med overgangsbudsjett er et åpent spørsmål. Presset han lever under i Godset er også behagelig lavt, sammenliknet med mange andre steder.
        Jævlig stor brannfakkel - da er faktisk Dag Eilev Fagermo et bedre valg....

Kommentar

• trigz
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jan 2004
          • 7134

Opprinnelig skrevet av *46*
          Kols-stemmen hans alene er diskvalifiseringsgrunn.
          Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

Kommentar

• *46*

Opprinnelig skrevet av trigz
            Kols-stemmen hans alene er diskvalifiseringsgrunn.
            Har ikke sagt jeg kunne tenke meg å se han stå på linja og geleide LSK, bare påpekt at jeg tror han ikke er noe dårligere enn Deila Er jo ikke noe Barcelona han har ført opp til medaljekandidat i år....

Kommentar

• WAK
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jul 2006
              • 969

Nils Arne Eggen gjør comeback i 4. divisjonsklubben Orkla. Så da er ihvertfall ikke trenelysten helt borte ;-)

Kommentar

• Geirfugl
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Nov 2006
                • 561

Opprinnelig skrevet av *46*
                Heldigvis er Fagermo bosatt på Akkerhaugen i Telemark, og familien kommer aldri til å flytte derfra. Ergo: Han blir i Odd så lenge han er ønsket.

Kommentar

• antikris
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Oct 2005
                  • 520

Blir det Fagermo, begår jeg Harakiri på Åråsenmatta.

Kommentar

• tullebukk
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2006
                    • 5446

RB kommer i morgen dagens avis med 5 trenere som er aktuelle for jobben....Deila er ikke på den listen...

Kommentar

• Folke
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jun 2008
                      • 5955

Opprinnelig skrevet av tullebukk
                      RB kommer i morgen dagens avis med 5 trenere som er aktuelle for jobben....Deila er ikke på den listen...
                      Hvem er det da? Like greit å bare liste dem opp med en gang, ellers går vi gjennom en kveld/natt med MYE rare spekulasjoner!

Kommentar

• HSft
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Dec 2004
                        • 6103

Opprinnelig skrevet av Folke
                        Hvem er det da? Like greit å bare liste dem opp med en gang, ellers går vi gjennom en kveld/natt med MYE rare spekulasjoner!
                        Og lite søvn

Kommentar

• tullebukk
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2006
                          • 5446

Jeg fikk ikke mere en et navn Rekdal og at Deila ikke var på lista ...Resten får vi se i morgen.....

Kommentar

• Kanari83
                            Juniormedlem
                            Bøffelpromp
                            • Mar 2011
                            • 15

tror rekdal har veldig lyst på jobben. Måten han fremsto på under intervju før kampen på søndag, sa meg noe om at han hadde dette i bakhodet..

Kommentar

• Ola
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Dec 2003
                              • 1651

Da er det fritt frem for å tippe!!RekdalErlandsenBelsvikLennartson (Jørgen)Disse 4 tror jeg er på listen. Siste blir vanskelig... Råtips;Myhre (Petter)MjeldeSandstøHalleI tillegg kommer et titalls mindre realistiske alternativer som;EggenUweHoffLennartsson (Benny)HodgsonLund, Tommy- og en rekke svenske alternativer jeg ikke kjenner spesielt.

Kommentar

• PA
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Mar 2004
                                • 500

Jeg fikk ikke mere en et navn Rekdal og at Deila ikke var på lista ...Resten får vi se i morgen.....
                                Jeg vil starte med og si at jeg IKKE tviler et sekund på at du snakker sant ang at Rekdal står denne listen som blir lagt ut på rb.no.
                                Men, om Rekdal står på den listen og det er en realitet at han er et alternativ som styre vurderer.
                                Blir jeg meget overrasket.
                                For om vi henter denne surpompet kunne vi like godt ha hatt H. Berg.

Kommentar

• armykanari
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Jan 2009
                                  • 745

Altså, jeg må bare innrømme og si at jeg ser mye mere likhetstrekk mellom Uwe og Rekdal enn Uwe og Henning. Rekdal er jo av den typen som tørr og si ifra, noe âla Uwe. Det så du sjeldent hos Henning. Vil jo heller ha litt nytt utenlandsk blod i trenerstolen, men blir det en Norsk trener ser jeg helst Rekdal som en potensiell kandidat.

Kommentar

• McGuffy
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Jan 2004
                                    • 5102

RB lanserer Runar Kristinsson, Per-Mathias Høgmo, Kjetil Rekdal, Ronny Deila, og Magnus Haglund, Elfsborg.
                                    small.jpg

Kommentar

• Uwes disippel
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Apr 2006
                                      • 6039

Uansett hvem som blir hovedtrener, er det ikke litt merkelig at vi henter inn spillere nå? En ting hadde vært store navn om man hadde hatt råd til dette. Men de to vi har hentet nå er det jo relativt usikkert om den nye treneren ønsker.
                                      Hadde jo vært en gylden mulighet for en ny trener å starte på virkelige blanke ark og fått være med å bygge opp det han mener vil være best.

Kommentar

• Uwes disippel
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Apr 2006
                                        • 6039

Opprinnelig skrevet av McGuffy
                                        RB lanserer Runar Kristinsson, Per-Mathias Høgmo, Kjetil Rekdal, Ronny Deila, og Magnus Haglund, Elfsborg.
                                        [ATTACH=CONFIG]1797[/ATTACH]
                                        Runar Kristinsson - Spennende, men er han et treneremne?
                                        Per-Mathias Høgmo - NEI
                                        Kjetil Rekdal - Kanskje, hvis dette er alternativene.
                                        Ronny Deila - NEI
                                        og Magnus Haglund, Elfsborg -Kan kke noe om denne karen.

Kommentar

• trigz
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Jan 2004
                                          • 7134

Kristinsson: Blir et populært valg blant fansen. Herlig fyr. Vant den islandske serien på første forsøk.
                                          Rekdal: Glimrende taktiker. Sies å være en ok fyr. Forfriskende ærlig, men vil AAFK la ham gå?
                                          Deila: Neppe aktuell. Litt tvilende til at han er rett fyr, sitter fullstendig trygt i Godset.
                                          Hørmo: Kjedelig fotball med lav risiko, men får resultater. Vil ikke ha ham.
                                          Haglund: Glimrende resultater med Elfsborg. Spennende navn.
                                          Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

Kommentar

Working...