Michail Laurdrup er vel ledig på markede og han har norsk kone så kanskje de vil bo litt i Norge nå
Hvem bør bli ny hovedtrener for LSK?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Dessuten har han både for bra navn og CV til at han vurderer oss. Uansett et spenstig forslag.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Enig i at Deila har vist at han er god på å rendyrke spillestil og få fram gode, unge spillere. Om han duger til å lede medaljejagende lag med overgangsbudsjett er et åpent spørsmål. Presset han lever under i Godset er også behagelig lavt, sammenliknet med mange andre steder.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Da er det fritt frem for å tippe!!RekdalErlandsenBelsvikLennartson (Jørgen)Disse 4 tror jeg er på listen. Siste blir vanskelig... Råtips;Myhre (Petter)MjeldeSandstøHalleI tillegg kommer et titalls mindre realistiske alternativer som;EggenUweHoffLennartsson (Benny)HodgsonLund, Tommy- og en rekke svenske alternativer jeg ikke kjenner spesielt.Kommentar
-
Men, om Rekdal står på den listen og det er en realitet at han er et alternativ som styre vurderer.
Blir jeg meget overrasket.
For om vi henter denne surpompet kunne vi like godt ha hatt H. Berg.Kommentar
-
Altså, jeg må bare innrømme og si at jeg ser mye mere likhetstrekk mellom Uwe og Rekdal enn Uwe og Henning. Rekdal er jo av den typen som tørr og si ifra, noe âla Uwe. Det så du sjeldent hos Henning. Vil jo heller ha litt nytt utenlandsk blod i trenerstolen, men blir det en Norsk trener ser jeg helst Rekdal som en potensiell kandidat.Kommentar
-
-
Uansett hvem som blir hovedtrener, er det ikke litt merkelig at vi henter inn spillere nå? En ting hadde vært store navn om man hadde hatt råd til dette. Men de to vi har hentet nå er det jo relativt usikkert om den nye treneren ønsker.
Hadde jo vært en gylden mulighet for en ny trener å starte på virkelige blanke ark og fått være med å bygge opp det han mener vil være best.Kommentar
-
Per-Mathias Høgmo - NEI
Kjetil Rekdal - Kanskje, hvis dette er alternativene.
Ronny Deila - NEI
og Magnus Haglund, Elfsborg -Kan kke noe om denne karen.Kommentar
-
Kristinsson: Blir et populært valg blant fansen. Herlig fyr. Vant den islandske serien på første forsøk.
Rekdal: Glimrende taktiker. Sies å være en ok fyr. Forfriskende ærlig, men vil AAFK la ham gå?
Deila: Neppe aktuell. Litt tvilende til at han er rett fyr, sitter fullstendig trygt i Godset.
Hørmo: Kjedelig fotball med lav risiko, men får resultater. Vil ikke ha ham.
Haglund: Glimrende resultater med Elfsborg. Spennende navn.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
Kommentar