Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Kjetil Rekdal må signeres, hadde han tatt over i 08 hadde vi aldri vært der vi er i dag! Han har tilogmed fått aafk til å bli et bra tippeliga lag, 2 cupfinaler har han ført dem til. Pluss på med gullet han ga til vif i både serie og cup. Han er den mest meriterte treneren i dagens tippeliga!
Pluss på med hvor deilig det er å være på Åråsen, og det butter på banen så kan vi ha en trener som faktisk gjør noen grep underveis som kan snu en kamp..
Kjetil Rekdal må signeres, hadde han tatt over i 08 hadde vi aldri vært der vi er i dag! Han har tilogmed fått aafk til å bli et bra tippeliga lag, 2 cupfinaler har han ført dem til. Pluss på med gullet han ga til vif i både serie og cup. Han er den mest meriterte treneren i dagens tippeliga!
Vi har nettopp avskjediget en trener fordi han visstnok slet på omgivelsene, og var "illojal" i media. Rekdal har gjentatte ganger gått til frontalangrep på styret i media, fordi han ikke får penger til spillerkjöp. Fyren hadde blitt sacka etter et halvt år.
"A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor
Magnus Haglund har öppet uttryckt att han kan vara intresserad av en ny utmaning. Nu finns Elfsborg-tränaren med i Lilleströms jakt på en ny tränare. – Hans CV
Torgeir intervjuet i Aftonbladet, angående Haglund.
"A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor
Runar Kristinsson, lead KR Reykjavik to a league and cup double in his first full season as the manager of the club. He also managed to get the club to the 3rd premlinary round of the Europa League this season, by for instance beating MSK Zilina 3-2 on aggregate (Zilina was in the Champions League last season). Great young coach.
Jeg liker tanken på Runar. Her har vi en knallbra mann, med godt forhold til LSK, en av våre beste islendinger, og han vet hva som kreves i klubben. Han har gjort det bra med KR.
Han blir sikkert ikke like dyr som han svensken heller..
Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
*Brasseberget*
Veldig spennende liste i dagens RB må jeg si. Høgmo, Kristinsson og Haglund virker kanskje mest spennende. Høgmo hadde vært veldig bra, erfaren kar med evne til å bygge lag, og er nok min personlige favoritt. Selvsatg også vært veldig moro med Kristinsson.
Veldig spennende liste i dagens RB må jeg si. Høgmo, Kristinsson og Haglund virker kanskje mest spennende. Høgmo hadde vært veldig bra, erfaren kar med evne til å bygge lag, og er nok min personlige favoritt. Selvsatg også vært veldig moro med Kristinsson.
Vi har veldig dårlige erfaringer med tidligere kvinnelandslagstrenere.
Dette er morsomt med interessante navn. Utrolig glad ikke bare Rekdal, Deila og Høgmo er nevnt. Syns Kristinsson og Haglund virker klart mest spennende med Kristinsson som en herlig mann ift å få islandske spillere til klubben og Haglund med en sterk CV og klar fotballfilosofi.
Magefølelsen sier at Haglund blir presentert i morgen.
Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.
Deila og Høgmo bør være uaktuelle. Close race mellom svensken og Runar, må innrømme at jeg foretrekker Runar av sentimentale hensyn, rent objektivt er nok svensken den sterkeste kandidaten.
Da er Lennartsson i følge media på vei til Elfsborg
Hvem meldte det først? *46* eller Aftenposten? Nesten to timer forskjell
Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
Spennende dette. Trur mer og mer at han er den beste løsningen.
Så kan man jo gjett hvem klubb man konkurerer med.... Som ønsket Ujah i sommer. Bröndby, i følge artikkelen i Aftonbladet som Andersmm postet for ca en side siden.
Joakim Persson er en ung og fremadstormende svensk trener som i år har trent Ängelholm til kvalik(rykket ikke opp) i Superettan. Har erfaring fra både Italia, Tyskland, Norge og Danmark som spiller. Det sies han har levert underholdende fotball, med gode resultater ut av lite som trener.
Kanskje dette er å legge lista for lavt, men dette burde være en realistisk signering innenfor kostnadsrammene, og potensielt en sulten og spennende trener.
Kommentar