Hvem bør bli ny hovedtrener for LSK?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • GIFKanari
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2009
    • 8243

Elfsborg har styremøte i morra, vi kan ha ny trener klar til helga. Hadde virkelig vært det optimale i forhold til signering av nye spillere også.

Eller så kan han strykes fra lista.

Kommentar

• christoffer
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Dec 2004
      • 326

Kjetil Rekdal må signeres, hadde han tatt over i 08 hadde vi aldri vært der vi er i dag! Han har tilogmed fått aafk til å bli et bra tippeliga lag, 2 cupfinaler har han ført dem til. Pluss på med gullet han ga til vif i både serie og cup. Han er den mest meriterte treneren i dagens tippeliga!

Kommentar

• christoffer
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Dec 2004
        • 326

Pluss på med hvor deilig det er å være på Åråsen, og det butter på banen så kan vi ha en trener som faktisk gjør noen grep underveis som kan snu en kamp..

Kommentar

• andersmm
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Aug 2006
          • 5764

Opprinnelig skrevet av christoffer
          Kjetil Rekdal må signeres, hadde han tatt over i 08 hadde vi aldri vært der vi er i dag! Han har tilogmed fått aafk til å bli et bra tippeliga lag, 2 cupfinaler har han ført dem til. Pluss på med gullet han ga til vif i både serie og cup. Han er den mest meriterte treneren i dagens tippeliga!
          Vi har nettopp avskjediget en trener fordi han visstnok slet på omgivelsene, og var "illojal" i media. Rekdal har gjentatte ganger gått til frontalangrep på styret i media, fordi han ikke får penger til spillerkjöp. Fyren hadde blitt sacka etter et halvt år.
          "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

Kommentar

• andersmm
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Aug 2006
            • 5764

Magnus Haglund har öppet uttryckt att han kan vara intresserad av en ny utmaning. Nu finns Elfsborg-tränaren med i Lilleströms jakt på en ny tränare. – Hans CV

Torgeir intervjuet i Aftonbladet, angående Haglund.

Kommentar

• Vikingur
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Oct 2006
              • 289

Runar Kristinsson, lead KR Reykjavik to a league and cup double in his first full season as the manager of the club. He also managed to get the club to the 3rd premlinary round of the Europa League this season, by for instance beating MSK Zilina 3-2 on aggregate (Zilina was in the Champions League last season). Great young coach.

Kommentar

• andersmm
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Aug 2006
                • 5764

Kristinsson er jo heller ikke noe tåpelig alternativ, men Haglund föles som mer av en "safe bet".

Kommentar

• fjacob82
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Sep 2005
                  • 1509

Jeg liker tanken på Runar. Her har vi en knallbra mann, med godt forhold til LSK, en av våre beste islendinger, og han vet hva som kreves i klubben. Han har gjort det bra med KR.
                  Han blir sikkert ikke like dyr som han svensken heller..
                  Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
                  *Brasseberget*

Kommentar

• Rune
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Aug 2008
                    • 1229

Hvis Runar vil, så er det ingenting å lure på!
                    "Wax on, wax off!" (Mr. Miyagi, 1984)

Kommentar

• Øystein
                      Medlem
                      Møteplager
                      • Feb 2006
                      • 79

Veldig spennende liste i dagens RB må jeg si. Høgmo, Kristinsson og Haglund virker kanskje mest spennende. Høgmo hadde vært veldig bra, erfaren kar med evne til å bygge lag, og er nok min personlige favoritt. Selvsatg også vært veldig moro med Kristinsson.

Kommentar

• Rune
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Aug 2008
                        • 1229

Opprinnelig skrevet av Øystein
                        Veldig spennende liste i dagens RB må jeg si. Høgmo, Kristinsson og Haglund virker kanskje mest spennende. Høgmo hadde vært veldig bra, erfaren kar med evne til å bygge lag, og er nok min personlige favoritt. Selvsatg også vært veldig moro med Kristinsson.
                        Vi har veldig dårlige erfaringer med tidligere kvinnelandslagstrenere.
                        "Wax on, wax off!" (Mr. Miyagi, 1984)

Kommentar

• Kjell.T.Ring
                          Poll St. Ring
                          --==FORUMRUNKER==--
                          • Dec 2005
                          • 11796

Dette er morsomt med interessante navn. Utrolig glad ikke bare Rekdal, Deila og Høgmo er nevnt. Syns Kristinsson og Haglund virker klart mest spennende med Kristinsson som en herlig mann ift å få islandske spillere til klubben og Haglund med en sterk CV og klar fotballfilosofi.

Magefølelsen sier at Haglund blir presentert i morgen.
                          Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

Kommentar

• Ted Nugent
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • May 2004
                            • 851

Min prioriterte rekkefølge av de fem:

1) Runar
                            2) Svensken
                            3) Reka

Deila og Høgmo bør være uaktuelle. Close race mellom svensken og Runar, må innrømme at jeg foretrekker Runar av sentimentale hensyn, rent objektivt er nok svensken den sterkeste kandidaten.

Kommentar

• Rabbi
                              Medlem
                              Møteplager
                              • Mar 2004
                              • 78

Hva med André Bergdølmo? Han har jo vist gode resultater med juniorspillere før, og vi har jo nærmest et juniorlag.

Dessuten er han jo ledig etter at han på uforståelig vis fikk sparken i sin forrige klubb...
                              Last edited by Rabbi; 02.11.2011, 13:48.

Kommentar

• HSft
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Dec 2004
                                • 6103

Tror absolutt ikke noen trener blir presentert i morgen.

Vet noen noe om hvilken spillerstil og formasjon Kristinson bruker? Vikingur?

Kommentar

• Brækken
                                  Seniormedlem
                                  Forumsadist
                                  • Jun 2007
                                  • 109

Opprinnelig skrevet av Rabbi
                                  Hva med André Bergdølmo?
                                  Aftenposten skriver i dag at Bergdølmo er aktuell som trener for junior-laget til SØPLA....
                                  Team Wenche Myhre

Kommentar

• Kjell.T.Ring
                                    Poll St. Ring
                                    --==FORUMRUNKER==--
                                    • Dec 2005
                                    • 11796

Da er Lennartsson i følge media på vei til Elfsborg: http://fotball.aftenposten.no/eliteserien/article213972.ece

S
                                    pennende dette. Trur mer og mer at han er den beste løsningen.
                                    Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

Kommentar

• *46*

Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                                      Da er Lennartsson i følge media på vei til Elfsborg
                                      Hvem meldte det først? *46* eller Aftenposten? Nesten to timer forskjell

Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                                      Spennende dette. Trur mer og mer at han er den beste løsningen.
                                      Så kan man jo gjett hvem klubb man konkurerer med.... Som ønsket Ujah i sommer. Bröndby, i følge artikkelen i Aftonbladet som Andersmm postet for ca en side siden.

Kommentar

• Ola
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Dec 2003
                                        • 1651

Joakim Persson er en ung og fremadstormende svensk trener som i år har trent Ängelholm til kvalik(rykket ikke opp) i Superettan. Har erfaring fra både Italia, Tyskland, Norge og Danmark som spiller. Det sies han har levert underholdende fotball, med gode resultater ut av lite som trener.

Kanskje dette er å legge lista for lavt, men dette burde være en realistisk signering innenfor kostnadsrammene, og potensielt en sulten og spennende trener.

Kommentar

• Vikingur
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Oct 2006
                                          • 289

Opprinnelig skrevet av HSft
                                          Tror absolutt ikke noen trener blir presentert i morgen.

Vet noen noe om hvilken spillerstil og formasjon Kristinson bruker? Vikingur?
                                          Runar Kristinsson teams play attacking 4-4-2 or 4-3-3 with attacking fullbacks.

Kommentar

Working...