Hvem bør bli ny hovedtrener for LSK?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Vikingur
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Oct 2006
    • 289

Berlingske Tidende says Lilleström have a list of three names Magnus Haglund, Lars Olsen and Runar Kristinsson. Olsen did a fine job with OB Odense as far as I can remember and he also being linked with the Faroe Islands job:

Kommentar

• Kjell.T.Ring
      Poll St. Ring
      --==FORUMRUNKER==--
      • Dec 2005
      • 11796

Litt om Lars Olsen: http://en.wikipedia.org/wiki/Lars_Olsen

CV med over 3 år i Brøndby, OB og Randers er imponerende.
      Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

Kommentar

• GIFKanari
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2009
        • 8243

Fotball er krig, sier Lars Olsen.

http://www.fyens.dk/article/1569218:Sport--Lars-Olsen--Fodbold-er-krig

O
        g med det har han vel allerede smeltet noen LSK-hjerter
        Men dette er også et spennende navn, og virker ikke å ha noe som helst problemer med autoriteten. Og siste danske trener i norsk toppfotball kommer ikke jeg på i farta.

Kommentar

• xeR
          Seniormedlem
          --==FORUMRUNKER==--
          • Jan 2004
          • 11206

Opprinnelig skrevet av GIFKanari
          . Og siste danske trener i norsk toppfotball kommer ikke jeg på i farta.
          Ove Flindt-Bjerg i Odd i 07 sesongen?
          Det er bedre å væra døv enn vålenga.

Kommentar

• krogen
            Seniormedlem
            Forumonanist
            • Aug 2009
            • 228

Opprinnelig skrevet av HSft
            Tror flere enn meg på forumet her har et litt anstrengt forhold til dansk presse og ser på alt som kommer derfra som tilfeldig oppspinn.
            Jeg synes denne representanten for dansk presse har ordene sine i behold: "Lillestrøm med en stærk fanbase er med nye investor-millioner i ryggen blevet et interessant ledigt job i Norden med ambitioner om europæisk fodbold."

Kommentar

• GIFKanari
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2009
              • 8243

Opprinnelig skrevet av xeR
              Ove Flindt-Bjerg i Odd i 07 sesongen?
              Stemmer det! På tampen av 07-sesongen. Fikk bare med seg en håndfull kamper før Fagermo ble ansatt. Lars Olsen har forøvrig best poengsnitt av samtlige Odense-trenere siden 89:

Kommentar

• krogen
                Seniormedlem
                Forumonanist
                • Aug 2009
                • 228

Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                Stemmer det! På tampen av 07-sesongen. Fikk bare med seg en håndfull kamper før Fagermo ble ansatt. Lars Olsen har forøvrig best poengsnitt av samtlige Odense-trenere siden 89:

http://sporten.tv2.dk/article.php/id...obtræner.html
                Jeg har fortsatt mest tro på svensken eller Runar og ser absolutt ikke bort i fra at Rekdals kandidatur våkner til liv fra mandag av.

Kommentar

• Kanariz
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • May 2005
                  • 2507

Er det bare jeg som er veldig skeptisk til å ansette en trener med kun 1 års trener erfaring? Tenker på Runar..
                  Er det ikke bedre å satse på noen med litt erfaring? Ser det er flere her som vil ha Runar som trener, så lurer egentlig på hvorfor.

Kommentar

• maurakanari
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jul 2005
                    • 641

Opprinnelig skrevet av Kanariz
                    Er det bare jeg som er veldig skeptisk til å ansette en trener med kun 1 års trener erfaring? Tenker på Runar..
                    Er det ikke bedre å satse på noen med litt erfaring? Ser det er flere her som vil ha Runar som trener, så lurer egentlig på hvorfor.
                    Trur nok mange ønsker han først og fremst for den fantastiske spileren og personen han var for oss. Ellers enig med deg at jeg helst vil ha en trener med litt mer erfaring. Greit nok at han førte laget sitt til gull i den Islandske ligaen, men den er vel ikke all verden .. Mine tre favoritter av de nevnt er, i tilfeldig rekkefølge: Kjetil Rekdal, Lars Olsen og Magnus Haglund.
                    VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!

Kommentar

• RSP
                      Moderator
                      • Aug 2004
                      • 10498

Moderatormelding:
                      Denne tråden brukes til å diskutere hvem som bør bli vår nye hovedtrener. Diskusjon om pressens, især RBs, rolle tas heller her: http://debatt.kfl.no/showthread.php?...ht=LSK+i+media

Kommentar

• kunden
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jun 2005
                        • 2449

Opprinnelig skrevet av Kanariz
                        Sunny klarte seg vel greit iår? Når det er sagt er jeg hverken con eller pro Runar. Men gjerne utenlandsk blod inn i rekkene. Nå har vi norsk et par strekk uten å komme videre. Håper bare det er en plan med ansettelse av ny trener og spillerinnkjøp.

Kommentar

• *46*

Opprinnelig skrevet av kunden
                          Sunny klarte seg vel greit iår?
                          Var ikke første gangen de han har med seg fungerte som trenere... De har i hvertfall minst like mye "skyld" i gullet som "Sunny".

Kommentar

• pachendale
                            Medlem
                            Bøffel
                            • Aug 2007
                            • 31

Mot AAFK i sommer der vi tapte 1-0, skrøt Mr Rekdal uhemmet av LSK. Reka var imponert over dette unge laget LSK kom med. Det er ikke vanlig kost ifra Reka. Jeg personlig tror Rekdal har veldig lyst på oss. Jeg litt sugen på han også, så dette kan bli noe.
                            __Javel,,Takk skal du ha!!!____

Kommentar

• chrissp
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Aug 2004
                              • 2403

Med tanke på de navnene som er fremme nå, så virker dette bra og jeg håper det er i hold i dette.

Gledelig at både Rekdal, Deila og andre norske trenere ikke er nevnt. Krysser fingrene for at dette stemmer.

For å komme tilbake til toppen, ikke bare som et kort bluss, men stabilt, trenger vi nye tanker og ikke resirkulering.
                              Bølerkanaris

Kommentar

• reka
                                Seniormedlem
                                --==FORUMRUNKER==--
                                • Aug 2005
                                • 13278

Opprinnelig skrevet av pachendale
                                Jeg litt sugen på han også, så dette kan bli noe.
                                Så lenge du holder ham langt unna treningsfeltet og klubben generelt må du bare gyve løs. Er bare å slippe en oddsbong på bakken så har du fri bane.

Kommentar

• reka
                                  Seniormedlem
                                  --==FORUMRUNKER==--
                                  • Aug 2005
                                  • 13278

Sunny hadde vel med seg et lite team fra England, samt en del oppbacking fra filleonkelen sin. ER faktisk langt mer interessert i hjelpetreneren hans enn Sunny himself.

Kommentar

• pachendale
                                    Medlem
                                    Bøffel
                                    • Aug 2007
                                    • 31

Opprinnelig skrevet av reka
                                    Så lenge du holder ham langt unna treningsfeltet og klubben generelt må du bare gyve løs. Er bare å slippe en oddsbong på bakken så har du fri bane.
                                    HA HA, den var fin

Men har litt trua på Rekdal, men detta er jo bingo. Det vet jo alle.
                                    __Javel,,Takk skal du ha!!!____

Kommentar

• tomes
                                      Juniormedlem
                                      Ferskenpels
                                      • Jan 2007
                                      • 5

Ansett en trener med mange, mange, mange år\s erfarinig, og helst et ubeskrevet blad for oss normenn. Gjerne en Svenske eller en Danske.....

Kommentar

• Torolf
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Apr 2004
                                        • 9574

Hvordan er det mulig å ønske seg Rekdal som trener etter sparkingen av Henning Berg? Rekdal er jo mye verre enn Berg på alt Berg er blitt kritisert for, som f.eks. medieopptreden og lederstil. Han har blant annet gjentatte ganger kritisert Aalesund i media for manglende satsning. Uansett om det går dårlig eller bra, henger han ut enkeltspillere offentlig for dårlige prestasjoner. Hvis Rekdal er med i trenerdiskusjonen, har man ikke lært noe av de tre siste treneravsettelsene i LSK. Jeg skjønner ingenting av at Rekdal er førstevalget blant trenerkandidatene i RBs ekspertpanel i dag, men det forteller vel det meste om disse ekspertenes manglende ekspertise.

Kommentar

• xeR
                                          Seniormedlem
                                          --==FORUMRUNKER==--
                                          • Jan 2004
                                          • 11206

Opprinnelig skrevet av Torolf
                                          Hvordan er det mulig å ønske seg Rekdal som trener etter sparkingen av Henning Berg? Rekdal er jo mye verre enn Berg på alt Berg er blitt kritisert for, som f.eks. medieopptreden og lederstil. Han har blant annet gjentatte ganger kritisert Aalesund i media for manglende satsning. Uansett om det går dårlig eller bra, henger han ut enkeltspillere offentlig for dårlige prestasjoner. Hvis Rekdal er med i trenerdiskusjonen, har man ikke lært noe av de tre siste treneravsettelsene i LSK. Jeg skjønner ingenting av at Rekdal er førstevalget blant trenerkandidatene i RBs ekspertpanel i dag, men det forteller vel det meste om disse ekspertenes manglende ekspertise.
                                          Rekdal er vel førstevalget til RB slik at de skal være sikret en ny heksejakt om 2-3 års tid..
                                          Det er bedre å væra døv enn vålenga.

Kommentar

Working...