Berlingske Tidende says Lilleström have a list of three names Magnus Haglund, Lars Olsen and Runar Kristinsson. Olsen did a fine job with OB Odense as far as I can remember and he also being linked with the Faroe Islands job:
Hvem bør bli ny hovedtrener for LSK?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Litt om Lars Olsen: http://en.wikipedia.org/wiki/Lars_Olsen
CV med over 3 år i Brøndby, OB og Randers er imponerende.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Fotball er krig, sier Lars Olsen.
http://www.fyens.dk/article/1569218:Sport--Lars-Olsen--Fodbold-er-krig
Og med det har han vel allerede smeltet noen LSK-hjerter
Men dette er også et spennende navn, og virker ikke å ha noe som helst problemer med autoriteten. Og siste danske trener i norsk toppfotball kommer ikke jeg på i farta.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av HSftTror flere enn meg på forumet her har et litt anstrengt forhold til dansk presse og ser på alt som kommer derfra som tilfeldig oppspinn.Kommentar
-
Stemmer det! På tampen av 07-sesongen. Fikk bare med seg en håndfull kamper før Fagermo ble ansatt. Lars Olsen har forøvrig best poengsnitt av samtlige Odense-trenere siden 89:
Kommentar
-
Stemmer det! På tampen av 07-sesongen. Fikk bare med seg en håndfull kamper før Fagermo ble ansatt. Lars Olsen har forøvrig best poengsnitt av samtlige Odense-trenere siden 89:
http://sporten.tv2.dk/article.php/id...obtræner.htmlKommentar
-
Er det bare jeg som er veldig skeptisk til å ansette en trener med kun 1 års trener erfaring? Tenker på Runar..
Er det ikke bedre å satse på noen med litt erfaring? Ser det er flere her som vil ha Runar som trener, så lurer egentlig på hvorfor.
Kommentar
-
Trur nok mange ønsker han først og fremst for den fantastiske spileren og personen han var for oss. Ellers enig med deg at jeg helst vil ha en trener med litt mer erfaring. Greit nok at han førte laget sitt til gull i den Islandske ligaen, men den er vel ikke all verden .. Mine tre favoritter av de nevnt er, i tilfeldig rekkefølge: Kjetil Rekdal, Lars Olsen og Magnus Haglund.VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!Kommentar
-
Moderatormelding:
Denne tråden brukes til å diskutere hvem som bør bli vår nye hovedtrener. Diskusjon om pressens, især RBs, rolle tas heller her: http://debatt.kfl.no/showthread.php?...ht=LSK+i+mediaKommentar
-
Sunny klarte seg vel greit iår? Når det er sagt er jeg hverken con eller pro Runar. Men gjerne utenlandsk blod inn i rekkene. Nå har vi norsk et par strekk uten å komme videre. Håper bare det er en plan med ansettelse av ny trener og spillerinnkjøp.Kommentar
-
Mot AAFK i sommer der vi tapte 1-0, skrøt Mr Rekdal uhemmet av LSK. Reka var imponert over dette unge laget LSK kom med. Det er ikke vanlig kost ifra Reka. Jeg personlig tror Rekdal har veldig lyst på oss. Jeg litt sugen på han også, så dette kan bli noe.__Javel,,Takk skal du ha!!!____Kommentar
-
Med tanke på de navnene som er fremme nå, så virker dette bra og jeg håper det er i hold i dette.
Gledelig at både Rekdal, Deila og andre norske trenere ikke er nevnt. Krysser fingrene for at dette stemmer.
For å komme tilbake til toppen, ikke bare som et kort bluss, men stabilt, trenger vi nye tanker og ikke resirkulering.BølerkanarisKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Hvordan er det mulig å ønske seg Rekdal som trener etter sparkingen av Henning Berg? Rekdal er jo mye verre enn Berg på alt Berg er blitt kritisert for, som f.eks. medieopptreden og lederstil. Han har blant annet gjentatte ganger kritisert Aalesund i media for manglende satsning. Uansett om det går dårlig eller bra, henger han ut enkeltspillere offentlig for dårlige prestasjoner. Hvis Rekdal er med i trenerdiskusjonen, har man ikke lært noe av de tre siste treneravsettelsene i LSK. Jeg skjønner ingenting av at Rekdal er førstevalget blant trenerkandidatene i RBs ekspertpanel i dag, men det forteller vel det meste om disse ekspertenes manglende ekspertise.Kommentar
-
Hvordan er det mulig å ønske seg Rekdal som trener etter sparkingen av Henning Berg? Rekdal er jo mye verre enn Berg på alt Berg er blitt kritisert for, som f.eks. medieopptreden og lederstil. Han har blant annet gjentatte ganger kritisert Aalesund i media for manglende satsning. Uansett om det går dårlig eller bra, henger han ut enkeltspillere offentlig for dårlige prestasjoner. Hvis Rekdal er med i trenerdiskusjonen, har man ikke lært noe av de tre siste treneravsettelsene i LSK. Jeg skjønner ingenting av at Rekdal er førstevalget blant trenerkandidatene i RBs ekspertpanel i dag, men det forteller vel det meste om disse ekspertenes manglende ekspertise.Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
Kommentar