Eller at møtene faktisk har pågått en stund, for eksempelvis før Henning Berg offesielt fikk sparken.
Hvem bør bli ny hovedtrener for LSK?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Hvis det blir Haglund blir det spennende å se hva som skjer rundt assistentdelen. Den han har hatt i Elfsborg, Wettergren, blir nemlig værende, etter rapportene å dømme. Og han gis en god del av æren for æraen laget har hatt i toppen, og man er glad for at han blir. Hva skjer med Belsvik/Powell?
For meg peker Haglund seg ut som det desidert beste alternativet av de som er nevnt:
- Han har gode resultater å sikte til de siste 7-8 årene
- Han har økt omsetninga i klubben betraktelig, handelsbalansen er også positiv
- Han spiller underholdende og possession orientert fotball
- Han har utviklet bosmannspillere / unge spillere og solgt dem dyrt
- Han evner å hente kvalitetsspillere til klubben (les: Anders Svensson)
- Han har vært 8 år i en klubb uten nevneverdig bråk, med andre ord ikke en "slitasje" på omgivelsene
- Han er utdannet lærer og har antagelig gode pedagogiske evner
- Han virker grundig og nøye i arbeidet sitt
Selvsagt er han ikke en trener uten feil, det er det ingen som er. Men i dagens situasjon trenger man lys i tunellen og jeg har veldig troa på Haglund. Han har levert gode resultater over tid og kan være rett mann til å løfte LSK tilbake til toppen. Jeg tror også han kan være med på å dra gode spillere til LSK i vinter. Haglund er et kjempespennende alternativ, vi har vel knapt hatt en mer merittert trener i min levetid, håper virkelig dette går i orden.Lauken er vår venn!Kommentar
-
Hvis det blir Haglund blir det spennende å se hva som skjer rundt assistentdelen. Den han har hatt i Elfsborg, Wettergren, blir nemlig værende, etter rapportene å dømme. Og han gis en god del av æren for æraen laget har hatt i toppen, og man er glad for at han blir. Hva skjer med Belsvik/Powell?
Er forøvrig relativt sjelden en assistenttrener blir omtalt i mindre flatterende ord.
Husker også lovordene både Hallvar og Lars fikk som assistenttrenere under Arne, det var liksom ikke måte på hvor mye av æren de skulle ha. Arne har bevist seg som en god hovedtrener uten de to nevnte, mens verken Lars eller Hallvar har lykkes som hovedtrener etter perioden som assistent.Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Mange gode argumenter for Haglund, men jeg mangler totalt holdepunkter for å se for meg hvordan en trener som har fått velge sine spillere bortimot uavhengig av økonomi, skal fungere i LSK. Avventende, med andre ord.For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
-
Dette har man hørt mange ganger før. Selvfølgelig har assistenttreneren og trenerteamet generelt en god del av æren for at laget gjør det bra, samtidig har de også en del av skylden når laget gjør det dårlig. Det er gjengangern i supporterverden, et svart/hvitt bilde av hvordan ting fungerer i en gruppe. Dersom det går ræva, får hovedtreneren aleine skylda, dersom det går bra er man flinke til å tilskrive alle ros. Jeg synes vi virker til å ha et assistentteam i Powell / Belsvik som kan supplere Haglund veldig bra. I hovedsak kanskje det å pepre opp gutta til kamp.
For meg peker Haglund seg ut som det desidert beste alternativet av de som er nevnt:
- Han har gode resultater å sikte til de siste 7-8 årene
- Han har økt omsetninga i klubben betraktelig, handelsbalansen er også positiv
- Han spiller underholdende og possession orientert fotball
- Han har utviklet bosmannspillere / unge spillere og solgt dem dyrt
- Han evner å hente kvalitetsspillere til klubben (les: Anders Svensson)
- Han har vært 8 år i en klubb uten nevneverdig bråk, med andre ord ikke en "slitasje" på omgivelsene
- Han er utdannet lærer og har antagelig gode pedagogiske evner
- Han virker grundig og nøye i arbeidet sitt
Selvsagt er han ikke en trener uten feil, det er det ingen som er. Men i dagens situasjon trenger man lys i tunellen og jeg har veldig troa på Haglund. Han har levert gode resultater over tid og kan være rett mann til å løfte LSK tilbake til toppen. Jeg tror også han kan være med på å dra gode spillere til LSK i vinter. Haglund er et kjempespennende alternativ, vi har vel knapt hatt en mer merittert trener i min levetid, håper virkelig dette går i orden.
Sånt er noe litt utover det vanlige.Kommentar
-
Lsk spøkelse som kommer å går.
Nå vi nå skal ansette en ny trener i LSK, må det være en person som vet hva han går til.
At vi er sulteforet er en en ting, men det viktigste handler om LSK's framtid som elitelag.
Denne ansettelsen bestemmer utfallet av om vi er med det gode lag, eller ikke.
Vi har brukt opp kvota på å nå toppen for leeeenge siden, nå må vi se forbedringer. Gigantiske forbedringer!
Ingen ny trener kan si at jeg må få litt tid. Det er ingen tid å hente. Her må styre si rett ut at Sportsklubben er uten identitet når det gjelder ambisjoner. Vi kan ikke skuffe igjen, da har vi tapt. Vi kan ikke spille på følelsene til Kanaris lenger. Vår nye trener må levere samtidig som han skriver under kontrakten, hvem det er vet ikke jeg.__Javel,,Takk skal du ha!!!____Kommentar
-
Kjøpe og lønnsfest? Neppe, men skal man lykkes med en topp 6 eller høyere ambisjon - må en ganske så solid sentrallinje på plass. Og de vil nødvendigvis koste noe penger både i kjøp eller signering og/eller lønn. Feks Andersson og Gislason.
Mye mulig du har rett, men hvilke realistiske alternativer ser du som kan garantere suksess fra dag 1? Hvordan skal man unngå en gambling?Kommentar
-
(spol til 05:10 > 07:30)
Jeg har sett denne videoen et par ganger og jeg sitter igjen med et inntrykk av at Haglund ønsker å ha med seg Wettergren i en assistentrolle ganske snart og at det er bra at Wettergren er tilgjengelig for Elfsborg i en overgangsrolle.
Konspirasjon: Er det her tatt høyde for Belsviks kontrakt og at Wettergren kommer når den går ut? Slik at både LSK og Elfsborg får ha med sine assistenter i en overgangsfase? Jeg vet ikke, I'm just say'in....Kommentar
-
Hvis den ikke allerede er postet: Dette intervjuet med vår nye trener (?) er legendarisk: http://www.youtube.com/watch?v=mxAt8Be8XacKommentar
-
Kommentar
-
Har ikke LSK et eget kjølelager for utfrossede assistenter, spillerutviklere o.l.? Kan vi ikke sette Belsvik der?Kommentar
-
Hvis den ikke allerede er postet: Dette intervjuet med vår nye trener (?) er legendarisk: http://www.youtube.com/watch?v=mxAt8Be8XacNi principe ni rey...
D10S!Kommentar
-
Dette ser bra ut. Ser ut som det er en svenske som skal til for at vi hever oss igjen. Håper Gutta i toppen av LSK har fått igang mølla og at signaturen til svensken snart er i boks.
Nå som klubben er stinn av gryn igjen har jeg trua på gull! Vi signerer anderson, henter et et par ukjente svensker og signerer Zlatan på jakt etter sitt 10ende strake rett før sesongen starter. Skål!
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar