Hvis Jan Ove blir vår nye trener, kan du kjøpe løspupper til meg og kalle meg Shirley.
Hvem bør bli ny hovedtrener for LSK?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Tror det har sine grunner til at det drøyer, kanskje vil man presentere Haglund i samband med noe mer også, gud veit. Hvorfor er han nå på Ståle-besøk, for eksempel??! Begynner selv å bli smått utålmodig, men samtidig går man rundt med verdens største glis om dagen også, en helt grei tilstand egentlig.Kommentar
-
Er vel ikke uvanlig at trenere reiser på en studietur? Ikke mange dagene siden en trener fra Oslo Øst var på studietur (tipp hvor - du klarer det på første forsøk...). Og hvis han skal til LSK, er jo ikke Ståle den dummeste å besøke som har god kjennskap til norsk fotball og vet sikkert litt om LSK. Tviler på at han reiser til Solbakken for å få impulser hvis han skal trene Brøndby...
Jeg tipper han kommer. Veldig mange kilder peker på han og synes å lese noen hint uten at jeg ønsker å utdype det. Irriterende at det ikke er klart, men spennende er det også!Kommentar
-
Kommentar
-
Sesongen var over for lenge siden.. Når selv ett lag i 2. div er bedre trent enn LSK, så er det jaggu meg ikke rart man ser fremover!Kommentar
-
Med denne logikken kan vi slå fast at han følger etter Glenn Hysen på "A-kassan" i årene fremover, ettersom han ikke har signert for noen andre heller.HanseFrank
- på den andre siden...Kommentar
-
Vi får se ? Han har garantert fått tilbudet - hvorfor har han ikke akseptert ? 1 uke er det meste man dra slike ting ut i real life.Bada bing - bada bong. Bjørn rulezKommentar
-
Forhåpentligvis gjøres det et skikkelig grunnarbeide, med tanke på stallen vi har og kan få, og hvilken trener som kan få mest ut av den. Det er heller ikke utenkelig at Haglund har visse krav til spesielle spillertyper, og sikkert også hvilke midler han ev kan benytte utover.
Ikke utenkelig at det enten blir en massepresentasjon før LSK-FFK: Haglund, Andersson, Gislason, Bangoura, Scheel, Midtgarden(Myklagard), Roger og kanskje en eller to til. Skulle feks Mix være en del av denne miksen, tror jeg nesten det vil gå for meg.Kommentar
-
Svensk nettside hevder Haglund forlater Elfsborg i slutten av måneden. Like etter sesongslutt i Norge altså.
Kommentar
-
-
Kommentar
-
gilbertKommentar
-
Haglund er på besøk hos Gud og folk her inne hever knapt på øyenbrynene??! Jeg skjønner meg ikke på dere, ass!
Ingen som er nysgjerrig på hva dette kan bety? En form for samarbeid, for eksempel? For hvor stor er muligheten for at dette ikke har noe med LSK å gjøre?Kommentar
Kommentar