Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Det var vel egentlig et dårlig gjennomtenkt innlegg. Var mest glad for at Nordli ikke kommer til Åråsen, og at han har for vane å kjøpe mye middelmådige spillere, og derfor kunne hente de fra oss, uten at jeg helt tenkte på hvilke det kunne være.
Tipper hamn prøver seg på karim :-) og kanskje Andresen og Obifule.
Moderatormelding: Temet for denne tråden er hvem som bør bli ny trener. Ønsker om nye spillere osv. diskuteres ikke her, men f.eks. i tråden om veien videre: http://debatt.kfl.no/showthread.php?...videre/page112 Innlegg flyttet.
Noen som har noen lyse idéer på hvordan få tak i opptak av enkelte Elfsborg-kamper fra de siste sesongene? Kunne vært interessant å se hvordan Haglund stabler opp spillemønster og strategi (er klar over 4-2-3-1).
Noen som har noen lyse idéer på hvordan få tak i opptak av enkelte Elfsborg-kamper fra de siste sesongene? Kunne vært interessant å se hvordan Haglund stabler opp spillemønster og strategi (er klar over 4-2-3-1).
Jeg søkte på elfsborg på piratbukta, og det ligger flere kamper der fra de siste sesongene.
Da får vi svaret kl 14:00. Åpent for alle interesserte. Mon om noen viser pressekonferansen direkte?
Tror ikke det er noen stor overaskelse for de fleste om hvem dette er, men herregud så deilig det skal bli at nyheten er ute. Kanskje høre litt om hvordan LSK skal jobbe videre, tenker da spesielt på spille stil og kjøp av ny spillere. Gleder meg.
Kommentar