Om det blir bytte ønsker jeg meg Eyvind Hellstrøm eller Ivar Hoff!
Hvem bør bli ny hovedtrener for LSK?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Forövrig registrerer jeg at veldig mange vil ha en skikkelig gladlaks som alltid har en bra replikk på lur. En sånn der type som har glimt i öyet og er i stand til å målbinde journalister. Regner med at det blir go'stemning på forumet når hovedtrenern fortsatt står og gliser og drar festlige kommentarer etter en grusom tapsrekke."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Kommentar
-
er ikke Gordan Strachan snart ledig på markedet?
hadde gjort seg med en fyrig skotte som kan sette gutta litt på plass iblandt!*Kjempe gutta fighte gutta!!*
-RagnarRock-Kommentar
-
Trur det hadde gitt god PR å beholde Berg, samt gjøre det bra neste år. Vise at media ikke bestemmer hva som skjer på Åråsen (uansett hvor sant eller usant det er).Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.Kommentar
-
Å beholde Berg nå, er bare å gi klubben dårlig PR. Jeg snudde faktisk etter å ha lest den kommentaren - Berg må gå. Man må kunne spille på lag og holde hverandre rundt ryggen.Kommentar
-
Hun går vel inn i den sportslige ledelsen i LSK Kvinner. LSK Kvinner har forøvrig et uttalt mål om å bli nordens beste kvinnelag leste jeg her. Med Per Berg på lasset! Dette er dog off-topic, men jeg måtte bare nevne det - da kandidaten ikke er ledig av åpenbare grunnerKommentar
-
Forøvrig tenker jeg litt på Perry. Gjør det godt med U21 landslaget, så kan jo passe godt inn hos oss med så mange ungfugler.
Mons I. Mjelde er også en jeg kunne tenke meg, men det skjer ikke. Ikke før Start har 100% rykka ned ihvertfall, hvor Belsvik og Powell kan vikariere frem til ny trener er på plass.Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
*Brasseberget*Kommentar
-
1) Erfaren - bør ha trent toppklubber nasjonalt og ha erfaring internasjonalt som spiller eller trener.
2) Bør kunne vise til gode resultater sett i forhold til ressurser.
3) Bør ha jobbet med talentutvikling, eventuelt ha en god CV på å jobbe med og oppnå resultater med unge spillere
4) Bør ha formelle kvalifikasjoner og kurs i orden, bør ha mer enn bare spillererfaring.
5) Trenererfaring fra internasjonale turneringer og kamper.
6) Bør ha et godt rykte på seg når det gjelder samarbeidsevner og pedagogisk innsikt
7) Bør ikke ha et rykte på seg for å klage, syte, opptre barnslig eller impulsivt, legge skylda på spillerne og spille nettpoker under treningene.
8) Bør klare å la være å p*le spillernes koner eller kjærester.
9) Helst ser vi etter noen med skolegang. Dessverre er alle norske trenere dumme som brød og har knapt åpna en bok. I så måte er beklageligvis Stig Inge å regne som intellektuell.Kommentar
-
Det er seriøst ingen! og da mener jeg ingen Norske trenere som jeg ser på som en god kandidat til og ta over, med kanskje unntak i eggen og Reka(rekdal). Jeg sier sats Dansk! Har ikke peiling på noen danske trenere, men vi vet at de spiller et hakk bedre og mere attraktiv fotball. Min våte drøm: Morten Olsen! ( som jeg vet aldri btw kommer til å skje)
hva med Jørn Andersen forresten?Kommentar
-
Mjelde? Føkka det opp til de gradene på Jæren med Bryne. Gjør en like dårlig jobb i Kristiansand.
A certain coach in Haugesund is who'd be among my candidates to take over LSK. As would a certain Mr Rosler. To be truthful, at the top pf my list would be a Mr Kjetil Rekdal.Nå bosatt på Rasta !!!!!
Alltid Celtic og LSKKommentar
Kommentar