Hvem bør bli ny hovedtrener for LSK?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Petter Ø
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Mar 2004
    • 3008

Håper de ansetter Roy Keane
    Petter Ø - Kreativ Kanaris
    http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
    Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

Kommentar

• BennyLem
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Aug 2005
      • 2902

Hva med Wehrman? Den blødende.

I denne turbulente tid hadde kanskje ach sin visdom vært på plass for forumet. ach hadde anbefalt Wehrman.

Jeg velger meg ach sine siste ord her på forumet:

Opprinnelig skrevet av ach
      Jeg spytter blod. Sleiker det av mine knær.
      En kolibri som gråter, er verken moden eller sær.
      Den river ut sitt hjerte, med motets svarte sinn.
      Blir spiddet i sitt øye, av sørafjellets vind.
      Jeg graver ned dens lik, jeg spyr! Jeg spyr!
      Før jeg selv blir spist og voldtatt av en munter vampyr.

Da jeg kommer opp av graven, står et rådyr ved mitt hull.
      Den synger Marias salmer, og byssan lull.
      Jeg stryker dens panne, i kjærlighetens ånd.
      Av jorden er jeg elsket, fra himmel ned til mond.
      Blir omfavnet av kastanjer, de får meg til å le.
      Tilslutt jeg bedriver elskov, med et fikentre.

Men, når natten kommer og banker, på min rustne dør.
      Da lengter blod og hjerte etter horene i sør.
      Jeg propper lemm og øre, full av død makrell.
      Jeg samler sammen marsvin hår, og bygger meg et fjell.

Men hvem vil ha en flosshatt, i sin skjulte gjeng?
      Jeg finner ikke svaret, så jeg gråter i min seng.
      Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

Kommentar

• Stray Cat
        Moderator
        • Aug 2008
        • 5918

LSKs valg av hovedtrener er til enhver tid den jeg ønsker meg minst, så på ett eller annet vis kommer vi til å ende opp med Rekdal. :P
        For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

Kommentar

• TomLundby
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Nov 2006
          • 616

Sven Göran Eriksson fikk nettopp sparken. Han er tom fra Torsby rett over grensa. I gode gamle dager vill styret i LSK ringt han, som de ringte feks Tommy Docherty. Dessverre har dagens LSKstyre helt andre og mindre visjoner.

Kommentar

• *46*

Opprinnelig skrevet av TomLundby
            Sven Göran Eriksson fikk nettopp sparken. Han er tom fra Torsby rett over grensa. I gode gamle dager vill styret i LSK ringt han, som de ringte feks Tommy Docherty. Dessverre har dagens LSKstyre helt andre og mindre visjoner.
            Jeg og reka har ringt - han var mer intresert i Blackburn....

Kommentar

• general
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Apr 2004
              • 1150

Kåre ingebrigtsen lanseres som kandidat av tv2.. Dette går rett til helvete
              Seriegull 2016!!!

Kommentar

• KickassKlemp
                Medlem
                Møteplager
                • May 2005
                • 88

Verken Belsvik eller Powell vet hvordan ansvarsfordelingen blir i trenerapparatet.

- Det eneste vi vet, er at vi leder LSK ut sesongen. Vi har ikke tenkt noe mer på hva som skjer videre, sier Belsvik.

Styreleder i Lillestrøm SK, Per Mathisen sier at en ny hovedtrener vil være på plass i løpet av året.

- Vi har ikke sett på noen kandidater, men før oppkjøringen til neste sesong vil vi ha en ny hovedtrener klar. Jeg håper at alt er på plass før nyttår, sier Mathisen.

At HB forsvinner er en diskusjon, men om dette stemmer blir jeg bra oppgitt. Å gi en trener fyken uten å se hva som finnes på markedet er bra håpløst. Aabrekk, Ingebretsen? Herregud så mange ræva stolleken-deltakere som finnes i landet her. Om man skal sparke en trener håper jeg da inderlig det er en tanke om at den som kommer inn skal fungere bedre? Ikke dritbra håndtert akkurat denna prosessen her...
                Klempern. Translation german-english: Hammer
                Hammer: To defeat (a person, a team) resoundingly

Kommentar

• Uwes disippel
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2006
                  • 6039

Opprinnelig skrevet av general
                  Kåre ingebrigtsen lanseres som kandidat av tv2.. Dette går rett til helvete
                  Gud hjelpe meg. En knakende god kar, men virkelig ikke det vi trenger.
                  Sier det igjen, se ut av landet!!

Kommentar

• OppsalKanari
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Mar 2008
                    • 1881

Opprinnelig skrevet av Petter Ø
                    Håper de ansetter Roy Keane
                    Why? At Ispwich and Sunderland he lost the dressing rooms and spent all their money without winning a thing.
                    Nå bosatt på Rasta !!!!!

Alltid Celtic og LSK

Kommentar

• OppsalKanari
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Mar 2008
                      • 1881

Opprinnelig skrevet av KickassKlemp
                      - Det eneste vi vet, er at vi leder LSK ut sesongen. Vi har ikke tenkt noe mer på hva som skjer videre, sier Belsvik.
                      Which says to me, those that they want are under contract and compensation terms need to be discussed.
                      Nå bosatt på Rasta !!!!!

Alltid Celtic og LSK

Kommentar

• maurakanari
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Jul 2005
                        • 641

Lennartsson, Deila og Ingebrigtsen lanseres som kandidater. Ærlig talt, eneste trønder`n som bør være aktuell er Nils Arne Eggen. Lennartsson og Deila kan godt være mulige kandidater. Nei, her må det brukes nodvendig med tid til å finne en riktig løsning. Ikke kaste seg på den første og beste.
                        VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!

Kommentar

• andersmm
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Aug 2006
                          • 5764

Jörgen "0-7" Lennartsson er faktisk ikke det verste forslaget jeg har hört, på tross av tippeligadebuten hans. Han har solid erfaring med unge spillere, og virker som en oppegående fyr. Heller ham enn en utbrukt innavla tippeliga-trener.
                          "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

Kommentar

• *46*

Opprinnelig skrevet av andersmm
                            Jörgen "0-7" Lennartsson er faktisk ikke det verste forslaget jeg har hört, på tross av tippeligadebuten hans. Han har solid erfaring med unge spillere, og virker som en oppegående fyr. Heller ham enn en utbrukt innavla tippeliga-trener.
                            Han har jeg også på "min liste" over trenere jeg har sansen for. Stabæk har hatt drøssevis med utenomsportslig trøbbel i år samt solgt viktige spillere. Han kom til en klubb hvor likene sloss om å komme ut av skapet. Tapte første kampen 7-0!

Hva gjør han? Snakker om laget han har, utelukkende sportslig og alltid et bra smil på lur. Han konsekvent snakker positivt om laget og ungår utenomsportslig dritt. Når Stengel-saken fikk sin start, hva gjør han? Starter med Stengel fra start (første eller andre gang) og snakker om det sportslige.

Jeg liker typen!

(PS: andersmm, jeg er ikke "etter deg" siden jeg sitterer deg i denne tråden selv om vi har en diskusjon i en annen tråd Og her er vi jo ganske så enig.)

Kommentar

• Jannis
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Jun 2005
                              • 266

Kåre Brutter'n Ingebrigtsen??? Måtte gud forby....

Hva med Knut Torbjørn Eggen, er han frisk nok igjen til å ta trener jobb?

Kommentar

• andersmm
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Aug 2006
                                • 5764

Opprinnelig skrevet av *46*
                                Han har jeg også på "min liste" over trenere jeg har sansen for. Stabæk har hatt drøssevis med utenomsportslig trøbbel i år samt solgt viktige spillere. Han kom til en klubb hvor likene sloss om å komme ut av skapet. Tapte første kampen 7-0!

Hva gjør han? Snakker om laget han har, utelukkende sportslig og alltid et bra smil på lur. Han konsekvent snakker positivt om laget og ungår utenomsportslig dritt. Når Stengel-saken fikk sin start, hva gjør han? Starter med Stengel fra start (første eller andre gang) og snakker om det sportslige.

Jeg liker typen!

(PS: andersmm, jeg er ikke "etter deg" siden jeg sitterer deg i denne tråden selv om vi har en diskusjon i en annen tråd Og her er vi jo ganske så enig.)
                                Det er helt greit. Jeg vet det er interessant å prate med meg

Som du peker på her, så har fyren en bra evne til å blokke ut annen stöy og få laget til å prestere. Og igjen, god erfaring med unge spillere.

Kommentar

• *46*

Opprinnelig skrevet av Jannis
                                  Kåre Brutter'n Ingebrigtsen??? Måtte gud forby....

Hva med Knut Torbjørn Eggen, er han frisk nok igjen til å ta trener jobb?
                                  Bruttern er vel omtrent ca verdens hyggligste fyr, men som trener tror jeg ikke han passer til å ha hovedansvaret. Kanskje han ville gjort det bra i en type ass. trenere rolle?

Knut Torbjørn Eggen - han tror jeg dessverre ikke har nervene til å lede en klubb av slikt kaliber. Har vel kommet frem at han har litt tynnslitte nerver, noe som ikke gjør noe for min del. Derimot passer det ikke inn i en så krevende jobb. Han gjør en ypperlig jobb med G18 og jeg håper han fortsetter innenfor det systemet. Ganske sikker på at han er faglig dyktig og har kvalifikasjoner, men som nevnt... Og jeg har sansen for mannen.

Kommentar

• mrognan
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Aug 2008
                                    • 847

I følge en svensk kollega, så er Jesper Blomqvist blitt en dyktig trener. Er vel assistenttrener for Hammarby i Superettan og har også ansvaret for spillerutviklinga der.
                                    Spillerkarrieren hans er det ihvertfall ingenting å si på.

Er vel noen her på forumet som følger svensk fotball litt mer enn meg og kanskje kan opplyse mer om hans trenerevner?
                                    Morten

Kommentar

• andersmm
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Aug 2006
                                      • 5764

Opprinnelig skrevet av mrognan
                                      I følge en svensk kollega, så er Jesper Blomqvist blitt en dyktig trener. Er vel assistenttrener for Hammarby i Superettan og har også ansvaret for spillerutviklinga der.
                                      Spillerkarrieren hans er det ihvertfall ingenting å si på.

Er vel noen her på forumet som følger svensk fotball litt mer enn meg og kanskje kan opplyse mer om hans trenerevner?
                                      Kan ikke si at jeg vet veldig mye om akkurat Blomqvists trenerevner, men Bajen var illeluktende när å rykke ned fra superettan(!) i år. Det livsviktige målet de behövde kom flere minutter på overtid med siste spark på ballen (bokstavelig talt). Hvilket sier meg at ingen i Hammarby kan ha gjort en särlig god jobb de siste par åra.

Kommentar

• andersmm
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Aug 2006
                                        • 5764

Forövrig kan Lennartsson fort bli veldig aktuell, nå som påtalenemda har bestemt seg for å unleash hell på stabäk. Kan fort bli fatale ökonomiproblemer der i gården, i tillegg til et sirkus som får Berg-prosessen til å fremstå som fluelort.

Kommentar

• Uwes disippel
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Apr 2006
                                          • 6039

Lennartsson er det beste rykte hittil. Han er en fantastisk trener og virker som en kjernekar, selvom han er slesk som faen.

Kommentar

Working...