Håper de ansetter Roy Keane
Hvem bør bli ny hovedtrener for LSK?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Petter Ø - Kreativ Kanaris
http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401 -
Hva med Wehrman? Den blødende.
I denne turbulente tid hadde kanskje ach sin visdom vært på plass for forumet. ach hadde anbefalt Wehrman.
Jeg velger meg ach sine siste ord her på forumet:
Opprinnelig skrevet av achJeg spytter blod. Sleiker det av mine knær.
En kolibri som gråter, er verken moden eller sær.
Den river ut sitt hjerte, med motets svarte sinn.
Blir spiddet i sitt øye, av sørafjellets vind.
Jeg graver ned dens lik, jeg spyr! Jeg spyr!
Før jeg selv blir spist og voldtatt av en munter vampyr.
Da jeg kommer opp av graven, står et rådyr ved mitt hull.
Den synger Marias salmer, og byssan lull.
Jeg stryker dens panne, i kjærlighetens ånd.
Av jorden er jeg elsket, fra himmel ned til mond.
Blir omfavnet av kastanjer, de får meg til å le.
Tilslutt jeg bedriver elskov, med et fikentre.
Men, når natten kommer og banker, på min rustne dør.
Da lengter blod og hjerte etter horene i sør.
Jeg propper lemm og øre, full av død makrell.
Jeg samler sammen marsvin hår, og bygger meg et fjell.
Men hvem vil ha en flosshatt, i sin skjulte gjeng?
Jeg finner ikke svaret, så jeg gråter i min seng.Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
-
Sven Göran Eriksson fikk nettopp sparken. Han er tom fra Torsby rett over grensa. I gode gamle dager vill styret i LSK ringt han, som de ringte feks Tommy Docherty. Dessverre har dagens LSKstyre helt andre og mindre visjoner.Kommentar
-
Jeg og reka har ringt - han var mer intresert i Blackburn....Kommentar
-
Verken Belsvik eller Powell vet hvordan ansvarsfordelingen blir i trenerapparatet.
- Det eneste vi vet, er at vi leder LSK ut sesongen. Vi har ikke tenkt noe mer på hva som skjer videre, sier Belsvik.
Styreleder i Lillestrøm SK, Per Mathisen sier at en ny hovedtrener vil være på plass i løpet av året.
- Vi har ikke sett på noen kandidater, men før oppkjøringen til neste sesong vil vi ha en ny hovedtrener klar. Jeg håper at alt er på plass før nyttår, sier Mathisen.
At HB forsvinner er en diskusjon, men om dette stemmer blir jeg bra oppgitt. Å gi en trener fyken uten å se hva som finnes på markedet er bra håpløst. Aabrekk, Ingebretsen? Herregud så mange ræva stolleken-deltakere som finnes i landet her. Om man skal sparke en trener håper jeg da inderlig det er en tanke om at den som kommer inn skal fungere bedre? Ikke dritbra håndtert akkurat denna prosessen her...Klempern. Translation german-english: Hammer
Hammer: To defeat (a person, a team) resoundinglyKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Nå bosatt på Rasta !!!!!
Alltid Celtic og LSKKommentar
-
Lennartsson, Deila og Ingebrigtsen lanseres som kandidater. Ærlig talt, eneste trønder`n som bør være aktuell er Nils Arne Eggen. Lennartsson og Deila kan godt være mulige kandidater. Nei, her må det brukes nodvendig med tid til å finne en riktig løsning. Ikke kaste seg på den første og beste.VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!Kommentar
-
Jörgen "0-7" Lennartsson er faktisk ikke det verste forslaget jeg har hört, på tross av tippeligadebuten hans. Han har solid erfaring med unge spillere, og virker som en oppegående fyr. Heller ham enn en utbrukt innavla tippeliga-trener."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Hva gjør han? Snakker om laget han har, utelukkende sportslig og alltid et bra smil på lur. Han konsekvent snakker positivt om laget og ungår utenomsportslig dritt. Når Stengel-saken fikk sin start, hva gjør han? Starter med Stengel fra start (første eller andre gang) og snakker om det sportslige.
Jeg liker typen!
(PS: andersmm, jeg er ikke "etter deg" siden jeg sitterer deg i denne tråden selv om vi har en diskusjon i en annen tråd Og her er vi jo ganske så enig.)Kommentar
-
Han har jeg også på "min liste" over trenere jeg har sansen for. Stabæk har hatt drøssevis med utenomsportslig trøbbel i år samt solgt viktige spillere. Han kom til en klubb hvor likene sloss om å komme ut av skapet. Tapte første kampen 7-0!
Hva gjør han? Snakker om laget han har, utelukkende sportslig og alltid et bra smil på lur. Han konsekvent snakker positivt om laget og ungår utenomsportslig dritt. Når Stengel-saken fikk sin start, hva gjør han? Starter med Stengel fra start (første eller andre gang) og snakker om det sportslige.
Jeg liker typen!
(PS: andersmm, jeg er ikke "etter deg" siden jeg sitterer deg i denne tråden selv om vi har en diskusjon i en annen tråd Og her er vi jo ganske så enig.)
Som du peker på her, så har fyren en bra evne til å blokke ut annen stöy og få laget til å prestere. Og igjen, god erfaring med unge spillere."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Knut Torbjørn Eggen - han tror jeg dessverre ikke har nervene til å lede en klubb av slikt kaliber. Har vel kommet frem at han har litt tynnslitte nerver, noe som ikke gjør noe for min del. Derimot passer det ikke inn i en så krevende jobb. Han gjør en ypperlig jobb med G18 og jeg håper han fortsetter innenfor det systemet. Ganske sikker på at han er faglig dyktig og har kvalifikasjoner, men som nevnt... Og jeg har sansen for mannen.Kommentar
-
I følge en svensk kollega, så er Jesper Blomqvist blitt en dyktig trener. Er vel assistenttrener for Hammarby i Superettan og har også ansvaret for spillerutviklinga der.
Spillerkarrieren hans er det ihvertfall ingenting å si på.
Er vel noen her på forumet som følger svensk fotball litt mer enn meg og kanskje kan opplyse mer om hans trenerevner?MortenKommentar
-
I følge en svensk kollega, så er Jesper Blomqvist blitt en dyktig trener. Er vel assistenttrener for Hammarby i Superettan og har også ansvaret for spillerutviklinga der.
Spillerkarrieren hans er det ihvertfall ingenting å si på.
Er vel noen her på forumet som følger svensk fotball litt mer enn meg og kanskje kan opplyse mer om hans trenerevner?"A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Forövrig kan Lennartsson fort bli veldig aktuell, nå som påtalenemda har bestemt seg for å unleash hell på stabäk. Kan fort bli fatale ökonomiproblemer der i gården, i tillegg til et sirkus som får Berg-prosessen til å fremstå som fluelort."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Lennartsson er det beste rykte hittil. Han er en fantastisk trener og virker som en kjernekar, selvom han er slesk som faen.Kommentar
Kommentar