Gi Henning Berg ett år til?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Macho-Morten
    Ikke KFL-styremedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2005
    • 2687

    Vil også påpeke at Torvik i dagens RB også trekker inn vårt syn i saken basert på uttalelsene hos NRK fredag. Han har aldri vært i kontakt med oss selv. Mail er sendt.

    Kommentar

    • G-Man
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Sep 2011
      • 3201

      Hei Morten!

      Ja, opprinnelig var det NRK-saken jeg siktet til. Og fordi den (ihvertfall slik den fremsto ferdig klippet) var uten forbehold og på vegne av "oss alle", så lever den videre - blant annet i dagens RB.

      Setter pris på dine forsøk på å få presisert våre synspunkter.

      Kommentar

      • glasgow
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jan 2007
        • 1252

        Opprinnelig skrevet av Macho-Morten
        *Vi ønsker Per Bergs penger hjertelig velkommen, og er slett ikke fornøyd med gjentatte sesonger på nedre halvdel. Men da må dette gjøres på en langt klokere og mer edruelig måte enn før - både fra Per og klubbens styre.
        Må jo for f%##"n regne med at Alle innvolverte fra Røsler/Nordlie perioden lærte noe.
        Per Berg skulle lage en Kravliste.
        Denne blir vel evaluert av styret.
        Jeg vil ha forandringer nååå.
        Vi taper mot Vif hvert år.
        Kjemper i nedrykkssumpen.
        Hvor er entusiasmen.

        Ny daglig leder.
        Ny trener.
        Nye ettablerte spillere.
        =
        Ny entusiasme
        =
        Ny trener
        =
        Nye spillere
        =
        flere sesonkortsalg
        =
        Flere positive sponsorer
        =
        Tilbake der LSK hører hjemme, i TOPPEN.

        Men det krever en gjennomtengt plan, som jeg tror og håper er i gang allerede.

        Kommentar

        • Tittil
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Apr 2009
          • 341

          Opprinnelig skrevet av Fjeller'n
          Kjenner ikke til noen opplagte erstattere.
          Dessuten er jeg STERKT imot at det er investorer som skal styre klubben. Det har vi forsøkt før.
          Investorene skal ikke styre klubben, det er LSK's adm og og styrende organer. Å sette noen forutsetninger for å bruke store summer på en fotballklubb er vel ikke mer enn rett og rimelig. Man kan like det eller ikke, men hvis man ønsker at LSK skal være med å kjempe om ære og heder igjen, trenger klubben penger, dette gjelder alle klubber som ønsker suksess.

          Kommentar

          • holmiz
            The kjøkken-kanariz
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2006
            • 6064

            Ref nyhetstråden så har selvsagt RB vært innom denne tråden og plukka ut det som passer best til deres vinkling i denne saken...
            Hilsen Anders

            Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
            Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

            Kommentar

            • mooph
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Aug 2005
              • 1496

              ... og det kom som et sjokk ? NOT.
              Fugla mot nye høyder

              Kommentar

              • flisbyen
                Utestengt
                • Sep 2010
                • 305

                RB er flinke til akkurat det. Hvem husker vel ikke Kanarifylla i Kristiansand? Priceless!

                Kommentar

                • Leif A
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Dec 2003
                  • 3962

                  Opprinnelig skrevet av flisbyen
                  RB er flinke til akkurat det. Hvem husker vel ikke Kanarifylla i Kristiansand? Priceless!
                  Ikke bare RB som tråler forumet. Husker godt rasismeanklagene etter køppkampen i samme by. Etter at én bruker slengte ut uttrykket "bladneger" i kampens hete...
                  Knurr...

                  Kommentar

                  • reka
                    Seniormedlem
                    --==FORUMRUNKER==--
                    • Aug 2005
                    • 13277

                    Nå er markedsavdelingen ute i media og snakker om at det må skapes mer entusiasme og engasjement rundt klubben.

                    Markedsdirektør Robert Lauritsen har vært i klubben i 13 år. Han tror det må endringer til for å få LSK tilbake på rett kjøl.
                    – Alt tatt i betraktning er dette den største utfordringen jeg kan huske å ha stått overfor i mine år i klubben. Vi er nødt til å få med oss noe nytt og annerledes inn i kofferten som igjen vil skape optimisme, engasjement og interesse for klubben LSK, sier Lauritsen til Romerikes Blad.
                    Jeg er målløs.
                    – Når vi ikke ser spesiell bedring, er ikke det bra nok.
                    Javisst, ja....

                    Kommentar

                    • andersmm
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Aug 2006
                      • 5764

                      Lauritsen bör strengt tatt fokusere på å levere bedre selv, för han går ut i RB og hinter til at man bör sparke Berg. Tosk.
                      "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                      Kommentar

                      • *46*

                        Opprinnelig skrevet av andersmm
                        Lauritsen bör strengt tatt fokusere på å levere bedre selv, för han går ut i RB og hinter til at man bör sparke Berg. Tosk.
                        Det beste du kan gi en god venn, er en god passning sier Ivar Hoff. Synes du Berg sitt utspill i RB om at man ikke behøver å forvente noe bedre til neste år er en god passning til markedsavdelingen og Lauritsen?

                        Kommentar

                        • FUGlinho
                          KFL styremedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2003
                          • 2454

                          Lauritsen hadde klart å søle bort den pasningen uansett. Det han har gjort de siste årene er ikke akkurat imponerende!

                          Etter min mening bør dette også være en av stillingene de bør vurdere...
                          Kim
                          Styremedlem KFL

                          Kommentar

                          • Laksen
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Jul 2004
                            • 287

                            Opprinnelig skrevet av *46*
                            Det beste du kan gi en god venn, er en god passning sier Ivar Hoff. Synes du Berg sitt utspill i RB om at man ikke behøver å forvente noe bedre til neste år er en god passning til markedsavdelingen og Lauritsen?
                            Er det ikke det en har markedsavdelinger til? Å kontrollere utspillene som kommer ut i media? Synes det er relativt tydelig at samarbeidet mellom marked, sportslig ledelse og resten av organsisasjonen ikke står til laug. Nå ser jeg flere medier snapper opp uttalelsen til Belsvik om manglende støtte fra ledelsen, og det er klart det må være forvirrende å jobbe et sted der det dras i flere retninger uttad. Jeg tror en bør begynne med å finne en daglig leder som kan avlaste Mathisen fremfor å sparke Berg. For hvilke trenere vil vel jobbe et sted en ikke kan stole på at kollegaene sine holder en diskusjon internt?
                            Alle veier fører til Kløfta. Bortsett fra motorveien som går rett forbi.

                            Kommentar

                            • flisbyen
                              Utestengt
                              • Sep 2010
                              • 305

                              Etter så mange år i toppen er det en skandale at man ikke klarer å kommunisere internt eller eksternt.

                              Kommentar

                              • andersmm
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Aug 2006
                                • 5764

                                Opprinnelig skrevet av *46*
                                Det beste du kan gi en god venn, er en god passning sier Ivar Hoff. Synes du Berg sitt utspill i RB om at man ikke behøver å forvente noe bedre til neste år er en god passning til markedsavdelingen og Lauritsen?
                                Interessen og publikumsoppslutningen svalnet lenge för Henning leverte det utspillet.. Selv i perioden da vi leverte masse morsom fotball så klarte ikke Lauritsen å jage folk inn gjennom stadionportene. Forbanna ryggpisser. Greit å skylde sine egne dårlige prestasjoner på noen annen når den personen uansett får ei bötte med diaré helt over hue sitt.
                                "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                                Kommentar

                                • *46*

                                  Opprinnelig skrevet av andersmm
                                  Interessen og publikumsoppslutningen svalnet lenge för Henning leverte det utspillet..
                                  Ja det er så, men det var selve nådestøtet.

                                  Kommentar

                                  • fjacob82
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Sep 2005
                                    • 1507

                                    Da ser det ut som at fansen forblir delt i synet, men det har ikke så mye å si lenger, da Berg nå blir sparket, ihvertfall ifølge RB.
                                    Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
                                    *Brasseberget*

                                    Kommentar

                                    Working...