Vil også påpeke at Torvik i dagens RB også trekker inn vårt syn i saken basert på uttalelsene hos NRK fredag. Han har aldri vært i kontakt med oss selv. Mail er sendt.
Gi Henning Berg ett år til?
Collapse
X
-
-
Hei Morten!
Ja, opprinnelig var det NRK-saken jeg siktet til. Og fordi den (ihvertfall slik den fremsto ferdig klippet) var uten forbehold og på vegne av "oss alle", så lever den videre - blant annet i dagens RB.
Setter pris på dine forsøk på å få presisert våre synspunkter.Kommentar
-
Per Berg skulle lage en Kravliste.
Denne blir vel evaluert av styret.
Jeg vil ha forandringer nååå.
Vi taper mot Vif hvert år.
Kjemper i nedrykkssumpen.
Hvor er entusiasmen.
Ny daglig leder.
Ny trener.
Nye ettablerte spillere.
=
Ny entusiasme
=
Ny trener
=
Nye spillere
=
flere sesonkortsalg
=
Flere positive sponsorer
=
Tilbake der LSK hører hjemme, i TOPPEN.
Men det krever en gjennomtengt plan, som jeg tror og håper er i gang allerede.Kommentar
-
Investorene skal ikke styre klubben, det er LSK's adm og og styrende organer. Å sette noen forutsetninger for å bruke store summer på en fotballklubb er vel ikke mer enn rett og rimelig. Man kan like det eller ikke, men hvis man ønsker at LSK skal være med å kjempe om ære og heder igjen, trenger klubben penger, dette gjelder alle klubber som ønsker suksess.Kommentar
-
Ref nyhetstråden så har selvsagt RB vært innom denne tråden og plukka ut det som passer best til deres vinkling i denne saken...Hilsen Anders
Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namnKommentar
-
Kommentar
-
Nå er markedsavdelingen ute i media og snakker om at det må skapes mer entusiasme og engasjement rundt klubben.
Markedsdirektør Robert Lauritsen har vært i klubben i 13 år. Han tror det må endringer til for å få LSK tilbake på rett kjøl.
– Alt tatt i betraktning er dette den største utfordringen jeg kan huske å ha stått overfor i mine år i klubben. Vi er nødt til å få med oss noe nytt og annerledes inn i kofferten som igjen vil skape optimisme, engasjement og interesse for klubben LSK, sier Lauritsen til Romerikes Blad.
– Når vi ikke ser spesiell bedring, er ikke det bra nok.Kommentar
-
Det beste du kan gi en god venn, er en god passning sier Ivar Hoff. Synes du Berg sitt utspill i RB om at man ikke behøver å forvente noe bedre til neste år er en god passning til markedsavdelingen og Lauritsen?Kommentar
-
Lauritsen hadde klart å søle bort den pasningen uansett. Det han har gjort de siste årene er ikke akkurat imponerende!
Etter min mening bør dette også være en av stillingene de bør vurdere...Kim
Styremedlem KFLKommentar
-
Er det ikke det en har markedsavdelinger til? Å kontrollere utspillene som kommer ut i media? Synes det er relativt tydelig at samarbeidet mellom marked, sportslig ledelse og resten av organsisasjonen ikke står til laug. Nå ser jeg flere medier snapper opp uttalelsen til Belsvik om manglende støtte fra ledelsen, og det er klart det må være forvirrende å jobbe et sted der det dras i flere retninger uttad. Jeg tror en bør begynne med å finne en daglig leder som kan avlaste Mathisen fremfor å sparke Berg. For hvilke trenere vil vel jobbe et sted en ikke kan stole på at kollegaene sine holder en diskusjon internt?Alle veier fører til Kløfta. Bortsett fra motorveien som går rett forbi.Kommentar
-
Interessen og publikumsoppslutningen svalnet lenge för Henning leverte det utspillet.. Selv i perioden da vi leverte masse morsom fotball så klarte ikke Lauritsen å jage folk inn gjennom stadionportene. Forbanna ryggpisser. Greit å skylde sine egne dårlige prestasjoner på noen annen når den personen uansett får ei bötte med diaré helt over hue sitt."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Da ser det ut som at fansen forblir delt i synet, men det har ikke så mye å si lenger, da Berg nå blir sparket, ihvertfall ifølge RB.Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
*Brasseberget*Kommentar
Kommentar