Luringer

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Ketil Cantona
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2004
    • 6813

    Luringer

    Satt og tittet igjennom en del forumer, bla. Romerikes blad.
    LSK skal vite at de er en særdeles populær klubb. Der inne er det omtrent flere klansmedlemer som slenger dritt enn våre egne supp. Har det seg sånn at mange av kanari fansen er inne på vif sine hjemmesider eller forum?? Isåfall skjerp dere og hold dere for gode for det!! :?:
  • Liakanari
    Seniormedlem
    Forumonanist
    • May 2004
    • 181

    #2
    Jeg velger å ikke tilgrise pc'en min ved å ikke gå inn på nettsider som omhandler et bedritent fotballag som enga... enig i at vi bør vise at vi er bedre enn dem, og holde oss for gode til å bry oss på deres forskjellige forum.

    Kommentar

    • SuperErik
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jan 2004
      • 535

      #3
      samme her..
      jeg har heller ingen interresse av å stikke på andre lag's forumer for å provosere osv. Barnslig kaller jeg det..
      Sitter endel på VG sitt forum,og der inne kryr det av VIF-tilhengere som daglig leser KFL-forumet og Lyn sitt forum.
      Ikke rent få ganger de har laget emner om hva vi har skrevet her inne.

      At de gidder sier jeg..sitte og tråle igjennom forumet vårt..i tilfelle de finner noe "spennende" som de kan henge ut.
      - Tycker det är otrolig elektricitet i LSK-klacken. Får en liten känsla av en strålande sommardag, ute på öppet hav med den nytjärade ekan och herr Taube i bakgrunden -

      <Djurgården-supporter etter LSK-DIF 1-0>

      Kommentar

      Working...