Lillestrøm - Ålesund, Åråsen stadion, søndag 30. oktober 2011 Kl 18.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • trigz
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jan 2004
    • 7080

    Opprinnelig skrevet av GIFKanari
    Dominerer tungt? Hah, vi er bare minst dårlige. LSK'ere jevnt over hele linja med det berømte Hoff-sitatet "hardere mottak enn skudd". Kvalitativt var dette en skikkelig drittkamp, det er ikke å være negativ, det er å innse realitetene!

    Og som jeg har repetert nå, det må faen meg LSK som klubb se også, og ta grepene. Eller se klubben forsvinne nedover i ligasystemet.
    7-2 i sjanser. Hva kaller du det?
    Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

    Kommentar

    • GIFKanari
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2009
      • 8243

      Opprinnelig skrevet av trigz
      7-2 i sjanser. Hva kaller du det?
      Kreativ sjansetelling, kanskje? Hvor mange av de var faktisk på mål?

      Kommentar

      • tullebukk
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2006
        • 5446

        Opprinnelig skrevet av GIFKanari
        Kreativ sjansetelling, kanskje? Hvor mange av de var faktisk på mål?
        er du et Troll???

        Kommentar

        • trigz
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jan 2004
          • 7080

          Opprinnelig skrevet av GIFKanari
          Kreativ sjansetelling, kanskje? Hvor mange av de var faktisk på mål?
          He he. Skikkelig sjarmtroll, du. Men blind, da.
          Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

          Kommentar

          • GIFKanari
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2009
            • 8243

            Opprinnelig skrevet av tullebukk
            er du et Troll???
            Spenstig utsagn, etter din opptreden her inne rundt Berg-sparkinga.

            Kommentar

            • Totti21
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Mar 2004
              • 3499

              Jeg synes dette spillemessig var ett steg tilbake ift kampen mot Viking, men vi blir reddet av at Karim kommer inn og slår 2-3 gode dødballer i dag. Vi setter Aafk under press en periode i 1.omgang, men da først og fremst med en hel haug med dødballer. Fredrik G har som vanlig topp innsats, men mangler litt i de avgjørende situasjonene. Det samme gjelder egentlig for alle unggutta, og det er jo akkurat som det har vært i hele høst, og hovedårsaken til at vi ikke har tatt flere poeng etter at BBS, Ujah og Nosa ble borte.

              Kommentar

              • Stan
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • May 2006
                • 1081

                Opprinnelig skrevet av Totti21
                Jeg synes dette spillemessig var ett steg tilbake ift kampen mot Viking, men vi blir reddet av at Karim kommer inn og slår 2-3 gode dødballer i dag. Vi setter Aafk under press en periode i 1.omgang, men da først og fremst med en hel haug med dødballer. Fredrik G har som vanlig topp innsats, men mangler litt i de avgjørende situasjonene. Det samme gjelder egentlig for alle unggutta, og det er jo akkurat som det har vært i hele høst, og hovedårsaken til at vi ikke har tatt flere poeng etter at BBS, Ujah og Nosa ble borte.
                Hovedårsaken er at keepern vår ikke har reklamert på den dårlige synsoperasjonen han tok før sesongen..

                Kommentar

                • Fugl1120
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Sep 2005
                  • 3528

                  Opprinnelig skrevet av trigz
                  Det var langt over dobbelt så mange innenfor portene i kveld som sist. LSK går til med kjempeinnstilling og dominerer tungt. Vi lider under at vi mangler kvalitetsavsluttere. Det var forskjellen mellom 1-1 og 4-1 i dag. Vær så negativ du bare vil, for meg var kampen i kveld en oppreisning etter de siste tre månedene.
                  Enig at kampen i dag var bra, men du er rimelig blind hvis du ikke klarer å se at kampen i dag på mange måter lignet bortekampen i Stavanger. Nettopp mangelen på avsluttere gjorde at vi ikke leda 2-0 etter halvtimen. Hovedforskjellen i dag fra sist er at Fredrik er tilbake, spillemessig var kampene relativt like. Det har ikke bare vært elendighet de siste 3 månedene, selv om jeg vet at du skulle ønske det var sånn.
                  Lauken er vår venn!

                  Kommentar

                  • rælingen kanaris
                    Kaptein Reketråler
                    Myklebust Light
                    • Jul 2005
                    • 1446

                    Må være slitsomt å være så jææævlig negativ hele tida.... Var deilig å se laget ha trua igjen idag, var en helt annen stemning i laget idag
                    Custodes
                    I med og motgang

                    Kommentar

                    • Rune
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Aug 2008
                      • 1229

                      Opprinnelig skrevet av trigz
                      Det var langt over dobbelt så mange innenfor portene i kveld som sist. LSK går til med kjempeinnstilling og dominerer tungt. Vi lider under at vi mangler kvalitetsavsluttere. Det var forskjellen mellom 1-1 og 4-1 i dag.
                      ikke helt ulikt viking-kampen, altså. En kamp du mente ikke ga noe håp for fremtiden.

                      Jaja, hvis vi hadde hatt kvalitetsavsluttere hadde vi vunnet både viking-kampen og kampen idag.

                      Dessverre er Faktum (som du er/var så opptatt av) 0-2-7.
                      "Wax on, wax off!" (Mr. Miyagi, 1984)

                      Kommentar

                      • 10theri
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Oct 2010
                        • 438

                        Dagens komentator fra Tv2 på Åråsen, Jørn Sundby med hyllest av kfl på twitter:

                        "Kommenterte LSK-Aalesund i dag. All ære til Kanarifansen. Etter 8 k uten seier og 0-1 var det ett trøkk uten like. Imponerende!"

                        Og jeg kunne ikke vært mer enig, stolt av fansen (igjen) idag.
                        Heia Lillestrøm......

                        Kommentar

                        • *46*

                          Hvis man ikke ønsker å se fremgang, lukker man selvsagt øynene for det. I dag var fremgangen markant. Belsvik og Powell tok ut det beste laget - kan ikke huske sist jeg var 100 % enig i laguttaket. Det var innsats fra start og det lukta svidd av duellspillet. Gislason og Gabrielsen utfylle hverandre bra på midten - Gabrielsen sin beste kamp for LSK til nå? Synes det var mer typisk LSK i dag. Dødballene var også bedre i dag. Gledelig å se.

                          Det skorta på to ting i dag. En matchvinner i mål. Logi skulle holdt skuddet og ikke gitt retur. Samtidig skal det sies at forsvaret burde være mer på vakt mot slike returer. Det andre punktet er presisjon foran motstanderens mål. Kommer med litt alder på de på topp - dem er unge enda.... Med alder og enda mer erfaring blir det nok bedre! Gleder meg til å se mer av Henrik.

                          Hadde tanta mi hatt p**k, ville hu vært onkel - på samme måte som LSK hadde vunnet i dag med litt marginer på sin side. På en normal dag setter LSK nok av sjansene til å vinne den. Mye å bygge videre på og kanskje Fjellstad kan få en muligheten igjen snart?

                          Kommentar

                          • GIFKanari
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2009
                            • 8243

                            Opprinnelig skrevet av *46*
                            Hvis man ikke ønsker å se fremgang, lukker man selvsagt øynene for det.
                            Men fremgang i forhold til hva? Når forventningene er i bånn....

                            Kommentar

                            • *46*

                              Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                              Men fremgang i forhold til hva? Når forventningene er i bånn....
                              Fremgang i forhold til de siste kampene.

                              Kommentar

                              • trigz
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Jan 2004
                                • 7080

                                Opprinnelig skrevet av Rune
                                Dessverre er Faktum (som du er/var så opptatt av) 0-2-7.
                                Faktum er 0-1-0 etter Berg. Ett RIKTIG laguttak. Godt over dobbelt så mange innenfor portene. Og en negativitetens yppersteprest mindre i korridorene.
                                Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                                Kommentar

                                • trigz
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Jan 2004
                                  • 7080

                                  Opprinnelig skrevet av Fugl1120
                                  Det har ikke bare vært elendighet de siste 3 månedene, selv om jeg vet at du skulle ønske det var sånn.
                                  Jeg holder muligheten åpen for at jeg har hørt en del du ikke har om hva som har foregått de siste tre månedene.
                                  Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                                  Kommentar

                                  • Totti21
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Mar 2004
                                    • 3499

                                    Opprinnelig skrevet av *46*
                                    Fremgang i forhold til de siste kampene.
                                    Vi skaper da flere klare målsjanser på Viking stadion sist enn hva vi gjør i dag. Elendigheten ved at vi slipper inn enkle mål, og ikke scorer på våre egne målsjanser er jo 100% den samme som i de fleste kampene i høst. Den største opplevelsen med å gå på Åråsen var akkurat som sist, Kanarifansen.

                                    Kommentar

                                    • 10theri
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Oct 2010
                                      • 438

                                      Her kan dere se igjen og dømme. JEG mente at Morrison skulle hatt rødt når jeg stod på stadion, og mener det fortsatt!

                                      Jason Morrison slipper rød kort etter kvelertak på Stefan Gislason i kampen mellom Lillestrøm og Aalesund på Åråsen 30.10.11 (Kampen endte 1-1 etter mål av S...
                                      Heia Lillestrøm......

                                      Kommentar

                                      • *46*

                                        Opprinnelig skrevet av Totti21
                                        Vi skaper da flere klare målsjanser på Viking stadion sist enn hva vi gjør i dag. Elendigheten ved at vi slipper inn enkle mål, og ikke scorer på våre egne målsjanser er jo 100% den samme som i de fleste kampene i høst. Den største opplevelsen med å gå på Åråsen var akkurat som sist, Kanarifansen.
                                        LSK eier mer av spillet i dag enn mot Viking. Møter også et lag som er helt klart bedre etter min mening, selv om dem spiller borte. Viking klarte faktisk ikke å slå ligaens dårligste lag i dag...

                                        Kommentar

                                        • holmiz
                                          The kjøkken-kanariz
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Apr 2006
                                          • 6064

                                          Soleklart rødt kort. Det der har ingenting med fotball å gjøre.
                                          Hilsen Anders

                                          Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
                                          Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

                                          Kommentar

                                          Working...