Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Påstand: LSK hadde vært på klar sikker plass med en bedre keeper.
er ikke BARE det, vi er faktisk for dårlig i ALLE ledd. Vi kan ikke spille etablert angreosspill, vi feiler utrolig mye i forsvar, vi feiler for mye på midtbanen og keeperen vår har vi jo allede sett i dag. i tillegg bommer Ohi på ballen når han skal skyte, og det uten å bli pressa......
Faen knudte! Han fører ballen alt forlenge ved to megamuligheter på å kontre dem i senk. Hvorfor spiller du ikke mann? Trur rett og slett han blir for stressa når han har ball, og klarer ikke se rundt seg for muligheter. Og, tren avslutninger gutter. Dere stinker på det, dere er fotballspillere for faen! Det må da gå ann å skyte bedre da?
45 min med bra fart fremover, forholdsvis "god" kontroll på kampen. Men nok en gang felles man av ett par kortslutninger fra de mest erfarne spillerne! Det er flere ting å jobbe med før neste sesong hvertfall, det får man nok en gang bekreftet. Men med en ny target man/målscorer på topp, sammen med noe nytt i forsvarsrekka/keeperplassen så tror jeg jaggu meg dette kan bli en del bedre enn hva vi har sett tegn på siste 8 kamper. Kom igjen nå fuglunger, vis dere frem fra den aller beste siden de neste 45 min.
Fjeldstad inn neste kamp! Har vært STOR i noen kamper for 2. laget og juniorlaget. Viste også mot Viking at han holder TL-nivå, uavhengig av høyden. Høyden kan jo også felle oss, men vedder huset mitt på at han ikke hadde gitt retur på målet!
Fjeldstad inn neste kamp! Har vært STOR i noen kamper for 2. laget og juniorlaget. Viste også mot Viking at han holder TL-nivå, uavhengig av høyden. Høyden kan jo også felle oss, men vedder huset mitt på at han ikke hadde gitt retur på målet!
Fjeldstad hadde i det minste tatt lærdom av en sånn retur, Logi ser jo bare ut til å gjøre flere småfeil for hver kamp som går. Kan ikke skjønne hva han "lider" av egentlig, for han virker jo så jævlig proff og solid. Men feil, det har han jaggu meg mer av enn noen andre faste keepere jeg har sett stå i mål for LSK.
Helvete! Nå kommer Essediri og ødelegger sjansene våre på dødball. Helvete altså, trudde jeg skulle få slippe han idag og ha en Essediri fri kamp. God dødball der dog
Kommentar