Lillestrøm - Ålesund, Åråsen stadion, søndag 30. oktober 2011 Kl 18.00
Collapse
X
-
Jeg synes dette spillemessig var ett steg tilbake ift kampen mot Viking, men vi blir reddet av at Karim kommer inn og slår 2-3 gode dødballer i dag. Vi setter Aafk under press en periode i 1.omgang, men da først og fremst med en hel haug med dødballer. Fredrik G har som vanlig topp innsats, men mangler litt i de avgjørende situasjonene. Det samme gjelder egentlig for alle unggutta, og det er jo akkurat som det har vært i hele høst, og hovedårsaken til at vi ikke har tatt flere poeng etter at BBS, Ujah og Nosa ble borte.Kommentar
-
Jeg synes dette spillemessig var ett steg tilbake ift kampen mot Viking, men vi blir reddet av at Karim kommer inn og slår 2-3 gode dødballer i dag. Vi setter Aafk under press en periode i 1.omgang, men da først og fremst med en hel haug med dødballer. Fredrik G har som vanlig topp innsats, men mangler litt i de avgjørende situasjonene. Det samme gjelder egentlig for alle unggutta, og det er jo akkurat som det har vært i hele høst, og hovedårsaken til at vi ikke har tatt flere poeng etter at BBS, Ujah og Nosa ble borte.Kommentar
-
Det var langt over dobbelt så mange innenfor portene i kveld som sist. LSK går til med kjempeinnstilling og dominerer tungt. Vi lider under at vi mangler kvalitetsavsluttere. Det var forskjellen mellom 1-1 og 4-1 i dag. Vær så negativ du bare vil, for meg var kampen i kveld en oppreisning etter de siste tre månedene.Lauken er vår venn!Kommentar
-
Må være slitsomt å være så jææævlig negativ hele tida.... Var deilig å se laget ha trua igjen idag, var en helt annen stemning i laget idagCustodesI med og motgangKommentar
-
Jaja, hvis vi hadde hatt kvalitetsavsluttere hadde vi vunnet både viking-kampen og kampen idag.
Dessverre er Faktum (som du er/var så opptatt av) 0-2-7."Wax on, wax off!" (Mr. Miyagi, 1984)Kommentar
-
Dagens komentator fra Tv2 på Åråsen, Jørn Sundby med hyllest av kfl på twitter:
"Kommenterte LSK-Aalesund i dag. All ære til Kanarifansen. Etter 8 k uten seier og 0-1 var det ett trøkk uten like. Imponerende!"
Og jeg kunne ikke vært mer enig, stolt av fansen (igjen) idag.Heia Lillestrøm......Kommentar
-
Hvis man ikke ønsker å se fremgang, lukker man selvsagt øynene for det. I dag var fremgangen markant. Belsvik og Powell tok ut det beste laget - kan ikke huske sist jeg var 100 % enig i laguttaket. Det var innsats fra start og det lukta svidd av duellspillet. Gislason og Gabrielsen utfylle hverandre bra på midten - Gabrielsen sin beste kamp for LSK til nå? Synes det var mer typisk LSK i dag. Dødballene var også bedre i dag. Gledelig å se.
Det skorta på to ting i dag. En matchvinner i mål. Logi skulle holdt skuddet og ikke gitt retur. Samtidig skal det sies at forsvaret burde være mer på vakt mot slike returer. Det andre punktet er presisjon foran motstanderens mål. Kommer med litt alder på de på topp - dem er unge enda.... Med alder og enda mer erfaring blir det nok bedre! Gleder meg til å se mer av Henrik.
Hadde tanta mi hatt p**k, ville hu vært onkel - på samme måte som LSK hadde vunnet i dag med litt marginer på sin side. På en normal dag setter LSK nok av sjansene til å vinne den. Mye å bygge videre på og kanskje Fjellstad kan få en muligheten igjen snart?Kommentar
-
Kommentar
-
Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Vi skaper da flere klare målsjanser på Viking stadion sist enn hva vi gjør i dag. Elendigheten ved at vi slipper inn enkle mål, og ikke scorer på våre egne målsjanser er jo 100% den samme som i de fleste kampene i høst. Den største opplevelsen med å gå på Åråsen var akkurat som sist, Kanarifansen.Kommentar
-
Heia Lillestrøm......Kommentar
-
Vi skaper da flere klare målsjanser på Viking stadion sist enn hva vi gjør i dag. Elendigheten ved at vi slipper inn enkle mål, og ikke scorer på våre egne målsjanser er jo 100% den samme som i de fleste kampene i høst. Den største opplevelsen med å gå på Åråsen var akkurat som sist, Kanarifansen.Kommentar
Kommentar