Lillestrøm - Ålesund, Åråsen stadion, søndag 30. oktober 2011 Kl 18.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • gilbert
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 3208

    Opprinnelig skrevet av bjarmann
    Nå hadde vel ikke Petter teknikk og mottak som Messi han heller men :P
    Å? Kan du ikke huske alle de begeistrede kommentatorene som var helt over seg over hans følsomme silkefot?
    Ikke jeg heller.

    Spøk til side, når Werni rygga og skjerma, rygga og skjerma, så visste vi, og trolig også angriperen, at NÅ kommer taklinga - og der kom den, til innkast. Og en av mine største overraskelser over noen LSK-spiller var da Werni i flere kamper (minst tre...) mot slutten av LSK-karrieren viste seg som en moderne offensiv overlappende back med innlegg foran kassa.

    gilbert

    Kommentar

    • McGuffy
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jan 2004
      • 5099

      PETER! For svingende!

      Kommentar

      • sigurdsen
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Aug 2006
        • 1820

        Opprinnelig skrevet av 10theri
        Her kan dere se igjen og dømme. JEG mente at Morrison skulle hatt rødt når jeg stod på stadion, og mener det fortsatt!

        http://www.youtube.com/watch?v=Ev0QL...el_video_title
        Hvorfor er det ingen som smellern i bakken i etterkant? Fyren gikk jo rundt å sutra og gestikulerte til lsk spillerne hele kampen. Skulle hatt en Roy Keane type som kunne tatt litt ansvar og skremt han opp på tribuna

        Kommentar

        • Folke
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jun 2008
          • 5955

          Akkurat det savner jeg også.. Tipper Kasey hadde smelt han rett ned. I det minste dytta han i bakken, gitt han noen harde taklinger og satt han på plass! McManus hadde vel tatt en tofotstakling i nakke høyde, nikka han i panna og kjørt albuen rett i balla hans.. Litt drøyt igjen!

          Kommentar

          • *46*

            Opprinnelig skrevet av sigurdsen
            Hvorfor er det ingen som smellern i bakken i etterkant? Fyren gikk jo rundt å sutra og gestikulerte til lsk spillerne hele kampen. Skulle hatt en Roy Keane type som kunne tatt litt ansvar og skremt han opp på tribuna
            Da er det da mer morsomt med en slu fyr som lokker på han sitt andre, enn å miste en spiller selv pga dum, korttenkt vold.

            Kommentar

            • Folke
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jun 2008
              • 5955

              Opprinnelig skrevet av *46*
              Da er det da mer morsomt med en slu fyr som lokker på han sitt andre, enn å miste en spiller selv pga dum, korttenkt vold.
              Ja det er vi nok enige med deg i. Men om man setter seg skikkelig i respekt en gang, så skjer neppe sånt igjen. Så kan man starte kampene med ett motstanderlag skjelvende i buksa for hvor mye pryl dem skal få.. Det er lenge siden noen reiste fra åråsen og våkna opp på bussen hjemover med mareritt (bortsett fra egne supportere)!

              Kommentar

              • andersmm
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Aug 2006
                • 5764

                Opprinnelig skrevet av sigurdsen
                Hvorfor er det ingen som smellern i bakken i etterkant? Fyren gikk jo rundt å sutra og gestikulerte til lsk spillerne hele kampen. Skulle hatt en Roy Keane type som kunne tatt litt ansvar og skremt han opp på tribuna
                Eneste spilleren vi har i laget som kunne ha gjort det er Gislason, og han lå som kjent rett ut på matta. I de situasjonene skal Kippe gå bort, ta han i skuldrene og riste ham som en malingsboks. Vi behöver flere spiller som gladelig tar et sugende 50 meterslöp for å skremme mökka av motstandere.
                "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                Kommentar

                • Hamburg & Kanari
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Aug 2005
                  • 3006

                  Bør ha minst en "sheriff" per lagdal.
                  Det er også lagånd, det å stå opp for lagkameratene sine.

                  Faktum er at ved en slik situasjon bør samtlige spillere slippe alt de har i hendene og i klartekst fortelle dommeren at dette er rødt kort, og videre sette en støkk i Morrison.

                  Reglementær dømming i situasjonen kunne ha vært matchavgjørende og gitt tre poeng istedenfor ett poeng.
                  LSK Norges beste lag

                  Kommentar

                  • aguado
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Nov 2006
                    • 448

                    Opprinnelig skrevet av Hamburg & Kanari
                    Bør ha minst en "sheriff" per lagdal. Det er også lagånd, det å stå opp for lagkameratene sine. Faktum er at ved en slik situasjon bør samtlige spillere slippe alt de har i hendene og i klartekst fortelle dommeren at dette er rødt kort, og videre sette en støkk i Morrison. Reglementær dømming i situasjonen kunne ha vært matchavgjørende og gitt tre poeng istedenfor ett poeng.
                    Selv om jeg i utgangspunktet er enig, så kan man jo lure på om det egentlig hadde hjulpet. LSK ligger allerede relativt lavt på fair-play statistikken, med haugevis av kort. Usikker på om det er noe poeng å dra på seg enda flere kort ved at spillerne forsøker å "sette en støkk i Morrison". På den annen side hadde jeg ikke hatt noe imot om noen dro frem et par triks fra Mean Machine el. ved sånne anledninger.

                    Kommentar

                    • superbøffel
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Aug 2005
                      • 5611

                      Opprinnelig skrevet av jalapenos
                      Selv om jeg i utgangspunktet er enig, så kan man jo lure på om det egentlig hadde hjulpet. LSK ligger allerede relativt lavt på fair-play statistikken, med haugevis av kort. Usikker på om det er noe poeng å dra på seg enda flere kort ved at spillerne forsøker å "sette en støkk i Morrison". På den annen side hadde jeg ikke hatt noe imot om noen dro frem et par triks fra Mean Machine el. ved sånne anledninger.
                      Er det noe mål å ligge høyt på Fair Play tabellen? Nei. Det er Poengtabellen som teller. Jeg dr***r i om vi går av banen med 9 mann om vi vinner matchen.
                      Enøyd i de blindes dal.

                      Kommentar

                      • reka
                        Seniormedlem
                        --==FORUMRUNKER==--
                        • Aug 2005
                        • 13277

                        Ser helst at man holder hodet kaldt. Da Kippe stod som en påle etter å ha blitt skallet til av Basso var et av de bedre Åråsen-øyeblikk de siste årene. Her ville 90 % av tippeligaspillerne kastet seg. Å filme/lure på motspillere røde kort eller å risikere gult for krangling/protester er bare dumt og uprofesjonelt. Må gå an å bruke sinnet til noe positivt, gjerne en sugende takling på ball og mann i nevnte rekkfølge. Det er mer karslig.

                        Kommentar

                        • sigurdsen
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Aug 2006
                          • 1820

                          Opprinnelig skrevet av jalapenos
                          På den annen side hadde jeg ikke hatt noe imot om noen dro frem et par triks fra Mean Machine el. ved sånne anledninger.
                          Kan vi ikke hente Jason Statham som keeper?

                          Nei, fra spøk til revolver, på tide å få inn noen gærninger med muskler, som står opp for medspillerne sine uansett. Roger'n kan ved første øyekast passe i den rollen.

                          Kommentar

                          Working...