Lillestrøm - Ålesund, Åråsen stadion, søndag 30. oktober 2011 Kl 18.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Gjest

    Kamptråd Lillestrøm - Ålesund, Åråsen stadion, søndag 30. oktober 2011 Kl 18.00

    Det er kun en ting som gjeder her, UNNGÅ BAKLENGSMÅL!
    Laguttaket får treneren ta seg av... hvem nå det er om 6 dager?
    Last edited by RSP; 24.10.2011, 12:45.
  • 10theri
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Oct 2010
    • 438

    #2
    skulle gjerne sett at de scoret et par mål også.
    Heia Lillestrøm......

    Kommentar

    • Herman
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Feb 2010
      • 1101

      #3
      Kommer til å bli rimelig tomt på tribunen, med mindre det er en ny mann som leder laget på søndag. Jeg satt opp mine tips for de siste 6 kampene og har truffet på alle 3 så langt, så da blir det vel uavgjort her.

      Blir ikke dette laget, men det er det jeg vil se:

      Fjelstad
      Steinar - PSA - Kippe - Ringstad
      Gabrielsen - Gisla - Obi - Bolly
      Ohi - Fredrik
      Twitter

      Kommentar

      • *46*

        #4
        Opprinnelig skrevet av 10theri
        skulle gjerne sett at de scoret et par mål også.
        Uten mål i denne kampen, vil man stå med det lite hyggelige snittet på 0,33 mål pr kamp på de siste ni kampene. Pr nå slipper man i 6 mål pr egne mål scora.

        Det må endres på i denne kampen!

        Kommentar

        • Mynten
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Mar 2008
          • 484

          #5
          Ser ingen grunn til å sette Ruben ut på kant. Skal han spille må ha gjøre det sentralt sammen med Gislason. Han er rett og slett ingen kant i 442. Erling/Stian er bedre valg i den posisjonen.

          Jeg vil ha Ruben inn sentalt sammen med Gislason slik at vi har en sentralt som kan true forsvaret til Aalesund. I tillegg vil jeg ha Stian inn for LKE. Synes Stian klarte seg bra mot Viking, og mener han har hevet spillet sitt i det siste. I og med at LKE er historie neste år vil jeg ha inn en som fortsatt skal være i LSK også i 2012.

          Kommentar

          • Gjest

            #6
            Å score mål i denne kampen kommer i annen rekke!
            0 baklengs = minst 1 poeng, og det kan fort være forskjellen på Adecco eller Tippeliga neste år..

            Kommentar

            • 10theri
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Oct 2010
              • 438

              #7
              Greit nok at vi er langt nede om dagen. Men å gå inn i en kamp med "1 poeng er bra nok" holdning blir helt feil for min del.
              Heia Lillestrøm......

              Kommentar

              • fjacob82
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Sep 2005
                • 1507

                #8
                Ringstad kom inn mot Viking og var fresk spør du meg. Ut med LKE og inn med Stian. Da snakker vi litt ordentlig venstre side.
                Vil forøvrig se Gabrielsen sammen med Gisse.

                Logi
                Esset - Pedersen - Kippe - Ringstad
                Knudtzon - Gisse - Gabrielsen - Bolly
                Gulbrandsen - Johnsen/Ohi
                Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
                *Brasseberget*

                Kommentar

                • Ola
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Dec 2003
                  • 1651

                  #9
                  Det eneste riktige er dette;

                  Logi
                  Pedersen - Steffi - Kippe - Ringstad
                  Knudtzon - Gisla - Gabrielsen - Bolly
                  Fredrik - Ohi

                  Vi kan ikke tulle bort mer spilletid på ligaens svakeste backpar, nok får være nok - noe det burde vært gjort tidlig forrige sesong.

                  Kommentar

                  • Gjest

                    #10
                    Jeg sier ikke at 'et poeng er godt nok' ! Jeg sier at null baklengs i denne kampen er godt nok!
                    (For si det som Mons Ivar - vi må bygge sten for sten)
                    Vi har ikke holdt nullen på 21 kamper, og den "rekka" bør stoppes nå.
                    Opprinnelig skrevet av 10theri
                    Greit nok at vi er langt nede om dagen. Men å gå inn i en kamp med "1 poeng er bra nok" holdning blir helt feil for min del.

                    Kommentar

                    • Hamburg & Kanari
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Aug 2005
                      • 3006

                      #11
                      Følg med på LIVE resultater for dine favorittlag og ligaer i hele verden og Eliteserien, Toppserien, Obos-ligaen og resten av norsk toppfotball.


                      Aalesund er et overkommelig bortelag. 2-5-6 så langt. Her bør vi ta poeng. Synes laget bør gå for tre poeng "faktisk". Lag gjerne en tabbekasse for defensive / offensive blundere. Pushups for spisser som bruker 100 % sjanser til å trene pinlige sleivspark og tilbakespill til motstandernes keeper og kjøp av lukket valnøtt av defensive spillere som driter på egen legg, der det allerede finnes nok inngrodd møkk fra tidligere i år. Faen så ræva vi har vært i forsvar inkl keeper. Ser gjerne at våre offensive spillere trener litt skuddteknikk og at våre defensive spillere tømmer hodene og tarmen før match og evner å holde fokus på clean sheet for en gang skyld. Fin jobb for Simon Mesfin dette her.

                      Enda ett tap eller U med dårlig spill mot høyst middels motstand som AaFK er, så bør det ikke bare lukte trenerblod her i gården. Da er det også endel spillere som burde begynne å oppsøke nærmeste NAV-kontor. Kampene mot AaFK og FFK hjemme SKAL gi oss 4-6 poeng, og borte mot Brann skal vi orkestrere en sedvanlig bergensk pipekonsert, dvs i det minste gjøre Brann dårlige og ikke bare oss selv. Kommer man så langt, er Bergen et sted vi ofte har hatt det gøy.

                      Målet for sesongavslutningen bør være denne. Orker ikke enda en pinlig sesongavslutning. På tide å vise hele landet at det finnes stolthet i laget og i veggene på Åråsen. Lagoppstillinga får Berg eller evt erstatter ta seg av samt diverse andre forumronkere her inne enn megselv. Det samme gjelder teoretiske nedrykks-ranting. Uinteressant! Fugla skal altså aldri rykke ned, for de som evt var i tvil om den saken.

                      For meg er det INNSATS som teller i årets siste tre kamper. Rak holdning, masse løping, knallharde tacklinger. Rene treff med strak vrist, lukkede øyne, sammenbitte tenner. Vi snakker Søgårdsk/Gudbrandsensk/Helgusonsk fandenivoldskhet, altså ikke Essedirisk daffhet og likegyldighet. På tide å spille litt LSK-fotball.

                      Forza Fugla!!!
                      LSK Norges beste lag

                      Kommentar

                      • maurakanari
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Jul 2005
                        • 637

                        #12
                        En ekstra mulighet for poeng i denne kampen er at Aalesund har tre kamper denne uka. Vif idag, Stabæk på Torsdag og oss på Søndag. I tillegg har de cupfinale helga etter oss.
                        VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!

                        Kommentar

                        • BD
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Feb 2006
                          • 1408

                          #13
                          Barrantes ut med skade i dagens kamp mot søpla. Vet ikke hvor alvorlig det er, men lov å håpe på minst en uke!

                          Ellers står Phillips, Sylling Olsen, Jääger, Arnefjord og Jalasto i fare for å måtte stå over mot oss hvis de får gult kort torsdag mot Stabæk. En del gode spillere der... Håper dommeren husker kortstokken til torsdag :P

                          Kommentar

                          • ballong7
                            Seniormedlem
                            Forumsadist
                            • Sep 2009
                            • 119

                            #14
                            Hehe. Stor sjanse for det. Synes at Phillips og Arnefjord får kort hele tiden jeg! Håpe håpe

                            Kommentar

                            • Arind
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Mar 2006
                              • 459

                              #15
                              Jeg velger igjen å lese resultatet i etterkant av kamp. Jeg sa i sommer da de solgte Ujah og Nosa, at jeg har mye annet å gjøre enn å se dårlig fotball i kamp etter kamp. Når målet er å unngå baklengs og redde stumpene og vi ikke ser bedring verken på ambisjoner eller nødvendige kvaliteter som blir værende, så finner jeg heller på noe annet å gjøre.
                              For første gang på mange år kommer jeg seriøst til å vurdere om jeg gidder å kjøpe 3 nye årskort på fast plass 2012........
                              Evig LSK-fan - men sliter litt med den store entusiasmen. Når skjer det no?

                              Kommentar

                              • KFL41
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • May 2004
                                • 3648

                                #16
                                Opprinnelig skrevet av Arind
                                Jeg velger igjen å lese resultatet i etterkant av kamp. Jeg sa i sommer da de solgte Ujah og Nosa, at jeg har mye annet å gjøre enn å se dårlig fotball i kamp etter kamp. Når målet er å unngå baklengs og redde stumpene og vi ikke ser bedring verken på ambisjoner eller nødvendige kvaliteter som blir værende, så finner jeg heller på noe annet å gjøre.For første gang på mange år kommer jeg seriøst til å vurdere om jeg gidder å kjøpe 3 nye årskort på fast plass 2012........
                                Hva ønsker du å oppnå med innlegget ditt? Å få flere til å la være å kjøpe sesongkort?? Hvis du har et hjerte for klubben lar du være å komme med slike innlegg. Dette hjelper ikke klubben en dritt! Tror du situasjonen til klubben blir bedre av at du lar være å kjøpe sesongkort og samtidig påvirke andre til det samme?

                                Kommentar

                                • *46*

                                  #17
                                  Eneste tema for meg og gamlingen, er om han skal kjøpe drakt og om vi må kjøpe ett til sønnen min. Fotball er helt klart best live - uansett!

                                  Kommentar

                                  • Folke
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Jun 2008
                                    • 5955

                                    #18
                                    Bra kamptråd.. Håper virkelig vi i det minste kan snuble til oss 1 poeng, for akkurat nå ser jeg ikke for meg noen annen mulighet.

                                    Kommentar

                                    • Arind
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Mar 2006
                                      • 459

                                      #19
                                      Opprinnelig skrevet av KFL41
                                      Hva ønsker du å oppnå med innlegget ditt? Å få flere til å la være å kjøpe sesongkort?? Hvis du har et hjerte for klubben lar du være å komme med slike innlegg. Dette hjelper ikke klubben en dritt! Tror du situasjonen til klubben blir bedre av at du lar være å kjøpe sesongkort og samtidig påvirke andre til det samme?
                                      Hensikten er å uttykke en missnøye som mange har og som er er resultat av slik de har drevet klubben, slik at noen i ledelsen kanskje fanger opp at de som har slitt tribuner i 20 år faktisk er dritt lei å betale år etter år når vi ser prioriteringer som etter manges meninger som er høl i hue.
                                      Alle vet at ræva fotball gjør at folk ikke kommer på kamper, og hvis vi ikke tør si det, men bare maner til mobilisering igjen og igjen, hvorfor er vi da uenige med HB, eller ledelsen forøvrig?
                                      Evig LSK-fan - men sliter litt med den store entusiasmen. Når skjer det no?

                                      Kommentar

                                      • flisbyen
                                        Utestengt
                                        • Sep 2010
                                        • 305

                                        #20
                                        Jeg driter i hvem som spiller, bare de spiller til krampa tar dem. Jeg driter egentlig i hvordan det går, så lenge alle har gitt alt det de har. Jeg driter i motstanderen så lenge han er i sjokk og har det vondt etter kampen.

                                        Det er på tide å stå opp for Sportsklubben nå!

                                        Kommentar

                                        Working...