ja, ja
LSK-Enga i semi'n
Collapse
X
-
LSK-Enga i semi'n
NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeStikkord: Ingen -
Håpa på hjemmekamp - og fikk det!
Håpa på Ham-Kam - men, det ble Enga
Tror det er bedre å møte Enga hjemme i semi'n enn i finalen på Ullevaal
1. Vi er bedre på hjemmebane
2. Vi får flere billetter til en evt. finale
3. Tross alt bedre å tape i semi'n enn for Enga i finalen...NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Opprinnelig skrevet av mr.JordbakkeHåpa på hjemmekamp - og fikk det!
Håpa på Ham-Kam - men, det ble Enga
Tror det er bedre å møte Enga hjemme i semi'n enn i finalen på Ullevaal
1. Vi er bedre på hjemmebane
2. Vi får flere billetter til en evt. finale
3. Tross alt bedre å tape i semi'n enn for Enga i finalen...
Dette blir bare moro! Knuse the double drømmen til vif på 4 dager, det gleder i alle fall jeg meg tilKommentar
-
-
Deilig med ENGA i semi'n....
Dette er ikke noe å diskutere: NÅ BLIR DET FUGLA MARSJ FRA MARTINS OG OPP TIL ÅRÅSEN MOT ENGA!!!!! Kommer til å bli 5000 stk
Faen å deilig d skal bli å slå enga 2 ganger på en UKE!!!!!!!!!!
Kommentar
-
Kampen spilles Onsdag 21 eller Torsdag 22.september.- Tycker det är otrolig elektricitet i LSK-klacken. Får en liten känsla av en strålande sommardag, ute på öppet hav med den nytjärade ekan och herr Taube i bakgrunden -
<Djurgården-supporter etter LSK-DIF 1-0>Kommentar
-
Herlig. Nå slår vi Enga to ganger, ødelegger for de i serien og setter oss selv i cup-finalen på deres bekostning.
Exit SøplaLSK Norges beste lagKommentar
-
Nå må ikke drite oss ut med tanke på billettfordeling. LSK-supporterne må kjapt kjøpe billetter! Vi skal ha tre LSK-tribuner. VIF får vel hele Adidasen.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av christofferLitt vanskelig å få Ham-kam eller??NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Vi spiller vel torsdag? siden Molde-hønefoss ble den første kampen.
Når legges billettene ut? 8)Kommentar
-
Kommentar
Kommentar