LSK-Enga i semi'n

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • frodekippe
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Aug 2005
    • 480

    #41
    Nå tar vi faen meg søpla en gang til i år. Det må vi for faen kunne klare.
    De er ikke så jævla overlegne....

    Vi snakker om at de ligger 4 poeng foran oss bare (til tross for en mindre spilt kamp (som de kommer til å tape)).

    Det er ikke ett lag i år som har gitt så lite bort på hjemmebane som oss.

    VI TAR DEM!!!!!!!

    Vi får Hønefoss i finalen, hvis alt går som det skal...

    Vi må vite når billettene blir lagt ut for salg. Dato og klokkeslett.
    Dette er dritviktig!!!!!!!!



    Har vi gått hele veien så langt, så skal vi da for faen ikke gå på en smell som i fjor og året før....men spesielt i fjor mot Skiklubben.

    FORZA FUGLA, OH LE OH LE OH LE ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !

    :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
    FUGLA -- TIL DØDEN SKILLER OSS AD

    Bjørn Lindahl

    Kommentar

    • Ketil Cantona
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Feb 2004
      • 6813

      #42
      Kunne ikke vært bedre trekning - synd ikke Mifsud kan sette nok et mål på overtid. Dette hadde jeg håpet på, trudd på...... Vi møter de 2 ganger på en uke. TIL KJIPPE: Gjør meg en tjeneste i det første møtet, knus begge beina på Ivers! Tipper nok en gang 3-1 seier og vi sender gutta ret tilbake til plata!!!

      Kommentar

      • FUGlinho
        KFL styremedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 2454

        #43
        en annen ting..

        dette er det perfekte tidspunkt for de som har sluntra unna fra ifjor til å melde seg inn i KFL og sikre seg evt finalebilletter!!!

        satser vi på fuglamars fra martins til ullevaal ved en finale?
        Kim
        Styremedlem KFL

        Kommentar

        • blue
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Aug 2004
          • 1429

          #44


          Kampene spilles onsdag 21. og torsdag 22. september. Dagen bestemmes først når kvalifiseringskampene vedr Champions League er spillte.

          Vedr billettsalg:
          Billettene vil legges ut for salg etter at samtlige sesongkortinnehavere har fått mulighet til å kjøpe plassen sin. Det vil i løpet av morgendagen komme mer info på hvordan dette vil skje, men man ser for seg 2-3 dager der billettlukene ved hovedinngangen åpnes og der KUN sesongkortinnehaverne får kjøpe sine plasser på nytt.

          Etter dette vil billettene legges ut for salg på de utsalgstedene som LSK benytter og dette informeres det også om. LSK kan informere om at det allerede i kveld har ringt på kontoret og folk ønsker å kjøpe plasser.

          Vi gleder oss til en CUP triller på Åråsen. Følg med på www.lsk.no for mer info i dagene som kommer.
          Fugla 4 Life!

          Kommentar

          • Jan Banan
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jan 2004
            • 809

            #45
            Er bare nødt til å ta med et innlegg fra apetrynenes hjemmesider etter trekningen.

            Her, folkens ... Her får vi se mongogjengens virkelige intellektuelle nivå!
            (Legg også merke til hvordan forfatteren er i stand til å kritisere OSS for kjedelig fotball ...)

            Les og le :lol:



            "sorry ass... jeg bare vet at innlegget mitt kommer til å være sinnsykt barnslig og lite konstruktivt på forhånd... men jeg må bare få ut hvor mye jeg hater lillestrøm.

            for det første er lsk et stygt lag. det er bare stygge spillere, med to stygge trenere og en utrolig stygg stadion som ligger på en stygg plass. i skole, privat og jobb sammenheng har jeg kommet ut for en rekke lsk supportere og de har alltid (uten konkurranse forøvrig) vært de styggeste folka. Det er alltid umulig å diskutere fotball med folk som støtter lsk, fordi de er vokst opp med ekstreme mindreverdighets komplekser og en enorm tvang til å hevde seg selv samtidig. Resultatet ser man i folk som Ivar Hoff som vel må være verdens mest umeritterte "ekspert" som vel ironisk nok for tiden er lsk's mest "kjente" profil. Det sier mye om denne klubben.

            De spiller en ufattelig kjedelig tysk inspirert fotball uten snev av tekniske finesser. Det er et lag som overhodet aldri kommer til å appelere til noen som bor utenfor rasteplassen, siden alt ved laget er grått, trist, stygt, kaldt og ikke eier snev av sjarm.

            Lagets supportere har valgt å kalle seg "fugla", eller "føggla" som det lett blir der borte. Det er rett og slitt utrolig veikt og stygt alt sammen. Jeg vet ikke jeg, men når jeg ser Start spille fotball, virker draktene glade og nesten halvveis orginale. Men når jeg ser lsk i gult og svart ser jeg bare et søpplelag som egentlig burde avlives fortest mulig. "

            Forfatteren "Larske" har forøvrig et bilde til nicket sitt.. Håper for Guds skyld at det ikke er av ham selv. Stakkars mann.
            - Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.

            Stuart Baxter har forstått det.

            Kommentar

            • Hamburg & Kanari
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Aug 2005
              • 3006

              #46
              Når du ser på det bildet der av nautet Larske, så er det lett å tenke at mor og far er søsken. Når du leser det mølet han faktisk klarer å skrive (noen skrev for han, analfabet?) så får du bekreftet den tanken.

              I gamle dager sendte vi søppel som han til Island, og derfra til Grønland.
              Idag er sånt rask ikke verdt billetten en gang. Gi han en trikkebillett og send han til kompissene sine på blåkors. Han er sikkert innflytter, nå rusmisbruker, eneste "innhold" i livet en komplett bedriten kjøpeklubb.

              God bedring ønskes fra kanarifansen!?
              LSK Norges beste lag

              Kommentar

              • FUGlinho
                KFL styremedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2003
                • 2454

                #47
                hehehe, hvis det er bildet av han selv, så kan jo ikke han kritisere oss for å ha de styggeste supporterne??

                btw, har aldri lest noe mer patetisk, at det går an, t.o.m fra dems supportere

                han kan jo ingenting heller, trodde Tom Lund var vår største profil gjennom alle tider, ser ikke noen Ivar Hoff statue utafor Åråsen
                Kim
                Styremedlem KFL

                Kommentar

                • gamle-perta
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Sep 2004
                  • 2418

                  #48
                  Gi nå faan i idiotiske innlegg fra et annet lags forum. I denne tråden skal vi diskutere og spre positive tanker om Fugla foran den viktige kampen.

                  mvh
                  Gammer`n
                  Mvh
                  Gammer´n (Per T)

                  Kommentar

                  • Jan Banan
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jan 2004
                    • 809

                    #49
                    Opprinnelig skrevet av gamle-perta
                    Gi nå faan i idiotiske innlegg fra et annet lags forum. I denne tråden skal vi diskutere og spre positive tanker om Fugla foran den viktige kampen.

                    mvh
                    Gammer`n
                    Joda, jeg kommer ikke til å gjøre slik klipping og liming til noen vane. Men innlegget var så hårreisende håpløst at jeg MÅTTE :wink:
                    - Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.

                    Stuart Baxter har forstått det.

                    Kommentar

                    • scages
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Nov 2003
                      • 1292

                      #50
                      Klart for tidenes semifinale:

                      Kommentar

                      • veiron
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2003
                        • 6267

                        #51
                        Når det gjelder det innlegget til den smarte vif supporteren så har jeg en ting å si. Man kritiserer ikke en kar for å ha en stygg leilighet så lenge man lever på gata sjøl..
                        Og alle LSK supportere er stygge, jada jada, jeg er kjempestygg, dere også! Nok om det.

                        Vi skal knuse de forpulte analfikserte drittsekkene i semien! Unnskyld språket, men bare det saftigste er bra nok for den mongogjengen.

                        Kommentar

                        • scages
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Nov 2003
                          • 1292

                          #52
                          Tar meg friheten og sakser inn et annet innlegg fra nevnte tråd på debatten til VPN:

                          "Trommer ja ....

                          Åråsen høres ut som damehåndball for tiden.
                          Vi må finne en bra måte å disse de latterlige trommene på. "

                          Dette innlegget burde arkiveres, og dras fram om et par år, når tromme virvelen strømmer utfra Ullevaal, eller hvor nå tullinga skal spille.

                          Kostelige disse folka der altså.
                          Sannheten er at vi herjer totalt om dagen, og kan når som helst synge disse bønda hjem og inn fjøsdøra!
                          For vi igang riverplate sangen ( http://kanari-fansen.no/debatt/viewtopic.php?t=2559 ) blir det mer en trøkk 16!!

                          Kommentar

                          • gamle-perta
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Sep 2004
                            • 2418

                            #53
                            Ang billettsalg: For å få flest mulig "troende" på denne kampen, så tror jeg nøkkelen er å få tak i dem som ikke er på kamp mer enn et par ganger i året. Personlig kunne jeg uten problemer solgt minst 30 billetter til denne kategorien "supportere".
                            Jeg mener helt seriøst at vi her må drive aktivt, utegående salg - ikke bare legge ut resten til tradisjonelt salg i butikker og over nettet den dagen alle medlememmer, sesongkort-innehavere osv har fått sitt.

                            mvh
                            oldisen
                            Mvh
                            Gammer´n (Per T)

                            Kommentar

                            • _Jonern
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jan 2004
                              • 4380

                              #54
                              Opprinnelig skrevet av Jan Banan
                              Er bare nødt til å ta med et innlegg fra apetrynenes hjemmesider etter trekningen.

                              Her, folkens ... Her får vi se mongogjengens virkelige intellektuelle nivå!
                              (Legg også merke til hvordan forfatteren er i stand til å kritisere OSS for kjedelig fotball ...)

                              Les og le :lol:



                              "sorry ass... jeg bare vet at innlegget mitt kommer til å være sinnsykt barnslig og lite konstruktivt på forhånd... men jeg må bare få ut hvor mye jeg hater lillestrøm.

                              for det første er lsk et stygt lag. det er bare stygge spillere, med to stygge trenere og en utrolig stygg stadion som ligger på en stygg plass. i skole, privat og jobb sammenheng har jeg kommet ut for en rekke lsk supportere og de har alltid (uten konkurranse forøvrig) vært de styggeste folka. Det er alltid umulig å diskutere fotball med folk som støtter lsk, fordi de er vokst opp med ekstreme mindreverdighets komplekser og en enorm tvang til å hevde seg selv samtidig. Resultatet ser man i folk som Ivar Hoff som vel må være verdens mest umeritterte "ekspert" som vel ironisk nok for tiden er lsk's mest "kjente" profil. Det sier mye om denne klubben.

                              De spiller en ufattelig kjedelig tysk inspirert fotball uten snev av tekniske finesser. Det er et lag som overhodet aldri kommer til å appelere til noen som bor utenfor rasteplassen, siden alt ved laget er grått, trist, stygt, kaldt og ikke eier snev av sjarm.

                              Lagets supportere har valgt å kalle seg "fugla", eller "føggla" som det lett blir der borte. Det er rett og slitt utrolig veikt og stygt alt sammen. Jeg vet ikke jeg, men når jeg ser Start spille fotball, virker draktene glade og nesten halvveis orginale. Men når jeg ser lsk i gult og svart ser jeg bare et søpplelag som egentlig burde avlives fortest mulig. "

                              Forfatteren "Larske" har forøvrig et bilde til nicket sitt.. Håper for Guds skyld at det ikke er av ham selv. Stakkars mann.
                              Haha, fett at klansfolk, slitne narkiser som du ikke hadde sett forskjell på om du hadde skutt de i trynet med hagle, komenterer utseende.

                              Huff, sånne folk er det bare å knekke nakken på og kaste i søppla
                              ..................

                              Kommentar

                              • gamle-perta
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Sep 2004
                                • 2418

                                #55
                                Fra lsk.no - http://www.lsk.no/?did=9068144


                                VEDR. FORHÅNDSSALG AV BILLETTER TIL VÅRE SESONGKORTINNHAVERE OG MEDLEMMER

                                LSK er klar for semifinalen i NM i fotball for menn og motstander for LSK blir erkerivalen Vålerenga. Kampen går enten 21.sept eller 22 september. Se www.lsk.no senere for mer info.
                                Dette vil bli en folkefest som mange ønsker å være med og målet vårt er at det skal være tre tribuner som er gule og svarte og virkelig gjør at vi har hjemmebane med stor H.

                                Du som har sesongkort har første rett til å kjøpe din faste plass(er) til denne spennende kampen og vi åpner for at dere også kan kjøpe inntil 4 billetter på øvrige ledige plasser på stadion. Minner om at disse ikke vil bli ved siden av din billett, men de får garantert plass ved at du kjøper dette.


                                Forhåndssalg vil skje i billettluka på Åråsen følgende dager:


                                Tirsdag 30. august kl. 17-20 – kun salg til de som har sesongkort


                                Onsdag 31. august 17-20 – kun salg til de som har sesongkort


                                Torsdag 01. september kl. 17-20 – salg til LSK og Kanari Fans medlemmer


                                Mandag 05. september kl. 17-20 – salg til LSK og Kanari Fans medlemmer


                                Vennligst ta med ditt sesongkort og medlemskort uten dette vil du ikke få kjøpt billett.
                                Mvh
                                Gammer´n (Per T)

                                Kommentar

                                • Supermann
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Aug 2005
                                  • 433

                                  #56
                                  Tar meg friheten og sakser inn et annet innlegg fra nevnte tråd på debatten til VPN:

                                  "Trommer ja ....

                                  Åråsen høres ut som damehåndball for tiden.
                                  Vi må finne en bra måte å disse de latterlige trommene på. "

                                  Dette innlegget burde arkiveres, og dras fram om et par år, når tromme virvelen strømmer utfra Ullevaal, eller hvor nå tullinga skal spille.
                                  Hva med å lage en SVÆÆR banner hvor det står ordrett fra innlegget, samt url til kilden, vi lager den på størrelse med engas "Kanarigrill, 45 min på hver side" å bruker den neste sesong, når trangsynte enga selv har skjønt at trommer er effektivt (Hvis de skjønner det før om noen år da
                                  Ultras Felt C
                                  www.ultrasfeltc.com

                                  Kommentar

                                  • FUGlinho
                                    KFL styremedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2003
                                    • 2454

                                    #57
                                    er det noen grense for antall kjøp av billetter?

                                    hvis jeg skal kjøpe 3 eller 4 billetter f.eks
                                    Kim
                                    Styremedlem KFL

                                    Kommentar

                                    • Do'h
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Dec 2004
                                      • 1891

                                      #58
                                      Opprinnelig skrevet av FUGlinho
                                      er det noen grense for antall kjøp av billetter?

                                      hvis jeg skal kjøpe 3 eller 4 billetter f.eks
                                      Sto et eller annet sted her at det var maks 4
                                      LSK FOR GULL 2006

                                      Kommentar

                                      • pondus73
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Feb 2004
                                        • 612

                                        #59
                                        Når blir det klart hvilken dag kampen går??????
                                        Sliter veldig da jeg har veldige planer om en planlagt tredagers i forbindelse med kampene mot søpla.........bor så langt borte at det er det verdt :lol:
                                        ------eLSKe-------

                                        Kommentar

                                        • kulfugl
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Feb 2005
                                          • 256

                                          #60
                                          kampen går på onsdagen.
                                          Forza fugla!

                                          Kommentar

                                          Working...