Vet at dette bare var en treningskamp, likevel:FLAUT OG PINLIG
Ull/Kisa - Lillestrøm SK, UKI Arena lørdag 5. november kl. 16.00.
Collapse
X
-
-
Slik jeg så det kunne han ikke ha gjort noe med de tre første, men jeg stod langt unna. Det fjerde fikk jeg ikke sett.Kommentar
-
Hilsen Anders
Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namnKommentar
-
Uansett, vedkommende overbeviste ikke.Kommentar
-
Ja det var akkurat dette Tore Kordahl veldig engasjert konfronterte Bjarmann med på gårdagens møte i Lauget hvor Bjarmann var gjest: "En trener med 100 landskamper som kaptein og mistopper, hundrevis av kamper på høyeste nivå i England, med kanskje verdens beste coach, Ferguson, men ute av stand til å få orden på LSK's defensive struktur i løpet av 3 år. Press på ballfører og sikring er jo barnelærdom i fotball. Jeg skulle fått orden på dette i løpet av et par treninger. Helt uforståelig, håpløst."Kommentar
-
Ja det var akkurat dette Tore Kordahl veldig engasjert konfronterte Bjarmann med på gårdagens møte i Lauget hvor Bjarmann var gjest: "En trener med 100 landskamper som kaptein og mistopper, hundrevis av kamper på høyeste nivå i England, med kanskje verdens beste coach, Ferguson, men ute av stand til å få orden på LSK's defensive struktur i løpet av 3 år. Press på ballfører og sikring er jo barnelærdom i fotball. Jeg skulle fått orden på dette i løpet av et par treninger. Helt uforståelig, håpløst."
Fra spøk til revolver, sikkert mange som ser fram til flere Bjarmann-godbiter fra møtet i Oldermannslauget i går!
gilbertKommentar
-
Kommentar
-
Ræva minus.
Få inn forsterkninger i alle ledd: keeper, forsvar, midtbane og på topp + ny trener fra utlendet.
Få inn litt mer stolthet i laget også. Antar treningene ikke kan være så altfor harde når ukjente lag ingen har hørt om pisser på oss.LSK Norges beste lagKommentar
-
LSK har i år hatt skremmende dårlig bunnivå. De mangler proffesjonalitet når det gjelder å møte antatt dårligere lag. Årsaken ligger muligens i at man ikke har mannskap eller ballsikkerhet nok til å kunne styre kamper. De beste prestasjonene LSK har vist er mot antatt bedre lag i tippeligaen, hvor det ventes at motstander vil være det førende laget.Kommentar
Kommentar